Ik ben een FTP server aan het opzetten voor oh-oh, is dat anders wat?quote:
NEEHEEquote:Op maandag 20 december 2010 20:22 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik ben een FTP server aan het opzetten voor oh-oh, is dat anders wat?
Owneen en ik denk niet dat ie morgen al komt. Of wel, maar dat zou ik erg snel vinden. Friesland is ver weg heurquote:Op maandag 20 december 2010 20:23 schreef ElisaB het volgende:
A lot of love and affectionnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
quote:Op maandag 20 december 2010 20:23 schreef Maes het volgende:
Nou nou nou nou komt de kaart van Elies en Beeb morgen???????????????
Wat zij zegt ^^quote:Op maandag 20 december 2010 20:23 schreef ElisaB het volgende:
Owneen en ik denk niet dat ie morgen al komt. Of wel, maar dat zou ik erg snel vinden. Friesland is ver weg heur
Wanneer hebbie m gepost?quote:Op maandag 20 december 2010 20:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owneen en ik denk niet dat ie morgen al komt. Of wel, maar dat zou ik erg snel vinden. Friesland is ver weg heur
Wat je zegt meidquote:
Op Maes der bruiloft, in plaats van zo'n knullig bandjequote:Op maandag 20 december 2010 20:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat je zegt meid
We kunnen in het voorjaar wel een keer een sing-along houden. Bij Maes in de tuin
Ik geef een seintje als de tuin klaar isquote:Op maandag 20 december 2010 20:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat je zegt meid
We kunnen in het voorjaar wel een keer een sing-along houden. Bij Maes in de tuin
Dealquote:Op maandag 20 december 2010 20:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Op Maes der bruiloft, in plaats van zo'n knullig bandje
Ik zou een seintje geven vóór jullie aan de tuin beginnen; grote kans dat wij alles aan gort rossen. Zo zijn wij. Of eigenlijk: zo zijn Ingetje en oh-ohquote:Op maandag 20 december 2010 20:25 schreef Maes het volgende:
Ik geef een seintje als de tuin klaar is
La lalala lala lalaquote:Op maandag 20 december 2010 20:27 schreef Ingetje79 het volgende:
I get knocked down, but I get up again
Rot ff lekker op jijquote:Op maandag 20 december 2010 20:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou een seintje geven vóór jullie aan de tuin beginnen; grote kans dat wij alles aan gort rossen. Zo zijn wij. Of eigenlijk: zo zijn Ingetje en oh-oh
Oe, ik ook van jouquote:
Het allerleukste is dat jij er zo vol en opgewonden van bentquote:Op maandag 20 december 2010 20:29 schreef oh-oh het volgende:
Het is toch ook wel supertof dat dr echt de hele dag door allemaal soorten mensen voor dat raam staan daar he![]()
Gisteren stond dr een omaatje, met dr mobieltje, foto's te maken van het huis
Jij kent ze duidelijk niet, die honden van mijquote:
Manman ik zit te soppen op de bank dr van jaquote:Op maandag 20 december 2010 20:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het allerleukste is dat jij er zo vol en opgewonden van bent
En ik vind het schattig. Ons ijskonijn helemaal in de gloriaquote:Op maandag 20 december 2010 20:30 schreef oh-oh het volgende:
Manman ik zit te soppen op de bank dr van ja
Ja die arme aidweesjesquote:Op maandag 20 december 2010 20:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En ik vind het schattig. Ons ijskonijn helemaal in de gloria
Mopje tochquote:Op maandag 20 december 2010 20:33 schreef oh-oh het volgende:
jJa die arme aidweesjes![]()
Ik zou dr zo eentje nemen hoor
Noh, zo eentje van een jaar of 10, die zorgen daar in een plaggenhut voor 17 broertjes en zusjes.quote:Op maandag 20 december 2010 20:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mopje toch
Hou jij je nou maar bij je bloterikjes
quote:Op maandag 20 december 2010 20:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Noh, zo eentje van een jaar of 10, die zorgen daar in een plaggenhut voor 17 broertjes en zusjes.
Die zouden bij mij toch een luxeleventje hebben?
Stofzuigen met een stofzuigert, de was doen in een wasmachine, de afwas doen met warm water uit de kraan?
En dan lekker naar school en zo
Die kunnen geen fuck de eerste jaren, duurt lang voor je daar praktisch gezien iets aan hebt hoorquote:
tuurlijk wel, schreeuwen, kotsen en stinkenquote:Op maandag 20 december 2010 20:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die kunnen geen fuck de eerste jaren, duurt lang voor je daar praktisch gezien iets aan hebt hoor
Leuk hoor zijn zequote:Op maandag 20 december 2010 20:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die kunnen geen fuck de eerste jaren, duurt lang voor je daar praktisch gezien iets aan hebt hoor
Ja wat Yns zegt dusquote:
OMGquote:Op maandag 20 december 2010 20:38 schreef Greys het volgende:
Wat een bummer
Had net zus aan de lijn. Het was haske gezellig met die vent, hij is drie dagen gebleven.
Maar meer dan gezellig wordt het niet. Vindt zij. En ze hoeft hierna dus ook niet nog eens af te spreken
quote:Op maandag 20 december 2010 20:38 schreef Greys het volgende:
Wat een bummer
Had net zus aan de lijn. Het was haske gezellig met die vent, hij is drie dagen gebleven.
Maar meer dan gezellig wordt het niet. Vindt zij. En ze hoeft hierna dus ook niet nog eens af te spreken
Ik heb wérkelijk geen flauw idee en ik was zo met stomheid geslagen dat ik vergeten ben het te vragenquote:Op maandag 20 december 2010 20:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG![]()
Maar wat hebben ze dan drie dagen lang gedaan???????
Ik zeg jaquote:Op maandag 20 december 2010 20:40 schreef oh-oh het volgende:
En dan heb ik meteen weer een praktische vraag Greys.
Telt dit nu als ONS of niet?
Omdat het drie dagen was maar wel eenmalig
Neeeeeeeeeequote:Op maandag 20 december 2010 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb wérkelijk geen flauw idee en ik was zo met stomheid geslagen dat ik vergeten ben het te vragen
Nou, ik vraag het me af of ze uberhaupt wel sex hadden hoorquote:Op maandag 20 december 2010 20:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
Ik vraag me dan zo af of ie niet gewoon tegen viel in bed ofzo he
Een ONS zonder sex?quote:Op maandag 20 december 2010 20:40 schreef oh-oh het volgende:
En dan heb ik meteen weer een praktische vraag Greys.
Telt dit nu als ONS of niet?
Omdat het drie dagen was maar wel eenmalig
Nou ja zeg, wat een anticlimaxquote:Op maandag 20 december 2010 20:38 schreef Greys het volgende:
Wat een bummer
Nou ja, misschien dat het daarna wel klikt ofzo?quote:Op maandag 20 december 2010 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, ik vraag het me af of ze uberhaupt wel sex hadden hoor
Ze vond hem wel gezellig maar meer niet. Lijkt me niet dat je daarmee tussen de lakens duikt.
Wat!quote:Op maandag 20 december 2010 20:38 schreef Greys het volgende:
Wat een bummer
Ja he?quote:
Wát? En dat zeg jij?quote:Op maandag 20 december 2010 20:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, misschien dat het daarna wel klikt ofzo?
Ik had dat als eerste gevraagd hoor
OMFGquote:Op maandag 20 december 2010 20:38 schreef Greys het volgende:
Wat een bummer
Jaquote:Op maandag 20 december 2010 20:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
OMFG
Nou ja; ze heeft in elk geval máánden voorpret gehad. Dat neemt niemand haar meer af
Eh, nou ik zou dat niet doen nee, maar ik ken er genoeg die dat wel doen, vandaarquote:Op maandag 20 december 2010 20:43 schreef Greys het volgende:
Wát? En dat zeg jij?
Het klikt niet, maar dan moet je er ff mee naar bed en dan klikt het misschien wel?
Arme manquote:Op maandag 20 december 2010 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Ik heb nog geprutteld dat ze toch nog maar eens moet afspreken, maar ze zei dat hij dat nog wel wilde maar zij niet. Nou ja, dan houdt het op he
En hij dan? Dadelijk is hij helemaal weg van Little Greys.quote:Op maandag 20 december 2010 20:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
OMFG
Nou ja; ze heeft in elk geval máánden voorpret gehad. Dat neemt niemand haar meer af
Noh arme zus , die zat dr maar mooi drie dagen mee opgescheept danquote:
Nou ja, maar zij vindt hem niet leuk, dus zij kan in principe gewoon doorquote:Op maandag 20 december 2010 20:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Noh arme zus , die zat dr maar mooi drie dagen mee opgescheept dan
Oh hij heus ook wel hoor, tis een echte vent , geen jankwijfquote:Op maandag 20 december 2010 20:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, maar zij vindt hem niet leuk, dus zij kan in principe gewoon door
Ja maar vergis je niet, ze baalt wel enorm dat ze d'r niets voor voelt hoor.quote:Op maandag 20 december 2010 20:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, maar zij vindt hem niet leuk, dus zij kan in principe gewoon door
Mannen kunnen ook liefdesverdriet hebben hoorquote:Op maandag 20 december 2010 20:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh hij heus ook wel hoor, tis een echte vent , geen jankwijf
Snap ik ook wel inderdaadquote:Op maandag 20 december 2010 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar vergis je niet, ze baalt wel enorm dat ze d'r niets voor voelt hoor.
Dat dan weer wel. Want ze had zich toch iets anders voorgesteld natuurlijk
Ik kijk geen GHquote:Op maandag 20 december 2010 20:52 schreef Greys het volgende:
Topic killer?
Ga vooral weer verder met het Glazen Huis hoor!
Ik ook niet, ik kijk de Tap Maddelsquote:
quote:
* Mijn stadsbus kwam te laat (ongeveer drie kwartier gedaan om van werk naar Utrecht CS te komen)quote:[] Op maandag 20 december 2010 21:02 schreef Greys het volgende:[/b]
[..]Waren er files? Reden er bussen niet?
Want het viel met de vakantie wel mee met de drukte, of was het daar nog chaos?
Oh jezus.quote:Op maandag 20 december 2010 21:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
* Mijn stadsbus kwam te laat (ongeveer drie kwartier gedaan om van werk naar Utrecht CS te komen)
* twintig minuten wachten (wel in een warme trein, gelukkig) en toen werd er omgeroepen dat de machinist kwijt was. Later bleek die in een trein met vertraging te zitten. Afijn, we vertrokken een kwartier te laat waardoor ik de aansluiting met de bus miste
* half uur wachten op de bus.... die vervolgens niet op kwam dagen. Toen heeft A me opgehaald
Oh, wat een drama hè?quote:Op maandag 20 december 2010 21:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh jezus.
Hier waren de bussen ook al 1 grote puinhoop.
Mijn buuf was een uur voor mij vertrokken, en ze was een kwartier voor mij thuis, en ik had dr al bijna een uur langer over gedaan dan normaal.
En de busreis duurt normaal 8 minuten
Ik probeer er om te lachen, anders ga ik janken denk ikquote:
Lopend had ik dr net iets langer over gedaan en dan had ik Chico moeten dragen want zijn schoenen waren kletsnat en zn pootjes bloedden al bij de bushalte van de kouquote:Op maandag 20 december 2010 21:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, wat een drama hè?![]()
Kon jij niet beter gaan lopen dan? Of is dat geen doen met de hondjes?
Ja, en toch heb ik het idee dat ik meer teleurgesteld ben (voor haar) dan dat ze zelf is.quote:Op maandag 20 december 2010 21:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat een domper dan voor je zusje Greys. Maanden er naar toe geleefd en dan geen vonkje.
Mijn baas heeft me vandaag 3 keer uit het parkeervak moeten graven en duwenquote:Op maandag 20 december 2010 21:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik probeer er om te lachen, anders ga ik janken denk ik![]()
Morgen ga ik heel vroeg opstaan, zodat ik in ieder geval niet pas om half tien op mijn werk ben.. Mocht het dan meezitten, dan maak ik wat extra tijd zodat ik woensdag wat eerder weg kan ofzo.
En anders maar een dagje vrij nemen, als dat mag van de baas
Ah nee, wat sneu!quote:Op maandag 20 december 2010 21:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lopend had ik dr net iets langer over gedaan en dan had ik Chico moeten dragen want zijn schoenen waren kletsnat en zn pootjes bloedden al bij de bushalte van de kou
I'll keep my fingers crossed!quote:Op maandag 20 december 2010 21:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Blegh wat een drama GB morgen is volgens mij nog zo'n chaos dag woensdag dooi als het klopt.
Erg hequote:Op maandag 20 december 2010 21:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh jezus.
Hier waren de bussen ook al 1 grote puinhoop.
Mijn buuf was een uur voor mij vertrokken, en ze was een kwartier voor mij thuis, en ik had dr al bijna een uur langer over gedaan dan normaal.
En de busreis duurt normaal 8 minuten
Hihihihihihiquote:Op maandag 20 december 2010 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn baas heeft me vandaag 3 keer uit het parkeervak moeten graven en duwen
In de bus was het wel heel gezellig, dus dat viel wel mee.quote:
Eens, maar ik heb ook 3,5 uur gedaan over een reis die normaal 1,25 uur duurt.. Dus wellicht waren die mensen ruim op tijd weg gegaan (rekening houdende met dit weer) en alsnog te laat!quote:Op maandag 20 december 2010 21:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Erg he
Wat ik ook belachelijk vond; bij tentamens mag je altijd na een half uur pas weg omdat dan laatkomers nog naar binnen mogen, maar dat werd nu verlengd tot een uur, voor mensen die door het weer te laat kwamen
Je weet toch wat voor weer het is, wat voor moeite is het dan om (ruim) van te voren te komen
Ja, maar ik ging ook om 9 uur weg terwijl ik er om 13 uur moest zijn, dat kunnen zij ook doenquote:Op maandag 20 december 2010 21:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Eens, maar ik heb ook 3,5 uur gedaan over een reis die normaal 1,25 uur duurt.. Dus wellicht waren die mensen ruim op tijd weg gegaan (rekening houdende met dit weer) en alsnog te laat!
Na een half uur weg is toch alleen voor mensen die niet geleerd hebben, mogen ze een half uurtje langer zwoegen op een tentamen dat ze niet begrijpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maaaar, laten we ze ook een beetje privacy gunnen. Klein beetje dan![]()
Ligt aan het vak denk ik. Of je wat sommetjes moet berekenen of een halve paper moet schrijven.quote:Op maandag 20 december 2010 21:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Als je de stof goed kent is na een 30min klaar zijn toch goed mogelijk.
Je bent erquote:Op maandag 20 december 2010 21:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Eens, maar ik heb ook 3,5 uur gedaan over een reis die normaal 1,25 uur duurt.. Dus wellicht waren die mensen ruim op tijd weg gegaan (rekening houdende met dit weer) en alsnog te laat!
Na een half uur weg is toch alleen voor mensen die niet geleerd hebben, mogen ze een half uurtje langer zwoegen op een tentamen dat ze niet begrijpen
Awwwquote:Op maandag 20 december 2010 21:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lopend had ik dr net iets langer over gedaan en dan had ik Chico moeten dragen want zijn schoenen waren kletsnat en zn pootjes bloedden al bij de bushalte van de kou
Ja, in mijn smsjes naar jou was ik nog optimistisch met m'n acht uurquote:
Jaquote:Op maandag 20 december 2010 21:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, in mijn smsjes naar jou was ik nog optimistisch met m'n acht uur![]()
Thanks voor jullie kaartje![]()
Thanksquote:Op maandag 20 december 2010 21:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb te doen met de mensen hier die een halve dagtaak hebben aan van en naar huis komen
Die is een klopjacht op z'n pakketje aan het houden.quote:Op maandag 20 december 2010 21:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Als ik naar mijn werk had gemoeten had ik het ook somber in gezien.
Maar iedereen is weer veilig thuis op JJH na dan maar die speelt denk ik verstoppertje.
Ja, het is ook gewoon belachelijk om zo ver van je huis te werken. Ik ga zoeken naar een baan dichter bij huis hoor, dit is niet leuk meer. Fijn dat jij relatief makkelijk op je werk kan komen!quote:Op maandag 20 december 2010 21:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja![]()
God ik ben écht blij dat ik dit jaar alleen nog echt in R'dam hoef te werken, zit altijd wel in Rotterdam, maar normaal echt way up north, en woon zelf in zuid, dus nog een flink stukkie snelweg. Nu in centrum, dus alleen maastunnel door en ik ben er![]()
Dus had praktisch geen last van de sneeuw, al waren de 'grote wegen' in de stad ook nog best een rommel
Hoe ga je 't morgen doen?
Ja wordt vast ook weer een avontuur? Het vriest vannacht als een malle, plaatselijk tot -15 hoorde ik, en misschien sneeuw/ijzelquote:Op maandag 20 december 2010 21:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, het is ook gewoon belachelijk om zo ver van je huis te werken. Ik ga zoeken naar een baan dichter bij huis hoor, dit is niet leuk meer. Fijn dat jij relatief makkelijk op je werk kan komen!
Morgen moet ik zowel heen als terug met het OV.. Ga heel vroeg opstaan en dan de bus van 06.15 () pakken en hopen dat ik een beetje op tijd op m'n werk ben. We'll see.
fuckquote:Op maandag 20 december 2010 21:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja wordt vast ook weer een avontuur? Het vriest vannacht als een malle, plaatselijk tot -15 hoorde ik, en misschien sneeuw/ijzel
Jeetje, wat balen dat je zo vroeg de bus moet nemen om op tijd op je werk te komen!quote:Op maandag 20 december 2010 21:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, het is ook gewoon belachelijk om zo ver van je huis te werken. Ik ga zoeken naar een baan dichter bij huis hoor, dit is niet leuk meer. Fijn dat jij relatief makkelijk op je werk kan komen!
Morgen moet ik zowel heen als terug met het OV.. Ga heel vroeg opstaan en dan de bus van 06.15 () pakken en hopen dat ik een beetje op tijd op m'n werk ben. We'll see.
Van de KNMIquote:
quote:Het is nevelig en plaatselijk komt er verraderlijk dichte mist voor. Vannacht raakt het in het zuiden en midden van het land geleidelijk bewolkt en kan er wat sneeuw vallen, hoogstens 2 tot 5 cm, langs de zuidgrens is er een kleine kans op ijsregen. Elders in het land zijn er nog opklaringen en vooral daar is er kans op soms dichte mist. In het Waddengebied kan er een sneeuwbui vallen. De minimumtemperatuur ligt landinwaarts tussen -6 en min 16 graden, het koudst is het tijdens brede opklaringen boven het verse sneeuwdek. Er staat een zwakke zuid- tot zuidoostenwind.
Heuy das veul te dicht bij R'damquote:Op maandag 20 december 2010 21:29 schreef Barbaaf het volgende:
't is nu al -16 ergens
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op maandag 20 december 2010 21:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ga verhuizen naar de waddeneilanden
Holy shit zeg wat een temperaturen.
Ik denk dat Greys zich nogal opgelaten voelt dat wij hier ff met z'n allen zitten speculeren over het seksleven van d'r kleine zussiequote:Op maandag 20 december 2010 21:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Misschien is hij toch eigenlijk homo. Als je zolang tussen de mannen zit krijg je wellicht die gevoelens. Of hij was zo blij eindelijk een vrouw te zien dat hij haar te enthousiast besprong.
Greys help ons eens aan goed antwoorden.
-2.2 in DH zou -12 worden hier volgens knmiquote:Op maandag 20 december 2010 21:29 schreef Barbaaf het volgende:
't is nu al -16 ergens
[ afbeelding ]
Die van mij ook, totdat ze kwam vertellen dat ze zwanger wasquote:Op maandag 20 december 2010 21:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat Greys zich nogal opgelaten voelt dat wij hier ff met z'n allen zitten speculeren over het seksleven van d'r kleine zussieDie blijven toch altijd lief, klein, en vooral maagd
![]()
![]()
Aldus één iemand zaterdagavond iig
Ik weet niet of hij 'anders' was. Klaarblijkelijk is live toch heel andersquote:Op maandag 20 december 2010 21:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, was in het echt dan zo anders dan dat ie via msn/mail was?
Ik had op een BV-achtig einde gehoopt.
En na al die maanden had ik die jongen denk ik nog wel een 2e date gegund![]()
Schrijf anders alle vragen van hier ff op en bel nog een keer
quote:Op maandag 20 december 2010 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
Wat zonde voor zusje GreysEen OWS dan dus maar ofzo?
Wist ik het maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maaaar, laten we ze ook een beetje privacy gunnen. Klein beetje danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 20 december 2010 21:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Misschien is hij toch eigenlijk homo. Als je zolang tussen de mannen zit krijg je wellicht die gevoelens. Of hij was zo blij eindelijk een vrouw te zien dat hij haar te enthousiast besprong.
Greys help ons eens aan goed antwoorden.Ik wilde dat ik ze had, die antwoorden, echt!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
En je ouders hebben ook nooit sex. Er zijn dingen waar je liever niet aan wilt denken idd.quote:Op maandag 20 december 2010 21:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat Greys zich nogal opgelaten voelt dat wij hier ff met z'n allen zitten speculeren over het seksleven van d'r kleine zussieDie blijven toch altijd lief, klein, en vooral maagd
![]()
![]()
Mijn ouders zijn idd maagd. Zeker wetenquote:Op maandag 20 december 2010 21:40 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
En je ouders hebben ook nooit sex. Er zijn dingen waar je liever niet aan wilt denken idd.
Toiletbril, zwembad, saunaquote:Op maandag 20 december 2010 21:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die van mij ook, totdat ze kwam vertellen dat ze zwanger was
das niet tof, ik had een liftquote:Op maandag 20 december 2010 21:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond het ook best te doen met die kou, tot ik een half uur stil stond bij de bushalte met natte voeten
Het kleine zussie is 36, dus dat valt wel mee heurquote:Op maandag 20 december 2010 21:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
hotelmatrasquote:
ieeeeequote:
Nou dát heb ik ook wel een beetje ja. Het was niet slim van ze om zoveel mensen er bij te betrekken van te voren. Zij mailde met zijn zus, hij stuurde idd mijn ouders een kaart en al die collega's die meeleefden. Al had zij er volgens mij niet echt moeite mee om gewoon te zeggen dat het 'verder niets' wasquote:Op maandag 20 december 2010 21:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh, het gaat me niet zozeer om het ONS-gebeuren, maar maanden lang maak je elkaar gek, heb je het erover met collega's, familie, vrienden en de man in kwestie stuurt zelfs een kaart naar je ouders ivm huwelijksfeest en dan ben je hem na 3 dagen zat![]()
Balen lijkt me
Oh dan gaan we nog ff doorquote:Op maandag 20 december 2010 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Het kleine zussie is 36, dus dat valt wel mee heur
Nee maar wat ik zaterdag zei, het lijkt me wel echt hel als je het vervolgens 50x kan vertellen, en alle 50 vragen ze zich hetzelfde af als wij hierquote:Op maandag 20 december 2010 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dát heb ik ook wel een beetje ja. Het was niet slim van ze om zoveel mensen er bij te betrekken van te voren. Zij mailde met zijn zus, hij stuurde idd mijn ouders een kaart en al die collega's die meeleefden. Al had zij er volgens mij niet echt moeite mee om gewoon te zeggen dat het 'verder niets' was![]()
Oh misschien dat ze het daarom 3 dagen heeft afgewacht?quote:Op maandag 20 december 2010 21:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dan gaan we nog ff door![]()
Misschien hadtie wel post-traumatisch stress syndroom en kon-ie 't niet?![]()
quote:Of hebben ze elkaar idd helemaal uitgewoond en dacht ze toen 'Nah, toch maar niet'![]()
Niet de roze bril, maar de geile brilen alstie dan af is, dan is iemand toch ineens minder leuk. Beetje net zo als de bierbril
Nee, idd...quote:Op maandag 20 december 2010 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dát heb ik ook wel een beetje ja. Het was niet slim van ze om zoveel mensen er bij te betrekken van te voren. Zij mailde met zijn zus, hij stuurde idd mijn ouders een kaart en al die collega's die meeleefden. Al had zij er volgens mij niet echt moeite mee om gewoon te zeggen dat het 'verder niets' was![]()
Het lijkt me wel dat je het iig ff probeertquote:Op maandag 20 december 2010 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh misschien dat ze het daarom 3 dagen heeft afgewacht?![]()
[..]Dit klinkt logisch. Total wacko, maar ook logisch.
Maar serieus, ze zou(den) niet de enigen zijn die - als ze wel hebben gesext - seks hebben gehad met iemand waarvan ze toch al stiekem wist(en) dat het geen relatiemateriaal zou zijn toch? Heb ik ook wel eens gedaanDan vond ik iemand heel leuk, maar toch wist ik dat het nooit meer dan dat zou worden.
quote:Op maandag 20 december 2010 21:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, idd...
Maar goed trouwens dat ze die vakantie al niet geboekt hadden![]()
Maar vraag ff goed door zodra je de gelegenheid hebt, dan vraag ik jou woensdag de kleren van je lijf totdat je in je kinderachtige onderbroekie staat
Mwah, ze heeft zelf alles in de openbaarheid gegooid op haar Hyvesquote:Op maandag 20 december 2010 21:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Het is trouwens niet te hopen dat je zusje hier mee leest Greys. Dan vertelt ze je nooit meer iets.
Ik ga ff accessoires dr bij pakken en dan kom ik nog esquote:
Wat ff probeert?quote:Op maandag 20 december 2010 21:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het lijkt me wel dat je het iig ff probeert
Iig de sex en als dat goed is kun je altijd nog doen alsof het goed relatiemateriaal isquote:Op maandag 20 december 2010 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat ff probeert?
De seks of proberen of het niet tóch relatiemateriaal is?
quote:Op maandag 20 december 2010 21:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Iig de sex en als dat goed is kun je altijd nog doen alsof het goed relatiemateriaal is
Ik zet er toch geen namen oid bij?quote:Op maandag 20 december 2010 21:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Hyves kan niet iedereen lezen, hier wel
Nee, je hebt niet genoeg verteld nog!quote:Op maandag 20 december 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zet er toch geen namen oid bij?
Of foto's?
En wat weet ik nou helemaal? Ik heb amper info juist.
Maar ik zal het de volgende keer allemaal voor me houden.
Je hebt wel gelijk ook. Ergens.
Het gaat niet zozeer om wat jij vertelt (eiks niets), maar onze reactiesquote:Op maandag 20 december 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zet er toch geen namen oid bij?
Of foto's?
En wat weet ik nou helemaal? Ik heb amper info juist.
Maar ik zal het de volgende keer allemaal voor me houden.
Je hebt wel gelijk ook. Ergens.
Dabedoelikquote:Op maandag 20 december 2010 21:51 schreef oh-oh het volgende:
Ze heeft verteld wat ze weet, dat t mss niet bevredigend is voor iedereen ligt ieg niet aan Greys
Oh!quote:
Zie je haar met kerst? Ja toch?quote:Op maandag 20 december 2010 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh!Ik dacht dat je bedoelde 'Hier kan iedereen meelezen, dus wtf doe je met al die info in de openbaarheid'. Ik vroeg me al af welke info
![]()
Ja ff lekker onder het kerstdiner 'Zeg zus... had je nou eigenlijk nog een beetje geneukt..?'quote:Op maandag 20 december 2010 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zie je haar met kerst? Ja toch?
Ja hallo, trut!quote:Op maandag 20 december 2010 21:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer om wat jij vertelt (eiks niets), maar onze reacties![]()
Dus ik woon hoor je woensdag wel uit
Dat wist ze nog nietquote:Op maandag 20 december 2010 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zie je haar met kerst? Ja toch?
Wutquote:
Stiekem zegt ze dat ze hem niet wil daten, maar ondertussen hebben ze keiharde porno date's!quote:Op maandag 20 december 2010 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wut
Maar ze zou toch misschien niet komen als ze met hem wat ging doen? Maar dat lijkt me dan redelijk van de baan als dat toch niet meer dan 'vrienden' wordt?
I'm confused
Staat hij daar met een mooi cadeautjequote:Op maandag 20 december 2010 22:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Stiekem zegt ze dat ze hem niet wil daten, maar ondertussen hebben ze keiharde porno date's!
Dan pleur je ze van je Hyves? of je pleurt je Hyves weg?quote:Op maandag 20 december 2010 22:00 schreef Qwea het volgende:
Ik word echt schijtziek van sommige mensen op hyvesAls je je eigen mening mbt SR uit, en het is negatief dan moet je je bek houden
Kut josti's
Even privequote:Op maandag 20 december 2010 21:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ff lekker onder het kerstdiner 'Zeg zus... had je nou eigenlijk nog een beetje geneukt..?'![]()
Ze weet sowieso nog niet of ze wel zin had om heen en weer te rijden oid.quote:Op maandag 20 december 2010 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wut
Maar ze zou toch misschien niet komen als ze met hem wat ging doen? Maar dat lijkt me dan redelijk van de baan als dat toch niet meer dan 'vrienden' wordt?
I'm confused
Of met chocoladequote:Op maandag 20 december 2010 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Staat hij daar met een mooi cadeautjeMooi kerst-setje ofzo
Oh ja tis ook gewoon kut weer natuurlijk, en ze woont nogal uit de richtingquote:Op maandag 20 december 2010 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze weet sowieso nog niet of ze wel zin had om heen en weer te rijden oid.
Don't ask
OEHHHHHHHHHHHH Dating in the Dark komt straks
Dan wordt er weer gezoend in het donker en weten ze niet eens met wie
Ze is een stuk minder traditie-getrouw dan jij dus?quote:
Nou, het was meer op de www van Mikequote:Op maandag 20 december 2010 22:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan pleur je ze van je Hyves? of je pleurt je Hyves weg?
En wat is je mening over SR?
Qwea en aidsnegers, wat denk je nou zelluf?quote:Op maandag 20 december 2010 22:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan pleur je ze van je Hyves? of je pleurt je Hyves weg?
En wat is je mening over SR?
Dan pas je niet meer in die lingeriequote:
Tweede kerstdag dooit het als de neten juist volgens mijquote:Op maandag 20 december 2010 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja tis ook gewoon kut weer natuurlijk, en ze woont nogal uit de richting
Tis niet alleen aidsnegers hoor. Het is ook de kankerbestrijding en shit. Zelfs de dierenbescherming.quote:Op maandag 20 december 2010 22:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Qwea en aidsnegers, wat denk je nou zelluf?
Ze heeft gewoon geen zin om de familie onder ogen te komen en zich te moeten verantwoorden.quote:Op maandag 20 december 2010 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Tweede kerstdag dooit het als de neten juist volgens mij
Ach, tuurlijk wel! Koop je stretch lingeriequote:Op maandag 20 december 2010 22:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan pas je niet meer in die lingerie
Mwah die DJ's worden gekozen hé, en die verdienen er volgens mij geen cent meer aan. Maar verder ben ik het wel deels eens. Al die mensen daar 'KIJK MIJ EENS 20 EURO IN DE BUS DOEN!!!', en het mag ook allemaal wel wat minder hyperig enzo...quote:Op maandag 20 december 2010 22:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, het was meer op de www van Mike
En ik ben het eigenlijk er wel mee eens. Dat het fijn is dat deze regering de SR actie niet verdubbeld dit jaar. Daarnaast vind ik SR maar kut, want het is niks meer dan je egoïsme/hypocrisie (dat is een woord he?) afkopen en eigen geilerij van de dj's.
Als je zo graag mensen wil helpen, kun je natuurlijk ook iets in natura doen voor mensen dichter bij huis ipv simpel geld over te maken om daarna weer goed te kunnen slapen
Das toch heul niet sexyquote:Op maandag 20 december 2010 22:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ach, tuurlijk wel! Koop je stretch lingerie
Oh nou, DTH heeft van mij zat gehad, daar kan een aidsweesje 10 jaar voor naar school , en ik vind het juist wel mooi om te zien dat SR juist hele praktische zaken aankaart waarvan veel mensen zich niet bewust zijn.quote:Op maandag 20 december 2010 22:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tis niet alleen aidsnegers hoor. Het is ook de kankerbestrijding en shit. Zelfs de dierenbescherming.
Ik geef aan die zogenaamde goeie doelen geen flikker. Er blijft mij een te groot deel aan de strijkstok hangen. Geef ik liever iets aan DTH of Shirley bijvoorbeeld... waarbij ik kan zien waaraan het uitgegeven wordt
Dank je, ik ben dus niet totaal gestoordquote:Op maandag 20 december 2010 22:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah die DJ's worden gekozen hé, en die verdienen er volgens mij geen cent meer aan. Maar verder ben ik het wel deels eens. Al die mensen daar 'KIJK MIJ EENS 20 EURO IN DE BUS DOEN!!!', en het mag ook allemaal wel wat minder hyperig enzo...
En niet meer dan normaal dat de regering in 'deze tijd' de boel niet meer gaat verdubbelen, vond het vorig jaar al idioot. En ja, dat geld gaat vast anders ook wel naar ontwikkelingshulp, maar tis ook een kwestie van imago. Aan de ene kant flink bezuinigen en aan de andere kant met je big smile op TV tig miljoen weg staan geven.
Maar ach verder, het is wel grappig.. soms. Het duurt verder te lang en teveel niet boeiende gasten om mij 7 dagen geboeid te houden. En ik vind dat ze na 7 jaar ook weleens wat anders mogen verzinnen. Het 'baanbrekende' en 'nieuwe' is er af. T wordt nu een beetje een bekend trucje.
Oh nee écht nietquote:Op maandag 20 december 2010 22:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon geen zin om de familie onder ogen te komen en zich te moeten verantwoorden.
Kan ik me wat bij voorstellen
Ja okay, maar het zijn DJ's... ook niet echt een beroep om bescheiden te zijn volgens mijquote:Op maandag 20 december 2010 22:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dank je, ik ben dus niet totaal gestoordEn ik weet wel dat die dj's gekozen worden, maar ze zijn zo media geil als de klere. Denk maar niet dat ze daar puur voor het goeie doel zitten hoor.... Die zitten er voor hun eigen hachje/imago
Nou ja, maar vertellen aan de telefoon en echt onder ogen komen is een verschil, weet ik uit ervaringquote:Op maandag 20 december 2010 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee écht niet
Ik weet het al en mijn ouders weten het ook al, die wisten het nog eerder dan ik
Oh nou, ik denk dat ze best afzien hoor.quote:Op maandag 20 december 2010 22:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dank je, ik ben dus niet totaal gestoordEn ik weet wel dat die dj's gekozen worden, maar ze zijn zo media geil als de klere. Denk maar niet dat ze daar puur voor het goeie doel zitten hoor.... Die zitten er voor hun eigen hachje/imago
Ik heb ook heel a-sekkkkksie ondergoed. Niet veel, maar toch.quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 22:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, maar vertellen aan de telefoon en echt onder ogen komen is een verschil, weet ik uit ervaring
Jahaaaaa, maar als je stretch-lingerie van je geliefde krijgt zit er iets niet goed denk ikquote:Op maandag 20 december 2010 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ook heel a-sekkkkksie ondergoed. Niet veel, maar toch.
En juist dát had ik aan toen ik in een hotel strandde![]()
Tuurlijk moet jij zelf weten of jij geeftquote:Op maandag 20 december 2010 22:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou, DTH heeft van mij zat gehad, daar kan een aidsweesje 10 jaar voor naar school , en ik vind het juist wel mooi om te zien dat SR juist hele praktische zaken aankaart waarvan veel mensen zich niet bewust zijn.
Dat jij niet wil geven moet jij weten, dat ik wel geef mag ik ook zelf weten toch?
Als ik echt moet kiezen dan help ik liever ook es mensen , niet alleen dieren.
Nee trust me on this onequote:Op maandag 20 december 2010 22:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, maar vertellen aan de telefoon en echt onder ogen komen is een verschil, weet ik uit ervaring
Mja, true. Maar toch. Het komt mij gewoon allemaal een beetje te commercieel over ook.quote:Op maandag 20 december 2010 22:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja okay, maar het zijn DJ's... ook niet echt een beroep om bescheiden te zijn volgens mij
Wat IS strech-lingerie uberhaupt?quote:Op maandag 20 december 2010 22:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jahaaaaa, maar als je stretch-lingerie van je geliefde krijgt zit er iets niet goed denk ik
Waar je inpast van maat 38 t/m 58quote:
Ja of gewoon eens opzouten met al die debielen zoals de Paus die roepen dat condooms heul niet mogenquote:Op maandag 20 december 2010 22:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, die kinderen kunnen er niets aan doen als ze gedwongen de prostitutie in moeten of aidsbesmette moeders hebben en daardoor zelf besmet raken.
Maar die generatie die het nodig vind om 12 van die kinderen te verwekken, terwijl ze al amper een dak boven hun hoofd hebben...dat moeten ze es aanpakken.
Vind ik dan.
Neemt niet weg dat ik het niet heel erg vind voor die kindjes.
Iddquote:Op maandag 20 december 2010 22:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja of gewoon eens opzouten met al die debielen zoals de Paus die roepen dat condooms heul niet mogen
Okee, zit ook wel iets in jaquote:Op maandag 20 december 2010 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee trust me on this one
Het interesseert haar geen ene reet (en terecht) wat wij er van vindenEn sowieso vinden mijn ouders er weinig van hoor, ze moet lekker doen wat ze zelf wil. Dus no pressure enzo.
De vorige keer dat ze bij mijn ouders weg reed heeft ze er door sneeuw vier uur over gedaan. Dus misschien dat ze er daarom een beetje tegenop ziet ofzo. Of heeft ze gewoon zin in een paar dagen lekker niksen. D'r kat was ook nog dood laatst enzo, ik weet niet, misschien heeft ze gewoon even zin om alleen te zijn.
van die altijdpassende (en als het "meezit" ook nog corrigerende)-onderbroekjesquote:
Broekies zonder IETS van elastisch er in zakken toch zo van je reet bipsebaps?quote:
Die had jij toch?quote:Op maandag 20 december 2010 22:13 schreef tombolafan het volgende:
van die altijdpassende (en als het "meezit" ook nog corrigerende)-onderbroekjes
Stretch laarzen maar dan in je slipje!quote:Op maandag 20 december 2010 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Broekies zonder IETS van elastisch er in zakken toch zo van je reet bipsebaps?
Of bedoel je zo'n ding a la de AHHHHHH-BRAHHHHHH?
Nee dat vind ik niet, het rijke westen is schuld aan veel van de ellende in die landen, het zou mooi zijn om ze maar te laten stikken nuquote:Op maandag 20 december 2010 22:14 schreef Qwea het volgende:
Ik vind het sowieso belachelijk dat NL zoveel geld aan ontwikkelingshulp geeft
Ach das ook gewoon afkopen van schuldgevoelquote:Op maandag 20 december 2010 22:14 schreef Qwea het volgende:
Ik vind het sowieso belachelijk dat NL zoveel geld aan ontwikkelingshulp geeft
Ja, zoiets!quote:Op maandag 20 december 2010 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Broekies zonder IETS van elastisch er in zakken toch zo van je reet bipsebaps?
Of bedoel je zo'n ding a la de AHHHHHH-BRAHHHHHH?
Ik had een figuurcorrigerend kledingstuk jaquote:Op maandag 20 december 2010 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die had jij toch?
Dát was je pakje van de Hunkemoller![]()
Daarom wil je het ook niet showen natuurlijk
Heuj, die heb ikquote:
Maar goed, het is een beetje een drugsverslaafde coke geven omdattie anders flipt. Ze worden er niet beter van, en herinneren 'het Westen' maar wat graag dat het allemaal 'onze' schuld is terwijl veel van die landen nú ook gewoon gebukt gaan onder corruptie, dictators, burgeroorlogen etc. etc. En zelf dus ook niet bepaald de boel organiseren.quote:Op maandag 20 december 2010 22:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee dat vind ik niet, het rijke westen is schuld aan veel van de ellende in die landen, het zou mooi zijn om ze maar te laten stikken nu
Wat is hier mis mee?quote:
Maar dan nog. Waarom moet er zoveel geld heen, en zeker nu NL ook moet bezuinigen. Tuurlijk hebben we het beter dan daar... maar dat betekend niet dat we dan maar miljarden moeten storten. Bezuinig IMHO dan meer op ontwikkelingshulp en doe hier in NL bijvoorbeeld niet die bezuinigingen in het onderwijs, of op de concertkaartjes.quote:Op maandag 20 december 2010 22:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach das ook gewoon afkopen van schuldgevoelen we hebben het hier natuurlijk nog steeds stukken beter dan dáár. Zelfs als we miljarden moeten bezuinigen. Maar ze moeten gewoon dat hele systeem eens op de schop nemen. Gewoon geen directeurtjes meer die meer dan 50/60k per jaar verdienen, en geen dikke BMW onder d'r reet, of bonusregelingen tot aan de hemel. Het blijft publiek geld in veel gevallen
Ik snap het.quote:Op maandag 20 december 2010 22:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Stretch laarzen maar dan in je slipje!
Whehehe wat erg. Hoe die boobs er in hangen ookquote:Op maandag 20 december 2010 22:17 schreef Rewimo het volgende:
Ach, hij was er ook in het zwart
[ afbeelding ]
Ik kijk en luister dan ook nietquote:Op maandag 20 december 2010 22:17 schreef oh-oh het volgende:
Sterrenstof
![]()
Weet je, ik luister het hele jaar naar 3FM met veel plezier, dus ik vind het sowieso oprecht leuk om die djs nu op tv in actie te zien een paar dagen.
En wie het niet wil zien kijkt lekker niet
Wat is eat me undies?quote:Op maandag 20 december 2010 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap het.
Geloof ik![]()
Dat heb ik niet. Thank God.
Hoewel dat schreeuwerige kinderachtige broekie van zaterdag erg a-geil is.
Maar jullie hebben toch niet alléén maar van die eat-me undies? Of wel?
Ja okee maar das ook echt zoiets dat als je er over nadenkt het toch belachelijk is. Je wil niet 10% meer voor een concertkaartje betalen? Dat moeten ze dan maar afschaffen en d'r een weesje minder van te vreten geven?quote:Op maandag 20 december 2010 22:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar dan nog. Waarom moet er zoveel geld heen, en zeker nu NL ook moet bezuinigen. Tuurlijk hebben we het beter dan daar... maar dat betekend niet dat we dan maar miljarden moeten storten. Bezuinig IMHO dan meer op ontwikkelingshulp en doe hier in NL bijvoorbeeld niet die bezuinigingen in het onderwijs, of op de concertkaartjes.
Ik heb nog ergens een string van snoepjes, gewonnen met bingo op mn vorige werkquote:Op maandag 20 december 2010 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap het.
Geloof ik![]()
Dat heb ik niet. Thank God.
Hoewel dat schreeuwerige kinderachtige broekie van zaterdag erg a-geil is.
Maar jullie hebben toch niet alléén maar van die eat-me undies? Of wel?
Ik ga jouw quote jatten voor op hyvesquote:Op maandag 20 december 2010 22:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar goed, het is een beetje een drugsverslaafde coke geven omdattie anders flipt. Ze worden er niet beter van, en herinneren 'het Westen' maar wat graag dat het allemaal 'onze' schuld is terwijl veel van die landen nú ook gewoon gebukt gaan onder corruptie, dictators, burgeroorlogen etc. etc. En zelf dus ook niet bepaald de boel organiseren.
Omdat wij het hoe dan ook net ietsje beter kunnen missen dan die mensen daar die geen nagel hebben om hun kont te krabben.quote:Op maandag 20 december 2010 22:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar dan nog. Waarom moet er zoveel geld heen, en zeker nu NL ook moet bezuinigen. Tuurlijk hebben we het beter dan daar... maar dat betekend niet dat we dan maar miljarden moeten storten. Bezuinig IMHO dan meer op ontwikkelingshulp en doe hier in NL bijvoorbeeld niet die bezuinigingen in het onderwijs, of op de concertkaartjes.
Ooh, sexy geil ondergoed wat je aan hebt maar vet snel weer uitgaatquote:
Ja, van dat ondergoed dat je het er om doet, zeg maarquote:Op maandag 20 december 2010 22:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, sexy geil ondergoed wat je aan hebt maar vet snel weer uitgaat
Ja maar serieus, van SR komt ook gewoon 70% van het geld niet op z'n plek heurquote:Op maandag 20 december 2010 22:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Omdat wij het hoe dan ook net ietsje beter kunnen missen dan die mensen daar die geen nagel hebben om hun kont te krabben.
En SR kiest altijd hele praktische doelen.
Muskietennetten bv.
1 zo een net doet iemand zn hele leven mee en dan zijn die mensen echt heel erg geholpen.
Nu hebben ze ook weer iets gezocht waarvan weinig mensen zich bewust zijn.
Ik schrik er echt van als je hoort dat in die landen 45 % van de mensen HIV positief testte hoor
Ja, die is lekker. Dus omdat wij niet zo stink arm zijn als die landen, moeten we maar geld geven? Dat is toch krom? Dat is hetzelfde als een rijke dwingen om een zwerver een fles cola te geven. En alstie dat niet doet dan breekt de hel open.quote:Op maandag 20 december 2010 22:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Omdat wij het hoe dan ook net ietsje beter kunnen missen dan die mensen daar die geen nagel hebben om hun kont te krabben.
En SR kiest altijd hele praktische doelen.
Muskietennetten bv.
1 zo een net doet iemand zn hele leven mee en dan zijn die mensen echt heel erg geholpen.
Nu hebben ze ook weer iets gezocht waarvan weinig mensen zich bewust zijn.
Ik schrik er echt van als je hoort dat in die landen 45 % van de mensen HIV positief testte hoor
Ach welnee.quote:Op maandag 20 december 2010 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, van dat ondergoed dat je het er om doet, zeg maar
Maar jij hebt toch net als ik ook wel gewoon wat 'gezellige slipjes' in de la liggen?
Of alleen maar van dat geile spul?
Wat heb je daar nou aan???????quote:Op maandag 20 december 2010 22:25 schreef Greys het volgende:
Oh, een van de single mannen (drop dead gorgeous) doet niet aan seks voor het huwelijk!
Noh, het hondje van Belana is heul nietquote:
Oh bummer, die wilde ik serieus aan gaan vragenquote:Op maandag 20 december 2010 22:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat heb je daar nou aan???????
![]()
Ll, motorcycle emptiness![]()
Deez is leukquote:Op maandag 20 december 2010 22:24 schreef oh-oh het volgende:
Bovendien zijn de mensen op jullie hyves toch al een apart soort Qutje![]()
Maar goed, mss stoort het je dat er hier mensen zijn die SR kijken en erover posten?
Ing geeft ook liever aan de poesjes, daar kon ik kostelijk om lachen gisteren.
Je vindt mij toch ook niet alleen maar een bitch omdat ik klaar ben met aan DTH geven en wel aan de aidsnegertjes geef?
Oeh, ze draaien Selah Sue![]()
Raggamuffin![]()
Ze draaien zat platen meerdere keren en ze draaien zat platen niet.quote:Op maandag 20 december 2010 22:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh bummer, die wilde ik serieus aan gaan vragenen dan wel de 6 minuut zoveel versie
Want?quote:Op maandag 20 december 2010 22:24 schreef oh-oh het volgende:
Bovendien zijn de mensen op jullie hyves toch al een apart soort Qutje![]()
Nee hoor, helemaal niet. En dat zie je me ook nergens zeggen. Als jij aan SR je geld wil weggooien, dan moet je dat vooral doen. Ik hou je niet tegen hoorquote:Maar goed, mss stoort het je dat er hier mensen zijn die SR kijken en erover posten?
Ik dwing niemand om aan bijvoorbeeld DTH te geven, of om aan Shirley te geven. En als jij dat geen goed plan vind, primaquote:Je vindt mij toch ook niet alleen maar een bitch omdat ik klaar ben met aan DTH geven en wel aan de aidsnegertjes geef?
Die chippendale?quote:Op maandag 20 december 2010 22:27 schreef Greys het volgende:
Heuj, deze ken ikNou ja, kennen, eerder op tv gezien
Weet niet meer met welk programma. Die Billy.
Ja maar dat is het toch ook? Het gros van de mensen geeft aan een goed doel en met name dit goede doel om hun schuldgevoel af te kopen. Zeker zo vlak voor de feestdagen.quote:Op maandag 20 december 2010 22:26 schreef oh-oh het volgende:
Nee Qwea, je hoeft van mij helemaal NIKS te geven.
Echt niet, maar mensen die wel geven dan hypocriet noemen gaat me echt ook wat ver
Oh ja die is ook goedquote:Op maandag 20 december 2010 22:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze draaien zat platen meerdere keren en ze draaien zat platen niet.
Vraag Ava Adore maar aan
Daar hebben we een subforum voorquote:Op maandag 20 december 2010 22:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar dat is het toch ook? Het gros van de mensen geeft aan een goed doel en met name dit goede doel om hun schuldgevoel af te kopen. Zeker zo vlak voor de feestdagen.
Je zou natuurlijk ook (ben ik zelf ook geen fan van, maar ik weet ff niks beters) bij de voedselbank kunnen gaan helpen. Of bij iemand het huis kunnen schoonmaken, of weet ik het. Iets in natura bijvoorbeeld.
Ja! Die zat vorig jaar in een of ander programma.quote:
Nee, want ik vind dat er voor de mensen hier plenty gedaan word al en doe graag ook iets voor mensen in landen die heel ver van mijn bed zijn.quote:Op maandag 20 december 2010 22:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar dat is het toch ook? Het gros van de mensen geeft aan een goed doel en met name dit goede doel om hun schuldgevoel af te kopen. Zeker zo vlak voor de feestdagen.
Je zou natuurlijk ook (ben ik zelf ook geen fan van, maar ik weet ff niks beters) bij de voedselbank kunnen gaan helpen. Of bij iemand het huis kunnen schoonmaken, of weet ik het. Iets in natura bijvoorbeeld.
FHF!quote:Op maandag 20 december 2010 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daar hebben we een subforum voor
Zoiets als Andries uit BBquote:Op maandag 20 december 2010 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Die zat vorig jaar in een of ander programma.
Met allemaal singles. Wie het aantrekkelijkst was, niet alleen qua uiterlijk maar ook qua innerlijk ofzo. Ik weet niet meer hoe het heette. Maar het is dus gewoon een programmahoer
quote:Op maandag 20 december 2010 22:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaja, uitgevoerd door je eigen man zekerWaar jij de patient bent
Welnee, sommige mensen geven ook gewoon iets aan SR omdat ze het gewoon 'leuk' vinden, geloof het of nietquote:Op maandag 20 december 2010 22:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom is mijn mening storend? Ik vind het idd weggegooid geld. Jij niet? Nou, als jij dat niet zo vindt dan hoef je je toch helemaal niet op te winden over mijn mening?quote:Op maandag 20 december 2010 22:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, want ik vind dat er voor de mensen hier plenty gedaan word al en doe graag ook iets voor mensen in landen die heel ver van mijn bed zijn.
Dat vind ik dus wel storend, dat jij daar wel een waardeoordeel over velt, dat ik mijn geld weggooi.
Maar goed, dat past ook wel weer bij jou dan
Ik zei dan ook, het gros van de mensenquote:Op maandag 20 december 2010 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee, sommige mensen geven ook gewoon iets aan SR omdat ze het gewoon 'leuk' vinden, geloof het of nietOm een nummer aan te vragen, omdat ze mee willen doen met de lol etc.
Das goedquote:Op maandag 20 december 2010 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Kankerbestrijding, diabetesfonds enz. idd.
En ik heb ook heel lang het Rode Kruis gesteund ()
LI! Doe niet zo dom! Ing doet niet aan dat soort vieze dingen!quote:Op maandag 20 december 2010 22:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaja, uitgevoerd door je eigen man zekerWaar jij de patient bent
Ik denk dat dat nog het merendeel doet hoor.quote:Op maandag 20 december 2010 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee, sommige mensen geven ook gewoon iets aan SR omdat ze het gewoon 'leuk' vinden, geloof het of nietOm een nummer aan te vragen, omdat ze mee willen doen met de lol etc.
Ik ben een keer gebeld door het wilhelmina fonds voor kankerbestrijding, en toen wilde ik bijijijijna "ja" zeggen en toen zei ze "u kunt op de website kijken; hartstichting.nl"quote:Op maandag 20 december 2010 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Kankerbestrijding, diabetesfonds enz. idd.
En ik heb ook heel lang het Rode Kruis gesteund ()
Mits niet christelijk krijgen alle collectanten hier altijd wat.quote:Op maandag 20 december 2010 22:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das goedIk ben niet zo van maandelijks overmaken, maar als ze langs de deur komen geef ik kankerbestrijding en MS-fonds altijd wel wat
Nope.quote:Op maandag 20 december 2010 22:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog het merendeel doet hoor.
Mensen hebben keiveel lol daar, en ze doen leuke dingen om geld in te zamelen.
Ze kunnen ook gewoon dat geld verzuipen of zo hoor, laat het ze lekker een keer door die bus jassen daar, heeft verder niemand last van toch?
quote:Op maandag 20 december 2010 22:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben een keer gebeld door het wilhelmina fonds voor kankerbestrijding, en toen wilde ik bijijijijna "ja" zeggen en toen zei ze "u kunt op de website kijken; hartstichting.nl"
Mooi gezegdquote:Op maandag 20 december 2010 22:37 schreef oh-oh het volgende:
Psies eigen keuze, en het een is niet slechter dan het ander, dus dan is het wel jammer dat Qwea termen bezigt als gooi je geld maar weg.
Want zoveel procent van wat ik geef is toch nog iets voor die mensen daar, hoe je het ook wendt of keert is het beter dan niks imo.
Goed dat ik het weet. Collectebus op 29e-lijstje noteertquote:Op maandag 20 december 2010 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Mits niet christelijk krijgen alle collectanten hier altijd wat.
Het topic is bijna vol,. dus ik waag het er maar op: ik vind het zo bijzonder dat jij zo vaak het gevoel hebt dat je iets moét van anderen. Ik heb helemaal niet het gevoel dat ik moét geven aan SR. Niet in het minst. Ben jij nou zo gevoelig voor 'opgelegd moeten' of lees ik iets wat er niet is?quote:Op maandag 20 december 2010 22:28 schreef Qwea het volgende:
Maar ik word er zo kriegel van dat mensen dan denken te je iets te moeten opdringen en je het verplicht leuk en tof ende geweldig en geniaal moet vinden omdat het een goed doel is![]()
Nogmaals, ik vind het geld weggooien. Als jij dat niet vindt, prima.quote:Op maandag 20 december 2010 22:37 schreef oh-oh het volgende:
Psies eigen keuze, en het een is niet slechter dan het ander, dus dan is het wel jammer dat Qwea termen bezigt als gooi je geld maar weg.
Want zoveel procent van wat ik geef is toch nog iets voor die mensen daar, hoe je het ook wendt of keert is het beter dan niks imo.
Tuurlijk!quote:Op maandag 20 december 2010 22:37 schreef oh-oh het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |