Meis, je weet "vergaderingen" waar Elies bij betrokken is inmiddels toch wel op hun waarde te schatten, toch?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:23 schreef Rewimo het volgende:
Ahh, toffe actie is dit toch
Ondanks die "vergaderingen"![]()
Greys is gewoon aan het werk. Dat hebbie wel eens met FOK!-ersquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:34 schreef knoblaucha6 het volgende:
GREYS, wil je nou mijn "statiegeld" of niet, zit ik een hele fles cola leeg te zuipen (ipv wijn want wijnflessen hebben geen statiegeld) dus ik zit me op te offeren hier
Geintje uiteraard, ik ga de lege flessen maar eens wegbrengen![]()
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:40 schreef Scissor het volgende:
Ik wil ook meedoen voor 2 euro per maand![]()
enne, welke dieren 'hebben' we dan eigenlijk? Volgens de linkjes in de OP zijn die dieren helaas inmiddels overleden
Top, dan wacht ik dat nog even afquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:41 schreef Queller het volgende:
[..]
Die update komt eraan; Greesje heeft een update gevraagd bij DTH
Dat, lieve schat, snapt mijn beeldige doch zeer ernstig gedeukte achterste waar ik de hele dag op zit (quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:40 schreef Queller het volgende:
[..]
Greys is gewoon aan het werk. Dat hebbie wel eens met FOK!-ers
Cutequote:
Net antwoord gehad, ik gooi het er maar even snel in want ik weet dat jullie (en ik ookquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:40 schreef Scissor het volgende:
Ik wil ook meedoen voor 2 euro per maand![]()
enne, welke dieren 'hebben' we dan eigenlijk? Volgens de linkjes in de OP zijn die dieren helaas inmiddels overleden
Ik heb 'm je nog even gestuurdquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:44 schreef knoblaucha6 het volgende:
Oeh, Bieberen Shanti... het is dat HHH geen harige medebewoners duld maar anders...
Overigens heb ik nog geen pm maar ook geen haast
Volgens mij wel heurquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:44 schreef knoblaucha6 het volgende:
Oeh, Bieberen Shanti... het is dat HHH geen harige medebewoners duld maar anders...
Overigens heb ik nog geen pm maar ook geen haast
Dafuque ik heb echte eigen adoptantenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:49 schreef Queller het volgende:
Pinkje kijkt ook echt FOK!s. Zo van 'dafuck'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |