dat bedoel ik. de stagiaires kregen altijd betere cadeaus. Die zocht ik altijd uit. Iets wat ze leuk vonden..quote:Op maandag 20 december 2010 22:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat een crapafscheid
Alleen die directeur is tof
Ik ben wel in het zonnetje gezet door m'n collega's ja
Blehquote:Op maandag 20 december 2010 22:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Weet je wat ik kreeg?
Na me 2,5 jaar kapot te hebben gewerkt en grotendeels het bedrijf en lespakketten te hebben opgezet?
een pakje snorren en een verkracht spaarvarken waar ze een verknipte tijger overheen hadden geplakt.
Oja.. en van de directeur (die gaf ie mij apart, niet namens de manager of het werk) een dvd over afleggen. Dat vond ik wel tof.
idd .. ik ben niet ondankbaar, maar ik had zelfs een fles wijn beter gevondenquote:Op maandag 20 december 2010 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dan heb je ook ergens 2,5 jaar gewerkt
quote:Op maandag 20 december 2010 22:28 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb straks 4 jaar ergens gewerkt en n cadeupas van 15 euro, yay
Beiden:quote:Op maandag 20 december 2010 22:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat bedoel ik. de stagiaires kregen altijd betere cadeaus. Die zocht ik altijd uit. Iets wat ze leuk vonden..
en het leukste is nog: ik nam ontslag op de dag dat de manager me eruit wou werken zodat een vriendin van haar mijn taak over kon nemen.
Ja, idd. Het gaat niet om de grootte van het cadeau, wel om de aandacht die eraan is besteed.quote:Op maandag 20 december 2010 22:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
idd .. ik ben niet ondankbaar, maar ik had zelfs een fles wijn beter gevonden
precies.. met welke reden ze aankwamen:quote:Op maandag 20 december 2010 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, idd. Het gaat niet om de grootte van het cadeau, wel om de aandacht die eraan is besteed.
Precies. Daarom vond ik mijn cadeaus ook zo leukquote:Op maandag 20 december 2010 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, idd. Het gaat niet om de grootte van het cadeau, wel om de aandacht die eraan is besteed.
quote:Op maandag 20 december 2010 22:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
precies.. met welke reden ze aankwamen:
ik zou zogenaamd altijd 'dat zit wel sjnor' hebben gezegd, maar dat deed een stagiaire..
en omdat ik een poes had die varken heette, moest ik ook een varken hebben die kitty heette
Die laatste is nog wel soort van leuk bedacht, maar... Damn, zo slecht uitgevoerdquote:Op maandag 20 december 2010 22:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
precies.. met welke reden ze aankwamen:
ik zou zogenaamd altijd 'dat zit wel sjnor' hebben gezegd, maar dat deed een stagiaire..
en omdat ik een poes had die varken heette, moest ik ook een varken hebben die kitty heette
Jij bent goed behandeld.quote:Op maandag 20 december 2010 22:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat bedoel ik. de stagiaires kregen altijd betere cadeaus. Die zocht ik altijd uit. Iets wat ze leuk vonden..
en het leukste is nog: ik nam ontslag op de dag dat de manager me eruit wou werken zodat een vriendin van haar mijn taak over kon nemen.
Ja.. ik ben erg blij dat ik er weg ben.. en de directeur had een leuk kadoquote:Op maandag 20 december 2010 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Damn, wees blij dat je dr weg bent, het is wel duidelijk dat ze je gewaardeerd hebben. Je manager had wel een tof cadeau
Klopt. Al spreekt (vaak) wel uit de grootte van het cadeau de mate van waardering.quote:Op maandag 20 december 2010 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
A5? Wtfquote:Op maandag 20 december 2010 22:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja.. ik ben erg blij dat ik er weg ben.. en de directeur had een leuk kado![]()
de manager was een kutwijf.
sinds dr bevalling dan..
en weet je waarom ze me eruit wou werken?
omdat een vriendin van haar een geboortekaartje wou, A5, ik had duidelijk laten zien welk formaat dat was en ze keurde het goed. Leerling had dit dus ook begrepen uit het verhaal en een kaartje gemaakt. Dit hebben we laten afdrukken voor die vriendin, na m nog een aantal keer te hebben laten zien. Vond die vriendin m te groot en die wilde ze niet.
Nja. Wij hadden alleen uitgevoerd wat gevraagd werd, maar omdat het een vriendin was van de manager, was het ineens een huge problem. terwijl als het gewoon een klant was geweest dat het probleem van de klant was geweest, want dit was aangevraagd.
jup. Graag gedaan. Al die overuren. Al die reizen die ik heb gemaakt. Al die lessen die ik helemaal uitgewerkt en geschreven heb in mijn eigen tijd. Elke keer dat ik me uit de naad heb gewerkt om problemen van een ander op te lossen. Die paar keer dat ik savonds terug ben gekomen omdat het netwerk eruit lag en de ICT-er binnen moest laten, enz enz.quote:
Oh, directeur.. Sorry.quote:Op maandag 20 december 2010 22:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sinds dr bevalling dan..
omdat een vriendin van haar een geboortekaartje wou, A5, ik had duidelijk laten zien welk formaat dat was en ze keurde het goed. Leerling had dit dus ook begrepen uit het verhaal en een kaartje gemaakt. Dit hebben we laten afdrukken voor die vriendin, na m nog een aantal keer te hebben laten zien. Vond die vriendin m te groot en die wilde ze niet.
Nja. Wij hadden alleen uitgevoerd wat gevraagd werd, maar omdat het een vriendin was van de manager, was het ineens een huge problem. terwijl als het gewoon een klant was geweest dat het probleem van de klant was geweest, want dit was aangevraagd.
Mag ze je wel om zo een reden uitwerken?quote:Op maandag 20 december 2010 22:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sinds dr bevalling dan..
Oh, bij ons verwacht ik na 11 jaar ook niet veel hoor. Hoogstens een gratis borrel en een fles wijnquote:Op maandag 20 december 2010 22:37 schreef Ripley het volgende:
Weet je wat ik kreeg na 4,5 jaar meer dan 60 uur per week werken (voor een salaris van 40uur)? Niks. Ik mocht een feestje organiseren maar had niet echt de behoefte om na het afscheid van andere mensen ook mijn eigen feest zelf te organiseren. Heel gek.
Oh ja? Waarom dan? Ik vind een persoonlijk cadeau veel leuker dan een groot, duur cadeau waar ik geen flikker aan heb.quote:Op maandag 20 december 2010 22:36 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Klopt. Al spreekt (vaak) wel uit de grootte van het cadeau de mate van waardering.
Sja. En de manager vond dat ik heel lullig reageerde toen ze mij boos en bijna schreeuwend opbelde.quote:
Nee. Maar dan wordt er wel wat anders verzonnen.quote:Op maandag 20 december 2010 22:37 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Mag ze je wel om zo een reden uitwerken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |