Ja, vast wel.. Mja, maakte al niet meer uit. Een uur voor ze me eruit wilde werken had ik al ontslag genomenquote:Op maandag 20 december 2010 22:37 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Mag ze je wel om zo een reden uitwerken?
Jij werd ook al gewaardeerdquote:Op maandag 20 december 2010 22:37 schreef Ripley het volgende:
Weet je wat ik kreeg na 4,5 jaar meer dan 60 uur per week werken (voor een salaris van 40uur)? Niks. Ik mocht een feestje organiseren maar had niet echt de behoefte om na het afscheid van andere mensen ook mijn eigen feest zelf te organiseren. Heel gek.
Ook iets leuks om me een gevoel van welkom te geven bij nieuwe werkgever:quote:Op maandag 20 december 2010 22:37 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, bij ons verwacht ik na 11 jaar ook niet veel hoor. Hoogstens een gratis borrel en een fles wijn
Wat ik wel leuk vond: Kreeg dit jaar van een collega haar kerstpakket. Omdat ze het sneu vond dat ik van Adecco niks krijgquote:Op maandag 20 december 2010 22:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ook iets leuks om me een gevoel van welkom te geven bij nieuwe werkgever:
kerstattentie, terwijl ik nog maar een maand in dienst ben.
Dat is me nog niet eerder gebeurd
Als ze nog een contract had voor een tijdje, en de baas wil jaar ontslaan vanwege een goed uitgevoerde opdracht, kan je daar een zaak van maken. Ontslagrecht wordt versoepeld, maar come on,,zo soepel..quote:Op maandag 20 december 2010 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar dan wordt er wel wat anders verzonnen.
Leukquote:Op maandag 20 december 2010 22:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ook iets leuks om me een gevoel van welkom te geven bij nieuwe werkgever:
kerstattentie, terwijl ik nog maar een maand in dienst ben.
Dat is me nog niet eerder gebeurd
Oh. Dat is wel vreemd ja.quote:Op maandag 20 december 2010 22:37 schreef Ripley het volgende:
Weet je wat ik kreeg na 4,5 jaar meer dan 60 uur per week werken (voor een salaris van 40uur)? Niks. Ik mocht een feestje organiseren maar had niet echt de behoefte om na het afscheid van andere mensen ook mijn eigen feest zelf te organiseren. Heel gek.
Nou ja, het is ook niet verplicht wat te geven natuurlijkquote:Op maandag 20 december 2010 22:37 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, bij ons verwacht ik na 11 jaar ook niet veel hoor. Hoogstens een gratis borrel en een fles wijn
Dat is lief!quote:Op maandag 20 december 2010 22:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wat ik wel leuk vond: Kreeg dit jaar van een collega haar kerstpakket. Omdat ze het sneu vond dat ik van Adecco niks krijg
Krijg/Kreeg jij voorheen ook zowel van opdrachtgever als van detacheerder een attentie?quote:Op maandag 20 december 2010 22:40 schreef STING het volgende:
[..]
Leuk
Hier nog geen kerstattentie/pakket gezien![]()
Ja. En dan? Daar vervolgens met een kutsfeer blijven werken?quote:Op maandag 20 december 2010 22:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als ze nog een contract had voor een tijdje, en de baas wil jaar ontslaan vanwege een goed uitgevoerde opdracht, kan je daar een zaak van maken. Ontslagrecht wordt versoepeld, maar come on,,zo soepel..
Ach ja, ik regelde zelf dat soort dingen gewoonlijk, dus als ik zelf jarig was of toen ik wegging regelde gewoon niemand hetquote:
Welk deel aan wederzijds aanvaard ontslag snap je niet?quote:Op maandag 20 december 2010 22:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als ze nog een contract had voor een tijdje, en de baas wil jaar ontslaan vanwege een goed uitgevoerde opdracht, kan je daar een zaak van maken. Ontslagrecht wordt versoepeld, maar come on,,zo soepel..
Erg jammerquote:Op maandag 20 december 2010 22:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach ja, ik regelde zelf dat soort dingen gewoonlijk, dus als ik zelf jarig was of toen ik wegging regelde gewoon niemand het
Ging erom dat ze haar eruit wilde werken. Als ze zelf geen ontslag had genomen, was ze ws wel op een of andere vage grond ontslagen.quote:Op maandag 20 december 2010 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welk deel aan wederzijds aanvaard ontslag snap je niet?Ze heeft zelf ontslag genomen, dus er is niks aan te vechten.
Tuurlijk is dat zo. Maar als je een kasjmier vest krijgt ofzo (quote:Op maandag 20 december 2010 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja? Waarom dan? Ik vind een persoonlijk cadeau veel leuker dan een groot, duur cadeau waar ik geen flikker aan heb.
Per opdrachtgever verschilt het. Van de detacheerder ooit wel eens wat gekregen, in de vorm van een bruto geldbedrag. Maar daar heb ik dan niet zoveel mee. Dan krijg ik liever een kerstpakketquote:Op maandag 20 december 2010 22:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is lief!
[..]
Krijg/Kreeg jij voorheen ook zowel van opdrachtgever als van detacheerder een attentie?
Ja, maar dat zei ik dus al.quote:Op maandag 20 december 2010 22:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ging erom dat ze haar eruit wilde werken. Als ze zelf geen ontslag had genomen, was ze ws wel op een of andere vage grond ontslagen.
Als dat varken leuk was uitgevoerd, had ik dat heel leuk gevondenquote:Op maandag 20 december 2010 22:42 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat zo. Maar als je een kasjmier vest krijgt ofzo (), weet je wel dat je meer gewaardeerd wordt dan een cadeau a la Kitty het Spaarvarken.
Dat begreep ik al, want ik had al gelezen dat ze ZELF ontslag had genomen. Maar was dat niet zo geweest, had ze dat denk ik niet zo kunnen doen.quote:Op maandag 20 december 2010 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welk deel aan wederzijds aanvaard ontslag snap je niet?Ze heeft zelf ontslag genomen, dus er is niks aan te vechten.
+1quote:Op maandag 20 december 2010 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als dat varken leuk was uitgevoerd, had ik dat heel leuk gevonden
Ik kreeg een kaars van Randstad.quote:Op maandag 20 december 2010 22:42 schreef STING het volgende:
[..]
Per opdrachtgever verschilt het. Van de detacheerder ooit wel eens wat gekregen, in de vorm van een bruto geldbedrag. Maar daar heb ik dan niet zoveel mee. Dan krijg ik liever een kerstpakket
Jawel. Je hoeft maar wat aan te voeren en toestemming te hebben van het UWV. Zo moeilijk is dat echt niet. Dan had ze het aan kunnen vechten, maar dat moet je ook willen.quote:Op maandag 20 december 2010 22:44 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat begreep ik al, want ik had al gelezen dat ze ZELF ontslag had genomen. Maar was dat niet zo geweest, had ze dat denk ik niet zo kunnen doen.
Ja. Maar op dit moment vond ik het erg jammer. Ding zag eruit alsof een kind van 2 het in elkaar had geknutseld, en zelfs het Varken wil haar agressiviteit er niet op botvierenquote:Op maandag 20 december 2010 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als dat varken leuk was uitgevoerd, had ik dat heel leuk gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |