Ja, dat hij NU een aanwinst zou zijn staat niet ter discussie. De vraag is alleen of hij nog een aanwinst is zodra hij terug wil komen.quote:Op maandag 20 december 2010 22:24 schreef StijnDa het volgende:
Hij is geniaal...
Maar duurt sowieso nog een tijdje áls hij terug komt..
Van Bommel heeft klasse, ik denk het welquote:Op maandag 20 december 2010 22:32 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja, dat hij NU een aanwinst zou zijn staat niet ter discussie. De vraag is alleen of hij nog een aanwinst is zodra hij terug wil komen.
Het hangt ernstig af van wanneer hij terug zal willen komen, maar ik denk dat dat nog een paar jaar duurt en dan is het goede er wel af.quote:Op maandag 20 december 2010 22:32 schreef StijnDa het volgende:
Van Bommel heeft klasse, ik denk het wel
Kijk eens even naar het programma net na de winterstop van ajax... Die staan binnen de kortste keren weer een stuk achter PSV.quote:Op maandag 20 december 2010 22:32 schreef HL_Dog43 het volgende:
Heb er alleen een hard hoofd in gekregen eerlijk gezegd.
10 jaar ouder? Die foto is gisteren net voor de wedstrijd gemaaktquote:Op maandag 20 december 2010 22:44 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Precies! Kan zien dat ie een jaar of tien ouder is geworden, maar daar is ook alles mee gezegd.
Als PSV net zo achterlijk punten verliest als het deed bij De Graafschap etc.....quote:Op maandag 20 december 2010 22:38 schreef DS4 het volgende:
[..]
Kijk eens even naar het programma net na de winterstop van ajax... Die staan binnen de kortste keren weer een stuk achter PSV.
Ik zie het wel positief in. Nu de rest niet meer zit te wachten op Afellay kan er iets moois gaan ontstaan.
Ik welquote:Op maandag 20 december 2010 23:10 schreef Chewbalhaar het volgende:
Hebben jullie er nog wel een beetje vertrouwen in??
Wat heeft die gezegd dan ?quote:Op maandag 20 december 2010 23:04 schreef Smoofie het volgende:
Die Giel van 3FM. Dat Bakkal,Amrabat en Afellay hem niet op zijn bek hebben geslagen
. Hoe die is omgegaan met een Marokkaan tijdens een uitzending..
Op basis van? Je verwacht het met de huidige selectie op te kunnen vangen? Of verwacht je nog een aankoop?quote:
zie foto hierbovenquote:Op maandag 20 december 2010 23:19 schreef de_boswachter het volgende:
Beetje offtopic;
PSV spelers hadden ¤2000- gedoneerd voor SR.!!!
Beetje karig he, ¤100- pp
Kan me herinneren dat vorig jaar Ajax ofzo ook zoiets deed.
17.000 zijn alle acties die PSV georganiseerd heeft.quote:Op maandag 20 december 2010 23:38 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
zie foto hierboven
daar staat toch 17.000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |