Dat moet er zooooo raar uitzien door de gordijnenquote:
Dankje, die wilde ik nog zienquote:Op maandag 20 december 2010 22:12 schreef Symphonic het volgende:
Op Discovery een eerbetoon aan die overleden krabvisser
quote:Op maandag 20 december 2010 22:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat moet er zooooo raar uitzien door de gordijnen
Raving rabbids is erg, met dat koewerpenquote:Op maandag 20 december 2010 22:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
En het gekste bij ons in de vriendengroep was dat de kerel met vriendin won en zij was 2de
Die lijkt me ook wel grappig maar heb eerst wat anders op mijn verlanglijst staan wat ik nu toch eens wil hebbenquote:Op maandag 20 december 2010 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Raving rabbids is erg, met dat koewerpen
Ik doe de gordijnen altijd maar dicht
ik kon ff niet op zijn naam komen, echt een geweldige vent inderdaadquote:Op maandag 20 december 2010 22:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt, kijk ik nu naar, Phil Harris, de held
die kijk ik vannacht welquote:Op maandag 20 december 2010 22:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt, kijk ik nu naar, Phil Harris, de held
Ik heb alleen nog geen Xbox, maar ik zit er soms toch over te denken. Nu begint _A_ ook al over dat Dance central met Kinect. Nou ja, ik zie wel, de komende maanden iig niet.quote:Op maandag 20 december 2010 22:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die lijkt me ook wel grappig maar heb eerst wat anders op mijn verlanglijst staan wat ik nu toch eens wil hebben
Wel een van de tofste die er wasquote:Op maandag 20 december 2010 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kon ff niet op zijn naam komen, echt een geweldige vent inderdaad
mijne ookquote:Op maandag 20 december 2010 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje, die wilde ik nog zienEn ik was het alweer vergeten
Maar die visser was mijn favoriet
Ja, potjandikkie zegquote:Op maandag 20 december 2010 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijne ook
Ik gun die mensen ook echt een goede vangst altijd.
Die mannen zijn echt bikkels
Ik zou het echt niet kunnen, ik heb echt respect voor die mannenquote:Op maandag 20 december 2010 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijne ook
tijd om te gaan kijkenquote:
Nee. Waarom zou ik naar een eerbetoon gaan kijken van iemand die ik niet ken. Ik ga toch ook niet naar de begrafenis van een onbekende?quote:
die zijn af en toe gewoon 20 uur aan het werkenquote:Op maandag 20 december 2010 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijne ook
de serie bedoel ikquote:Op maandag 20 december 2010 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee. Waarom zou ik naar een eerbetoon gaan kijken van iemand die ik niet ken. Ik ga toch ook niet naar de begrafenis van een onbekende?
PeZu heeft het vast ook gedaan.quote:Op maandag 20 december 2010 22:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet kunnen, ik heb echt respect voor die mannen
Welke serie?quote:
whehehequote:
Deadliest catchquote:
Als ik het ooit langs zie komen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |