Ik ben een FTP server aan het opzetten voor oh-oh, is dat anders wat?quote:
NEEHEEquote:Op maandag 20 december 2010 20:22 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik ben een FTP server aan het opzetten voor oh-oh, is dat anders wat?
Owneen en ik denk niet dat ie morgen al komt. Of wel, maar dat zou ik erg snel vinden. Friesland is ver weg heurquote:Op maandag 20 december 2010 20:23 schreef ElisaB het volgende:
A lot of love and affectionnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
quote:Op maandag 20 december 2010 20:23 schreef Maes het volgende:
Nou nou nou nou komt de kaart van Elies en Beeb morgen???????????????
Wat zij zegt ^^quote:Op maandag 20 december 2010 20:23 schreef ElisaB het volgende:
Owneen en ik denk niet dat ie morgen al komt. Of wel, maar dat zou ik erg snel vinden. Friesland is ver weg heur
Wanneer hebbie m gepost?quote:Op maandag 20 december 2010 20:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owneen en ik denk niet dat ie morgen al komt. Of wel, maar dat zou ik erg snel vinden. Friesland is ver weg heur
Wat je zegt meidquote:
Op Maes der bruiloft, in plaats van zo'n knullig bandjequote:Op maandag 20 december 2010 20:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat je zegt meid
We kunnen in het voorjaar wel een keer een sing-along houden. Bij Maes in de tuin
Ik geef een seintje als de tuin klaar isquote:Op maandag 20 december 2010 20:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat je zegt meid
We kunnen in het voorjaar wel een keer een sing-along houden. Bij Maes in de tuin
Dealquote:Op maandag 20 december 2010 20:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Op Maes der bruiloft, in plaats van zo'n knullig bandje
Ik zou een seintje geven vóór jullie aan de tuin beginnen; grote kans dat wij alles aan gort rossen. Zo zijn wij. Of eigenlijk: zo zijn Ingetje en oh-ohquote:Op maandag 20 december 2010 20:25 schreef Maes het volgende:
Ik geef een seintje als de tuin klaar is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |