SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik wat zoeken om te haken
ik heb net ee youtubevideo opgezet, en het begin is er geloof ik.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:12 schreef mijsje het volgende:
en als je nou een knoopje maakt met de haaknaald daar nog tussen? en van daaruit verder gaat? lukt dat?
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:00 schreef Sandous het volgende:
Wat gaaf al deze dingen, wauww!! Ik heb twee linkerhanden
Kunnen jullie ook zoiets maken?
[ afbeelding ] Vin m zoo cool
* Whiskers wants to know toooquote:Op donderdag 23 december 2010 11:14 schreef annelotje het volgende:
@Mijsje Mag ik vragen hoe jij de oogjes maakt voor je lavander bunnies? Ik heb er nu 2 af maar nog zonder oogjes omdat ik niet goed weet wat voor oogjes ik er op wil doen. Ik vind die van jou erg
quote:Op donderdag 23 december 2010 11:14 schreef annelotje het volgende:
@Mijsje Mag ik vragen hoe jij de oogjes maakt voor je lavander bunnies? Ik heb er nu 2 af maar nog zonder oogjes omdat ik niet goed weet wat voor oogjes ik er op wil doen. Ik vind die van jou erg
euh?quote:Op donderdag 23 december 2010 14:36 schreef caroline88 het volgende:
Mirjam, wat wil je gaan doen na het omkeren? Vasten? Stokjes? Halve stokjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Och, dat was ook het enige dat ik in het begin kon. Telkens als ik het weer probeerde, lukte het keren gewoon niet, tot ik op een dag het licht zag en het ineens wel konquote:Op donderdag 23 december 2010 14:57 schreef Mirjam het volgende:
oh, al sla je me dood, ik dacht dat dat de basis was![]()
ik ging dus kennelijk lossen en haklen, en daarna weer lossen ofzo?
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:28 schreef annelotje het volgende:
Ik had helemaal niet door dat die bovenste van vilt waren. Hoe heb je die dan op elkaar gemaakt? Genaaid of heb je die gelijmd?
Ik vind oogjes best wel moeilijk. Vind die van plastic niet zo mooi. Met zo'n wit glansje erin vind ik zo schattig.
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:31 schreef EsseEi het volgende:
oke sorry het is niet gehaakt maar ben er heel trots op:
mijn eerste echte naaisel, een kerstjurk. (met wat hulp van mams)
[ afbeelding ]
ik zal vanavond braaf haken en naaien en zorgen voor een WIP foto van m'n Up kussen
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:15 schreef Whoopdidoo het volgende:
Mijsje die smurf op je award kijkt echt heel sneu!
Wat grappig dat die awards gedaan worden, de kinderen van trui hadden er ook een dacht ik. (ja sorry ik ben een OUD-stalker...komt door Amélie.)
Ik heb net t boekje van christel ingepakt =( Nog 2 daagjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genoeg offtopic![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |