Dat is ook lekker, dan zit je er in ieder geval niet voor nietsquote:Op maandag 20 december 2010 21:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerEn heerlijk
Vandaag was het juist onverwacht drukkig op het werk, was wel even lekker
Ja, en een collega van me had donderdag een uitgebreide klus gewoon van me overgenomen, dus ik kwam vandaag op kantoor in de veronderstelling dat er nog een hele klus voor me lag (al had ik het meeste wel voorbereid), had zij het al gedaanquote:Op maandag 20 december 2010 21:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is ook lekker, dan zit je er in ieder geval niet voor niets
Zeker in dit soort weken is dat wel lekker.
Komend weekend kun je met je nieuwe scherm aan de gang
Omnomnomquote:
wat voor een taart is het geworden?quote:
GRRRRRRRRRRRR AF * LovelyLady petst Marijke op haar handjequote:Op maandag 20 december 2010 21:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omnomnom![]()
* Marijkezwolle sluipt richting LL haar koelkast![]()
En mag je zelf nog proeven of die goed is?quote:
Fijn dat je een plek hebt waar je fijn zitquote:Op maandag 20 december 2010 21:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en een collega van me had donderdag een uitgebreide klus gewoon van me overgenomen, dus ik kwam vandaag op kantoor in de veronderstelling dat er nog een hele klus voor me lag (al had ik het meeste wel voorbereid), had zij het al gedaan![]()
En had leuke klanten wel vandaag, dus dat was tof, heb wel het idee dat ik weer een beetje op m'n plek zit en dat het werken met mensen me weer iets beter afgaat
En wauw![]()
Ik vind je zo lief
![]()
Als ik een keer iets voor je kan doen ofzo of als jij iets nodig hebt wat ik toevallig heb dan moet je maar roepen ja!
Monchou (de ene helft kers, de andere helft aardbei)quote:Op maandag 20 december 2010 21:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat voor een taart is het geworden?
maar ze is niet blondquote:
Neequote:Op maandag 20 december 2010 21:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
En mag je zelf nog proeven of die goed is?
Maar maar maar oeh!quote:Op maandag 20 december 2010 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
GRRRRRRRRRRRR AF * LovelyLady petst Marijke op haar handje
nomnomquote:Op maandag 20 december 2010 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Monchou (de ene helft kers, de andere helft aardbei)
Vooral kersquote:
quote:
ik welquote:Op maandag 20 december 2010 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vooral kersIk moet alleen bekennen dat ik nog nooit monchoutaart gegeten heb
ik leid eraf snaai jij de taart weg en dan eten we hem samen opquote:
Als ik goed nadenk kan ik die zo makenquote:Op maandag 20 december 2010 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vooral kersIk moet alleen bekennen dat ik nog nooit monchoutaart gegeten heb
Kee, dealquote:Op maandag 20 december 2010 21:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik leid eraf snaai jij de taart weg en dan eten we hem samen op
Knap hoorquote:Op maandag 20 december 2010 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik goed nadenk kan ik die zo maken
* LovelyLady slot op koelkast doetquote:Op maandag 20 december 2010 21:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik leid eraf snaai jij de taart weg en dan eten we hem samen op
quote:Op maandag 20 december 2010 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady slot op koelkast doet
* goldfinger1963pakt zijn betonschaarquote:Op maandag 20 december 2010 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady slot op koelkast doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |