jij hebt niks geen tetten?quote:Op maandag 20 december 2010 22:16 schreef Assiej het volgende:
Als die borsten van haar net zo groot waren als haar hersens, was ze wel erg geleerd....
doet 't nietquote:
oeh, maak me gekquote:
pics or it didn't happenquote:Op maandag 20 december 2010 22:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Astrid heeft lieve kleine tietjes.
Uit assiej.rar:quote:Op maandag 20 december 2010 22:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Astrid heeft lieve kleine tietjes.
hee, volgens mij heb ik die rar ookquote:Op maandag 20 december 2010 22:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Uit assiej.rar:
[ afbeelding ]
wat een boeienquote:
ik heb nu 40 jaar vakantiequote:Op maandag 20 december 2010 22:24 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Verdammt noch mal!
Warum arbeitet das Bild nicht? Arbeit macht frei!
[ afbeelding ]
je mag jouwe ook wel plaatsenquote:Op maandag 20 december 2010 22:24 schreef Samzz het volgende:
Jongens, take it easy on the boobs, damn
quote:Op maandag 20 december 2010 22:24 schreef Samzz het volgende:
Jongens, take it easy on the boobs, damn
hmm, had je anders kleine tietjes gehad?quote:
quote:
Nah niet mogelijk gezien alles al op 1 goede plek zit..quote:Op maandag 20 december 2010 22:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, had je anders kleine tietjes gehad?
quote:Op maandag 20 december 2010 22:31 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nah niet mogelijk gezien alles al op 1 goede plek zit..
dus ik wil er niet over nadenken hoe groot mijn borsten anders waren geweest.. phoah heb ik winkelwagentjes bij nodig om ze te vervoeren
quote:
die is ook leukquote:
Nah ik heb meer donkerblond achtig haarquote:Op maandag 20 december 2010 22:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Uit assiej.rar:
[ afbeelding ]
stuur de echte assiej.rar eens dan.quote:Op maandag 20 december 2010 22:37 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nah ik heb meer donkerblond achtig haar
nah hoeft nietquote:Op maandag 20 december 2010 22:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
stuur de echte assiej.rar eens dan.
quote:Op maandag 20 december 2010 22:37 schreef Assiej het volgende:
goor.
post eens wat normaals niet van die slettn tettn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |