Ik werk er, valt wel mee. Centimeter of 4 hoogstensquote:Op maandag 20 december 2010 22:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ow, zuurkoolMorgen maar even aardappelen halen.
Zijn hier eigenlijk mensen uit Zwolle aanwezig? Ik heb geen idee hoe Zwolle zit qua sneeuw enzo
Welk nummer is dit?quote:
Wanneer voor het laatst gevallen? Was er vrijdag voor 't laatst, toen was het goed los op zichquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 22:57 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ziet eruit als de kots van ajacied die bedorven melk had gezopen
In zo'n volume is het best ranzigquote:Op maandag 20 december 2010 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Pindasaus.... Mmmmmmmmmm
[ afbeelding ]
Idee heb ik ookquote:Op maandag 20 december 2010 22:57 schreef alors het volgende:
Volgens mij bepaalt Giel alles in zijn eentje
Dit dus...quote:Op maandag 20 december 2010 22:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
In zo'n volume is het best ranzig
Mooi, ik woon in een bepaalde wijk die nogal een ramp is met dit weer.quote:Op maandag 20 december 2010 22:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik werk er, valt wel mee. Centimeter of 4 hoogstens
Lekkerquote:
ziet er heerlijk uitquote:
Zaterdag op Zondag.quote:Op maandag 20 december 2010 22:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wanneer voor het laatst gevallen? Was er vrijdag voor 't laatst, toen was het goed los op zich
Dennis doet het leuk.quote:Op maandag 20 december 2010 22:59 schreef JaneDoe het volgende:
heb ik de afgelopen 2 uur nog iets boeiends gemist, hoe doet dennis het?
Dennisquote:Op maandag 20 december 2010 22:59 schreef JaneDoe het volgende:
heb ik de afgelopen 2 uur nog iets boeiends gemist, hoe doet dennis het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |