is niks mis mee hoorquote:
Behoorlijk trietsquote:Op maandag 20 december 2010 22:22 schreef porsche1 het volgende:
Heb de 900 gepasseerd.Wat triets van me.
Ik loop wel fijn voor op julliequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
quote:Op maandag 20 december 2010 22:23 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ik loop wel fijn voor op jullie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet zometeen ook de tv uit doen. omdat mn ouders dan gaan slapen.
Livestream.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
uhuhquote:
quote:
aardig zieligquote:Op maandag 20 december 2010 22:22 schreef porsche1 het volgende:
Heb de 900 gepasseerd.Wat triets van me.
quote:Op maandag 20 december 2010 22:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
Roos heeft haar lookalike te pakken
101tv ftwquote:Op maandag 20 december 2010 22:23 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik moet zometeen ook de tv uit doen. omdat mn ouders dan gaan slapen.
Livestream.
Ik heb etalagekanaal op, en die zenden 101 uitquote:
Jordiiquote:
Slapen die zo vroeg ?quote:Op maandag 20 december 2010 22:23 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik moet zometeen ook de tv uit doen. omdat mn ouders dan gaan slapen.
Livestream.
Paps, ik ben je nummer1 fan.quote:
gaan meestal rond 11 naar bed. Maarja, heb ik geen last meer van ze. Dat welquote:
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bbquote:Op maandag 20 december 2010 22:25 schreef Haunter het volgende:
Is 101TV nou de enige stream waar de audio synchroon loopt?
Nee hoor waar ik naar kijk ookquote:Op maandag 20 december 2010 22:25 schreef Haunter het volgende:
Is 101TV nou de enige stream waar de audio synchroon loopt?
Ha die zoon! Heb je wel je brood vandaag opgegeten? En hoe was het bij mr Derksen?quote:Op maandag 20 december 2010 22:25 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Paps, ik ben je nummer1 fan.Je zoontje.
Nee?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |