Gemiddeld 3 passagiers in zo'n gekoppelde RRquote:
Waarom hebben ze dan een koppelproef op die lijn gedaanquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Gemiddeld 3 passagiers in zo'n gekoppelde RR. 4K is überhaupt geen RR die altijd vol zit, verre van zelfs..
Dat kan AA je misschien vertellen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:17 schreef Karrs het volgende:
[..]
Waarom hebben ze dan een koppelproef op die lijn gedaan
Was dat alleen om te zien of het technisch kan, of zo
Rijdt het erg beroerd?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaan ze alweer stoppen met het project gekoppeld rijden
Geen auto meerquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En nog uitgeprobeerd?
[..]
Waarschijnlijk gaan ze alweer stoppen met het project gekoppeld rijden
De Randstadrail-voertuigen zijn voor veel tramlijnen net te breed.. Zo kunnen ze ook over de turfmarkt niet de omleidingsroute rijden als de tramtunnel dicht is..quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:34 schreef Karrs het volgende:
De Siemens Avenio! Hij is pretty.![]()
![]()
HuhWordt hij 2,55m breed? Waarom niet 2,65m zoals de RegioCitadis?
Ik heb 't idee dat ze deze in Groningen ook willen hebben. Alleen hebben ze daar m.i. nogal absurde eisen gesteld: ze willen een tram waar 290(!) personen in kunnen. Hij mag maximaal 45 meter lang zijn en moet 93 zitplaatsen hebben (vast + klapstoel)... de Avenio komt ook in 45m en heeft dan 93 vaste zitplaatsen. In Groningen moet hij wel 2,65m breed worden.
Dan zal tram 6 neem ik aan ook RR worden?quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:40 schreef Peter het volgende:
[..]
Geen auto meer
Maar het moet lukken, anders leen je die van mij eerst, gebruik hem nu toch niet
[..]
De Randstadrail-voertuigen zijn voor veel tramlijnen net te breed.. Zo kunnen ze ook over de turfmarkt niet de omleidingsroute rijden als de tramtunnel dicht is..
Nope, wordt geen RR want Paul Krugerlaan is net breed genoeg voor 2.55 voertuigen en verderop ook zo'n zelfde situatiequote:Op zaterdag 19 november 2011 15:26 schreef o.us het volgende:
[..]
Dan zal tram 6 neem ik aan ook RR worden?
Als ik hem kan lenen, graagquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:40 schreef Peter het volgende:
[..]
Geen auto meer
Maar het moet lukken, anders leen je die van mij eerst, gebruik hem nu toch niet
[..]
De Randstadrail-voertuigen zijn voor veel tramlijnen net te breed.. Zo kunnen ze ook over de turfmarkt niet de omleidingsroute rijden als de tramtunnel dicht is..
in 2014 komt de eerste en de volledige GTL bestand gaat er uit. Zijn meer dan 30 jaar en gewoon opquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:21 schreef o.us het volgende:
Mooie tram. Gaan alle GTL's dan weg of blijven er maar een paar lijnen over? In Rotterdam had je, op drie lijnen na, alleen maar Citadissen zien rijden. Op die drie alleen maar ZGT's die geleidelijk ook zullen verdwijnen naar Oostbloklanden.
Geef maar een gil waar je hem wil hebben, de zuignapquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als ik hem kan lenen, graag
En de Turfmarkt is het de bocht die te scherp is helaas
[..]
in 2014 komt de eerste en de volledige GTL bestand gaat er uit. Zijn meer dan 30 jaar en gewoon op
Wil hem ook wel overkopen evtquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:00 schreef Peter het volgende:
[..]
Geef maar een gil waar je hem wil hebben, de zuignap
Betalen? voor die nog geen 7 dollar?quote:Op woensdag 14 december 2011 06:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wil hem ook wel overkopen evtmocht ie werken. Dan rij je s'avonds een rondje mee in het buitengebied ofzo kan ik hem meteen testen en als ie bevalt betalen
quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:42 schreef greavy het volgende:
Iemand het nieuwe uiterlijk van de trams al gezien in Utrecht?
In Dit PDF'je staat informatie over de renovatie en nieuwe kleurstellingen.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:07 schreef Duvel het volgende:
Heftig... Kunnen ze die dingen missen?
Zijn laatste maanden 15 voertuigen erbij gekomen. Er is te weinig plaats om te stallen, daarom hebben ze spoed gezet achter de verlenging bij (tijdelijke) eindhalte Javalaan. Passen nu 8 voertuigen maar moeten er 16 worden over 2 weken. Voor lijn 2 zullen er ongeveer 8/10 nodig zijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:51 schreef Peter het volgende:
Zijn er zoveel RR-voertuigen over/geleverd? En enig idee wanneer lijn 9 om gaat? (Al lijkt me dat met de huidige route niet te kunnen que profiel bij de turfmarkt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |