abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90265558
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 23:10 schreef Nibb-it het volgende:
'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
pi_90290017
quote:
15s.gif Op maandag 20 december 2010 23:01 schreef Parkinson_XTC het volgende:

[..]

bron

ben niet gelovig, maar deze uitspraak zou echt van toepassing zijn op bovenstaande...
Mag hopen dat hij de klap overleefde en levend verbrand is.
helaas voor jou heeft ie de klap en de bijbehorende brand niet overleefd :P
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_90291083
quote:

[..]

bron

ben niet gelovig, maar deze uitspraak zou echt van toepassing zijn op bovenstaande...
Lijkt me eerder zelfmoord dan een ongeluk, niet?
  woensdag 22 december 2010 @ 15:57:45 #44
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_90294322
Karma inderdaad..
nasty hoor : :{
..non est vivere sed valere vita est ..
  woensdag 22 december 2010 @ 16:24:58 #46
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_90294620
quote:

[..]

bron

:r Hoe kun je in godsnaam blij zijn dat iemand pijnlijk sterf. Dit is echt zum kotzen.
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
pi_90295990
quote:
4s.gif Op woensdag 22 december 2010 16:24 schreef TomLievense het volgende:

[..]

:r Hoe kun je in godsnaam blij zijn dat iemand pijnlijk sterf. Dit is echt zum kotzen.
Wat een kneus moet jij zijn zeg...
  woensdag 22 december 2010 @ 17:06:37 #48
295457 TomLievense
pi_90296590
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 16:52 schreef Woodsman het volgende:

[..]

Wat een kneus moet jij zijn zeg...
_O- Tja, wat berijk je ermee dat iemand pijnlijk sterft?
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
pi_90296774
quote:
4s.gif Op woensdag 22 december 2010 17:06 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Is eerlijk. Weet je die gast heeft die meisje ook gewoon pein gedaan enzo dus dan is het toch leuker als hij verbrandt en veel pein heeft. Je weet wel net zoals in Saw4 met die gekke gast. Zulke pein. Dat is leuk
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
  woensdag 22 december 2010 @ 17:17:16 #50
295457 TomLievense
pi_90297034
quote:
3s.gif Op woensdag 22 december 2010 17:11 schreef Zolcon het volgende:

[..]

Is eerlijk. Weet je die gast heeft die meisje ook gewoon pein gedaan enzo dus dan is het toch leuker als hij verbrandt en veel pein heeft. Je weet wel net zoals in Saw4 met die gekke gast. Zulke pein. Dat is leuk
Die persoon had opgepakt moeten worden en vervolgens opgesloten in een cel met 22 geestelijk gehandicapten per vierkante meter. :7 Leuk dat hij dood is, maar dat meisje heeft levenslang een trauma. ;(
  woensdag 22 december 2010 @ 20:33:14 #51
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_90305908
quote:
4s.gif Op woensdag 22 december 2010 16:24 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Ik ben fervent voorstander van het ondergewaarde principe van "oog om oog, tand om tand".
De wereld zou een betere plaats zijn als dit principe correct toegepast zou worden.
Shoot me.
-= http://moontroop.tumblr.com =-
Monkey on the car
pi_90306151
quote:
4s.gif Op woensdag 22 december 2010 17:06 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Gerechtigheid.
pi_90306241
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:33 schreef Parkinson_XTC het volgende:

[..]

Ik ben fervent voorstander van het ondergewaarde principe van "oog om oog, tand om tand".
De wereld zou een betere plaats zijn als dit principe correct toegepast zou worden.
Shoot me.
Maar dat is toch het principe van de sharia wat je verheerlijkt?

Waarom verhuis je niet dan naar Saoedi-Arabie? Of kan dat niet als blanke Nederlander (daar je met racisme te maken krijgt)?

Overigens is Saoedi-Arabie ook niet perfect. Daar zijn er problemen zat van corrupte functionarissen, een hypocriete rechtssysteem, vogelvrij-verklaring van alle huishoudhulpen (die gemarteld worden) etc etc.
pi_90306366
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:36 schreef Woodsman het volgende:

[..]

Gerechtigheid.
Debiele opmerking
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_90306501
quote:
3s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:39 schreef Zolcon het volgende:

[..]

Debiele opmerking
Eet poep.
pi_90306844
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:41 schreef Woodsman het volgende:

[..]

Eet poep.
Ah het was dus niet die ene opmerking. Je bent ontoerekeningsvatbaar ^O^ Weten we dat ook weer.
  woensdag 22 december 2010 @ 23:35:28 #57
295457 TomLievense
pi_90318130
quote:
3s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:45 schreef Zolcon het volgende:

[..]

Ah het was dus niet die ene opmerking. Je bent ontoerekeningsvatbaar ^O^ Weten we dat ook weer.
Jonge, moordenaars moeten sterven. (punt) Dat mag je natuurlijk niet zeggen in Nederland, maar ik zeg het toch. :o
pi_90321873
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 08:12 schreef Parkinson_XTC het volgende:

[..]

sowieso.. als 26 jarige iets beginnen met een 16-jarige... :{
De TT was wel een heel leuke, die ik ook graag gebruik.
Maar hij klopt dus niet en daarmee mogen ook een aantal eerste reacties ingeslikt worden. })

Ach, ik heb als 32-jarige eens iets gehad met een 16-jarige. En ik was als was in haar handen! Geen schijn van kans tegen haar!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_90321979
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:37 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Maar dat is toch het principe van de sharia wat je verheerlijkt?

Waarom verhuis je niet dan naar Saoedi-Arabie? Of kan dat niet als blanke Nederlander (daar je met racisme te maken krijgt)?

Overigens is Saoedi-Arabie ook niet perfect. Daar zijn er problemen zat van corrupte functionarissen, een hypocriete rechtssysteem, vogelvrij-verklaring van alle huishoudhulpen (die gemarteld worden) etc etc.
Zo, dit is wel andere koek dan waar het topic over begon.

Waar maak je je druk over: die huishoudhulpen zijn uit verre, vreemde, niet-islamitische landen afkomstig.
Negers waren toch volgens blanke, Europese, christelijke maatstaven ook geen echte mensen.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  donderdag 23 december 2010 @ 20:07:54 #60
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_90357475
quote:
"Stalkende leraar (26) reed bij vlucht over slachtoffer (16)"

Tennisleraar Nick Van Gils (26) uit het Kempische Ravels reed tijdens zijn vlucht na zijn moordpoging op de 16-jarige C.G. nog eens met zijn auto over het slachtoffer. Dat zou uit de verwondingen van het meisje blijken, zo meldt de krant Het Laatste Nieuws. De tiener is intussen buiten levensgevaar.

Van Gils, die het tienermeisje al een hele tijd zou gestalkt hebben, zocht zijn slachtoffer maandagmiddag op, vlak bij haar woning in Retie. Hij diende haar met een vlijmscherp uitbeenmes achttien messteken toe, die haar longen, darmen en nieren raakten. Vervolgens wou hij haar in brand steken, maar omdat er een bejaard koppel met de wagen voorbijreed, sloeg hij op de vlucht. De tiener lag toen waarschijnlijk voor de wielen van de wagen en Van Gils sleepte haar daardoor even mee.

Buiten levensgevaar
Het slachtoffer herstelt inmiddels moeizaam in het ziekenhuis in Mol maar is niet langer in levensgevaar. Ze ontwaakte al een paar keer, maar kon nog niet verhoord worden. Door haar verwondingen kan ze enkel schriftelijk communiceren. Ze moet zeker nog enkele zware operaties ondergaan.

De dader, die verkoolde in zijn auto na een crash tegen een boom bij zijn vlucht, beweerde in een afscheidsbrief dat hij een relatie van dertig maanden met het meisje had, maar iedereen in de omgeving van de twee spreekt dat tegen. Waarschijnlijker is dat Van Gils de tiener stalkte, zoals haar familie beweert. De politie zoekt naar aanwijzingen op de computers van de twee betrokkenen.

Schrijnend is dat Van Gils maandag niet zo lang vóór het drama werd ondervraagd door de politie, maar dat die geen acuut gevaar zag in de man. "Er is niets dat er op wijst dat de politie de situatie fout inschatte", verdedigt burgemeester Cis Schepens de arm der wet. "Maar we zullen dit onderzoeken." (jv)
-= http://moontroop.tumblr.com =-
Monkey on the car
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')