etenquote:
Brandstofquote:
smerenquote:
belegquote:
kouquote:
Meistermacherquote:
zuurkoolquote:
worstquote:
vleesquote:
koequote:
groenquote:
defensiequote:
tankquote:
benzinequote:
slangquote:
dodelijkquote:
geweerquote:
kogelsquote:
explosiequote:
verschietenquote:
Witquote:
drugquote:
blaastestquote:
positiefquote:
plusquote:
nutquote:
eekhoornquote:
schorsquote:
baanquote:
salarisquote:
foto'squote:
wordt te lastig denk ikquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:05 schreef PiRANiA het volgende:
Zou een lepel-associatietopic werken?. Dus als deze, maar dat je associatie ook met de dezelfde letter moet beginnen als waar het vorige woord mee eindigde?
levensbehoeftequote:
Ik wou net hetzelfde zeggen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:15 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ga stoppen ( http://u.kexx.net/img3214.png )
kerstkaartquote:
Kerstwensquote:
stalquote:
stroquote:
Homo (waarom?)quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:29 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Mietje (ik heb het zelf ook, maar ik vind het zo'n mietjesziekte).
Roze. (Ik heb dat ook met glutenallergie en bepaalde spierziektes; die liggen echt te delicaat om aan te halen. Geen idee, het komt zo soft over. Met astma met die pufjes en zo, niet kunnen rennen. Maar ik wéét hoe ernstig astma bijvoorbeeld echt is, ik heb best serieuze longproblemen. Oh well.)quote:
Kleur Er zitten wel een stel aanstellers tussen inderdaadquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:35 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Roze. (Ik heb dat ook met glutenallergie en bepaalde spierziektes; die liggen echt te delicaat om aan te halen. Geen idee, het komt zo soft over. Met astma met die pufjes en zo, niet kunnen rennen. Maar ik wéét hoe ernstig astma bijvoorbeeld echt is, ik heb best serieuze longproblemen. Oh well.)
Verfquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kleur Er zitten wel een stel aanstellers tussen inderdaad
hoogtequote:
heuvelsquote:
knusquote:
mondquote:
geitenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |