Ja super hè, visjes kijken en een waterbedquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:30 schreef Greys het volgende:
Ah wat tof
En een waterbed hahaha!
Leuk gemaakt zo zeg die plank over de vijver. Wat hebben ze het daar toch goed!
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:17 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Wat leuk dat jullie dit doen! Ik doe graag mee, mag ik een PM? Van mijn vriend en mij allebei een euro, dus ¤2 per maand. Zet ik 'm op automatisch overmaken, dan wordt er gewoon elke maand gestort.
Je hebt een PM!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:17 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Wat leuk dat jullie dit doen! Ik doe graag mee, mag ik een PM? Van mijn vriend en mij allebei een euro, dus ¤2 per maand. Zet ik 'm op automatisch overmaken, dan wordt er gewoon elke maand gestort.
We hebben als groepje FOK!-ers een paar dieren geadopteerd van Dierenthuis. Dat betekent dat we maandelijks - als groepje - een bijdrage overmaken. Het geld wordt verzameld op een rekening van Greys en vanaf daar automatisch geincasseerd door Dierenthuis.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:27 schreef knoblaucha6 het volgende:
Kan iemand deze schijnbaar half-dyslexische oma deze aktie even in 2 zinnen uitleggen want mijn brein is het precieze gebeuren even kwijt maar voor beestjes die geen baasje hebben ben ik zo week als boter, getuige mijn eigen HHH , ik lust wel een goed doelletje.
Please enlighten me
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:31 schreef knoblaucha6 het volgende:
Laat maar, ik heb eindelijk eens goed gelezen
![]()
Dus bij deze meld ik me soort van namens HHH met liefde aan.
Niet doorvertellen, maar Greys, Ing en ik gaan elk kwartaal uit eten. Dat noemen we 'vergadering'quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:34 schreef knoblaucha6 het volgende:
(e Greys gaat niet met die centen aan de rol? Heldin![]()
![]()
Mag ik rekeningnummer en zulks pretty please?
Ts, vertel mij wat, ik heb jullie al lang dóór hoor, maar ja, ik leef graag in illusiesquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:36 schreef Queller het volgende:
[..]
Niet doorvertellen, maar Greys, Ing en ik gaan elk kwartaal uit eten. Dat noemen we 'vergadering'
Het geld moet weloverwogen beheerd worden en daar maken wij graag werk vanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:37 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ts, vertel mij wat, ik heb jullie al lang dóór hoor, maar ja, ik leef graag in illusies
Normaal gesproken als ik geld aan een vrouw geef gebeuren er andere dingen...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:36 schreef Queller het volgende:
[..]
Niet doorvertellen, maar Greys, Ing en ik gaan elk kwartaal uit eten. Dat noemen we 'vergadering'
O foei nou tochquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:40 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Normaal gesproken als ik geld aan een vrouw geef gebeuren er andere dingen...
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:02 schreef Loontjah het volgende:
Ik wil ook maandelijks een donatie doen en een biertje per maand minder drinken.
Ik zou graag 2,50 per maand willen doneren
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:18 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik heb al PM! Er komt vanaf dit weekend maandelijks ¤2 naar de diertjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |