Henquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
hee, die hangt boven mijn bedquote:
't Is heel makkelijkquote:Op maandag 20 december 2010 19:17 schreef FCTVCF het volgende:
Jou/jouw wist ik zelf ook nooit goed, maar nu wel. Ik heb het geleerd door naar het Engels te vertalen
Het is ooit geschilderd door San en daar is destijds een foto van gemaaktquote:Op maandag 20 december 2010 19:16 schreef rulerofdeath het volgende:
hee, die hangt boven mijn bed
hoe kom je er aan?
Vind ik nu ook wel ja, hehe. In spreektaal zeg ik trouwens altijd nog meer als/groter als. Schrijf het altijd wel goedquote:
ik dacht in eerste instantie dat 't een schilderij van San wasquote:Op maandag 20 december 2010 19:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is ooit geschilderd door San en daar is destijds een foto van gemaakt
quote:Op maandag 20 december 2010 19:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is ook een carnavalszelfportret. Dat heb je goed gezien Sherlock!quote:Op maandag 20 december 2010 19:18 schreef rulerofdeath het volgende:
ik dacht in eerste instantie dat 't een schilderij van San was
Zeg dat nou niet! Nu weet iedereen dat ik.... *ril* Oud benquote:Op maandag 20 december 2010 19:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Was dat niet bekend dan?quote:Op maandag 20 december 2010 19:26 schreef Samzz het volgende:
Zeg dat nou niet! Nu weet iedereen dat ik.... *ril* Oud ben
Ze dachten geloof ik nog dat ik een jongedame van 23 ben.quote:
Heb je ze dat wijs gemaakt ja?quote:Op maandag 20 december 2010 19:29 schreef Samzz het volgende:
Ze dachten geloof ik nog dat ik een jongedame van 23 ben.
Uiteraard. Je wilt toch niet beweren dat vind dat ik eruit zie alsof ik 135 benquote:Op maandag 20 december 2010 19:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heb je ze dat wijs gemaakt ja?Boefje!
Van Adam zekerquote:Op maandag 20 december 2010 19:32 schreef Daywalk3r het volgende:
San wil je een keer de groetjes doen aan Eva?
Zó oud ben ik nu ook weer nietquote:Op maandag 20 december 2010 19:32 schreef Daywalk3r het volgende:
San wil je een keer de groetjes doen aan Eva?
Nee, Benito Mussoliniquote:
* Fobo checktquote:Op maandag 20 december 2010 19:32 schreef Samzz het volgende:
Uiteraard. Je wilt toch niet beweren dat vind dat ik eruit zie alsof ik 135 ben
quote:Op maandag 20 december 2010 19:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
* Fobo checkt![]()
Nee, eerder 17. Door al die schoonheidsbehandelingen is het gedaan met leeftijd schatten
Gelukkig maar. Er zijn mensen die het slechter treffenquote:Op maandag 20 december 2010 19:36 schreef Samzz het volgende:
Het is wel mijn dag vandaag wat complimenten betreft
Hoezo?quote:Op maandag 20 december 2010 19:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Er zijn mensen die het slechter treffen
Sommigen krijgen helemaal geen complimentenquote:
Oude vrouwen zijn juist heel blij met zo'n leeftijdquote:Ik vind er 17 uit zien dankzij de plastische chirurgie niet echt een compliment schat
Ik ben 23quote:Op maandag 20 december 2010 19:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Sommigen krijgen helemaal geen complimenten
[..]
Oude vrouwen zijn juist heel blij met zo'n leeftijdOf ga je me vertellen dat je stiekem toch wel 23 bent?
quote:Op maandag 20 december 2010 19:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
"Dieses topic soll für TAUSEND jahre auf internet stehen!"
Hitler posten is geen spam ja!quote:Op maandag 20 december 2010 19:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wordt dit deeltje nou volgespamd met Hilters?
Jawohl mein Führer!quote:Op maandag 20 december 2010 19:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wordt dit deeltje nou volgespamd met Hilters?
Is mijn naam zo moeilijk?quote:Op maandag 20 december 2010 19:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
"Warum ist Sammz so alt?"
quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 20:01 schreef Daywalk3r het volgende:
In de 2e wereldoorlog is er een voetbalwedstrijd tussen de Duitsers en de Joden, en Hitler is scheidsrechter.
Dus Anne maakt een vieze overtreding en krijgt geel.
Nouja de wedstrijd gaat verder en op een gegeven moment maakt Anne weer een overtreding.
Dus Hitler geeft haar een rode kaart en zegt. "Ga maar douchen"
Koffiequote:Op maandag 20 december 2010 20:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
* Zin heeft in koffie met slagroom besprenkeld met cacaopoeder
quote:Op maandag 20 december 2010 20:01 schreef Daywalk3r het volgende:
In de 2e wereldoorlog is er een voetbalwedstrijd tussen de Duitsers en de Joden, en Hitler is scheidsrechter.
Dus Anne maakt een vieze overtreding en krijgt geel.
Nouja de wedstrijd gaat verder en op een gegeven moment maakt Anne weer een overtreding.
Dus Hitler geeft haar een rode kaart en zegt. "Ga maar douchen"
ik kijk geen van beidequote:Op maandag 20 december 2010 20:05 schreef Daywalk3r het volgende:
We hebben nu vvvvvvvvierhonderd viewers.
De meesten kijken naar popstars of gggggggoede tijden.
Ik heb wel wat. Moet je goed schudden.quote:Op maandag 20 december 2010 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
KoffieLust ik niet.
Je mag wel slagroom op mij spuiten
duitse slagroom?quote:Op maandag 20 december 2010 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
KoffieLust ik niet.
Je mag wel slagroom op mij spuiten
Schuddenquote:Op maandag 20 december 2010 20:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik heb wel wat. Moet je goed schudden.
fixedquote:
quote:
Jij ook al? Wat is dus.? Wil je wat zeggen? Wil je niks zeggen? En als je niks wilt zeggen, waarom zeg je dan wat?quote:
Dus . Bijna kersemus!quote:
jij ook?quote:
zeg eens iets viesquote:
quote:
quote:
Och, manquote:Op maandag 20 december 2010 21:09 schreef rulerofdeath het volgende:
San, nog een betje geil in de butte?
zo nat als de Niagara waterval?quote:
Dan komt dit topic tenminste vol.quote:Op maandag 20 december 2010 21:15 schreef Assiej het volgende:
oh je doet maar, ik vrees dat je dan veel mag gaan verbeteren
'Frees niet vader'quote:Op maandag 20 december 2010 21:15 schreef Assiej het volgende:
[..]
oh je doet maar, ik vrees dat je dan veel mag gaan verbeteren
goddomme, dat kuj toch zo verrektes geil typen hequote:
Uhh...?quote:Op maandag 20 december 2010 21:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
'Frees niet vader'
- 'Ja maar dit moet af'
Herman Finkersquote:
quote:
Ey swa(stika).quote:Op maandag 20 december 2010 21:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[ afbeelding ]
Wat jullie willen?
quote:
Het komt in de buurtquote:Op maandag 20 december 2010 21:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zo nat als de Niagara waterval?
quote:Op maandag 20 december 2010 21:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Finger friends forever![]()
[ afbeelding ]
kusje op?quote:
hup hup, gauw kijkenquote:
Ik denk niet dat een kusje afdoende is, sweetiequote:
Ik mag dan niet zo knap als Brad Pitt zijn, niet zo gespierd als Stallone, maar ik lik als lassiequote:Op maandag 20 december 2010 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een kusje afdoende is, sweetie
quote:
Die ken ik gelukkig nog nietquote:Op maandag 20 december 2010 21:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Ik mag dan niet zo knap als Brad Pitt zijn, niet zo gespierd als Stallone, maar ik lik als lassie
quote:
Slaap lekker?quote:Op maandag 20 december 2010 21:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zeg je nog iets vies en geils tegen ome Tukkertje voor het slapen gaan?
quote:Op maandag 20 december 2010 21:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[ afbeelding ]
my grammer is gooder
joah, dat dacht ik alquote:
niks mee te makenquote:
Herman Finkers is veel leukerquote:
No wayquote:Op maandag 20 december 2010 21:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Herman Finkers is veel leuker
Echt welquote:
Zo'n topic waar de nazi's regeren?quote:
quote:
8e resultaat:quote:
bliksemsquote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 20 december 2010 22:10 schreef omearos het volgende:
Ik ga slapenik gok dat ik morgenochtend #666 mag opzoeken
Kijken of je grammatica wel in orde isquote:
jij hebt niks geen tetten?quote:Op maandag 20 december 2010 22:16 schreef Assiej het volgende:
Als die borsten van haar net zo groot waren als haar hersens, was ze wel erg geleerd....
doet 't nietquote:
oeh, maak me gekquote:
pics or it didn't happenquote:Op maandag 20 december 2010 22:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Astrid heeft lieve kleine tietjes.
Uit assiej.rar:quote:Op maandag 20 december 2010 22:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Astrid heeft lieve kleine tietjes.
hee, volgens mij heb ik die rar ookquote:Op maandag 20 december 2010 22:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Uit assiej.rar:
[ afbeelding ]
wat een boeienquote:
ik heb nu 40 jaar vakantiequote:Op maandag 20 december 2010 22:24 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Verdammt noch mal!
Warum arbeitet das Bild nicht? Arbeit macht frei!
[ afbeelding ]
je mag jouwe ook wel plaatsenquote:Op maandag 20 december 2010 22:24 schreef Samzz het volgende:
Jongens, take it easy on the boobs, damn
quote:Op maandag 20 december 2010 22:24 schreef Samzz het volgende:
Jongens, take it easy on the boobs, damn
hmm, had je anders kleine tietjes gehad?quote:
quote:
Nah niet mogelijk gezien alles al op 1 goede plek zit..quote:Op maandag 20 december 2010 22:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, had je anders kleine tietjes gehad?
quote:Op maandag 20 december 2010 22:31 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nah niet mogelijk gezien alles al op 1 goede plek zit..
dus ik wil er niet over nadenken hoe groot mijn borsten anders waren geweest.. phoah heb ik winkelwagentjes bij nodig om ze te vervoeren
quote:
die is ook leukquote:
Nah ik heb meer donkerblond achtig haarquote:Op maandag 20 december 2010 22:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Uit assiej.rar:
[ afbeelding ]
stuur de echte assiej.rar eens dan.quote:Op maandag 20 december 2010 22:37 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nah ik heb meer donkerblond achtig haar
nah hoeft nietquote:Op maandag 20 december 2010 22:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
stuur de echte assiej.rar eens dan.
quote:Op maandag 20 december 2010 22:37 schreef Assiej het volgende:
goor.
post eens wat normaals niet van die slettn tettn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:
Schnel je moet onderduiken.quote:
Ik ben net Vault 101 uit en sta nu ghouls te slayenquote:
* Under_Score vlucht de kelde inquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Schnel je moet onderduiken.
Henrike
we'll seequote:Op dinsdag 21 december 2010 01:38 schreef Daywalk3r het volgende:
Vergeet die op niet he als jij 'm dichtspijkert
is niet echt lief hequote:Op dinsdag 21 december 2010 01:39 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik dacht iets als.
Hardrock is voor homos ofzo
goed idee, gewoon overslaanquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:45 schreef Daywalk3r het volgende:
Da's ook zoiets. Of zullen we gewoon naar 667 gaan![]()
Net zoals ze in ziekenhuizen kamer 13 niet maken vanwege ongeluk enzo.
Zo'n duivels topic openen voor de kerstdagen kan niet veel goeds betekenen natuulijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |