Ik ben een FTP server aan het opzetten voor oh-oh, is dat anders wat?quote:
NEEHEEquote:Op maandag 20 december 2010 20:22 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik ben een FTP server aan het opzetten voor oh-oh, is dat anders wat?
Owneen en ik denk niet dat ie morgen al komt. Of wel, maar dat zou ik erg snel vinden. Friesland is ver weg heurquote:Op maandag 20 december 2010 20:23 schreef ElisaB het volgende:
A lot of love and affectionnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
quote:Op maandag 20 december 2010 20:23 schreef Maes het volgende:
Nou nou nou nou komt de kaart van Elies en Beeb morgen???????????????
Wat zij zegt ^^quote:Op maandag 20 december 2010 20:23 schreef ElisaB het volgende:
Owneen en ik denk niet dat ie morgen al komt. Of wel, maar dat zou ik erg snel vinden. Friesland is ver weg heur
Wanneer hebbie m gepost?quote:Op maandag 20 december 2010 20:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owneen en ik denk niet dat ie morgen al komt. Of wel, maar dat zou ik erg snel vinden. Friesland is ver weg heur
Wat je zegt meidquote:
Op Maes der bruiloft, in plaats van zo'n knullig bandjequote:Op maandag 20 december 2010 20:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat je zegt meid
We kunnen in het voorjaar wel een keer een sing-along houden. Bij Maes in de tuin
Ik geef een seintje als de tuin klaar isquote:Op maandag 20 december 2010 20:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat je zegt meid
We kunnen in het voorjaar wel een keer een sing-along houden. Bij Maes in de tuin
Dealquote:Op maandag 20 december 2010 20:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Op Maes der bruiloft, in plaats van zo'n knullig bandje
Ik zou een seintje geven vóór jullie aan de tuin beginnen; grote kans dat wij alles aan gort rossen. Zo zijn wij. Of eigenlijk: zo zijn Ingetje en oh-ohquote:Op maandag 20 december 2010 20:25 schreef Maes het volgende:
Ik geef een seintje als de tuin klaar is
La lalala lala lalaquote:Op maandag 20 december 2010 20:27 schreef Ingetje79 het volgende:
I get knocked down, but I get up again
Rot ff lekker op jijquote:Op maandag 20 december 2010 20:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou een seintje geven vóór jullie aan de tuin beginnen; grote kans dat wij alles aan gort rossen. Zo zijn wij. Of eigenlijk: zo zijn Ingetje en oh-oh
Oe, ik ook van jouquote:
Het allerleukste is dat jij er zo vol en opgewonden van bentquote:Op maandag 20 december 2010 20:29 schreef oh-oh het volgende:
Het is toch ook wel supertof dat dr echt de hele dag door allemaal soorten mensen voor dat raam staan daar he![]()
Gisteren stond dr een omaatje, met dr mobieltje, foto's te maken van het huis
Jij kent ze duidelijk niet, die honden van mijquote:
Manman ik zit te soppen op de bank dr van jaquote:Op maandag 20 december 2010 20:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het allerleukste is dat jij er zo vol en opgewonden van bent
En ik vind het schattig. Ons ijskonijn helemaal in de gloriaquote:Op maandag 20 december 2010 20:30 schreef oh-oh het volgende:
Manman ik zit te soppen op de bank dr van ja
Ja die arme aidweesjesquote:Op maandag 20 december 2010 20:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En ik vind het schattig. Ons ijskonijn helemaal in de gloria
Mopje tochquote:Op maandag 20 december 2010 20:33 schreef oh-oh het volgende:
jJa die arme aidweesjes![]()
Ik zou dr zo eentje nemen hoor
Noh, zo eentje van een jaar of 10, die zorgen daar in een plaggenhut voor 17 broertjes en zusjes.quote:Op maandag 20 december 2010 20:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mopje toch
Hou jij je nou maar bij je bloterikjes
quote:Op maandag 20 december 2010 20:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Noh, zo eentje van een jaar of 10, die zorgen daar in een plaggenhut voor 17 broertjes en zusjes.
Die zouden bij mij toch een luxeleventje hebben?
Stofzuigen met een stofzuigert, de was doen in een wasmachine, de afwas doen met warm water uit de kraan?
En dan lekker naar school en zo
Die kunnen geen fuck de eerste jaren, duurt lang voor je daar praktisch gezien iets aan hebt hoorquote:
tuurlijk wel, schreeuwen, kotsen en stinkenquote:Op maandag 20 december 2010 20:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die kunnen geen fuck de eerste jaren, duurt lang voor je daar praktisch gezien iets aan hebt hoor
Leuk hoor zijn zequote:Op maandag 20 december 2010 20:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die kunnen geen fuck de eerste jaren, duurt lang voor je daar praktisch gezien iets aan hebt hoor
Ja wat Yns zegt dusquote:
OMGquote:Op maandag 20 december 2010 20:38 schreef Greys het volgende:
Wat een bummer
Had net zus aan de lijn. Het was haske gezellig met die vent, hij is drie dagen gebleven.
Maar meer dan gezellig wordt het niet. Vindt zij. En ze hoeft hierna dus ook niet nog eens af te spreken
quote:Op maandag 20 december 2010 20:38 schreef Greys het volgende:
Wat een bummer
Had net zus aan de lijn. Het was haske gezellig met die vent, hij is drie dagen gebleven.
Maar meer dan gezellig wordt het niet. Vindt zij. En ze hoeft hierna dus ook niet nog eens af te spreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |