Ja super hè, visjes kijken en een waterbedquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:30 schreef Greys het volgende:
Ah wat tof
En een waterbed hahaha!
Leuk gemaakt zo zeg die plank over de vijver. Wat hebben ze het daar toch goed!
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:17 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Wat leuk dat jullie dit doen! Ik doe graag mee, mag ik een PM? Van mijn vriend en mij allebei een euro, dus ¤2 per maand. Zet ik 'm op automatisch overmaken, dan wordt er gewoon elke maand gestort.
Je hebt een PM!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:17 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Wat leuk dat jullie dit doen! Ik doe graag mee, mag ik een PM? Van mijn vriend en mij allebei een euro, dus ¤2 per maand. Zet ik 'm op automatisch overmaken, dan wordt er gewoon elke maand gestort.
We hebben als groepje FOK!-ers een paar dieren geadopteerd van Dierenthuis. Dat betekent dat we maandelijks - als groepje - een bijdrage overmaken. Het geld wordt verzameld op een rekening van Greys en vanaf daar automatisch geincasseerd door Dierenthuis.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:27 schreef knoblaucha6 het volgende:
Kan iemand deze schijnbaar half-dyslexische oma deze aktie even in 2 zinnen uitleggen want mijn brein is het precieze gebeuren even kwijt maar voor beestjes die geen baasje hebben ben ik zo week als boter, getuige mijn eigen HHH , ik lust wel een goed doelletje.
Please enlighten me
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:31 schreef knoblaucha6 het volgende:
Laat maar, ik heb eindelijk eens goed gelezen
![]()
Dus bij deze meld ik me soort van namens HHH met liefde aan.
Niet doorvertellen, maar Greys, Ing en ik gaan elk kwartaal uit eten. Dat noemen we 'vergadering'quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:34 schreef knoblaucha6 het volgende:
(e Greys gaat niet met die centen aan de rol? Heldin![]()
![]()
Mag ik rekeningnummer en zulks pretty please?
Ts, vertel mij wat, ik heb jullie al lang dóór hoor, maar ja, ik leef graag in illusiesquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:36 schreef Queller het volgende:
[..]
Niet doorvertellen, maar Greys, Ing en ik gaan elk kwartaal uit eten. Dat noemen we 'vergadering'
Het geld moet weloverwogen beheerd worden en daar maken wij graag werk vanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:37 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ts, vertel mij wat, ik heb jullie al lang dóór hoor, maar ja, ik leef graag in illusies
Normaal gesproken als ik geld aan een vrouw geef gebeuren er andere dingen...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:36 schreef Queller het volgende:
[..]
Niet doorvertellen, maar Greys, Ing en ik gaan elk kwartaal uit eten. Dat noemen we 'vergadering'
O foei nou tochquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:40 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Normaal gesproken als ik geld aan een vrouw geef gebeuren er andere dingen...
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:02 schreef Loontjah het volgende:
Ik wil ook maandelijks een donatie doen en een biertje per maand minder drinken.
Ik zou graag 2,50 per maand willen doneren
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:18 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik heb al PM! Er komt vanaf dit weekend maandelijks ¤2 naar de diertjes.
Meis, je weet "vergaderingen" waar Elies bij betrokken is inmiddels toch wel op hun waarde te schatten, toch?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:23 schreef Rewimo het volgende:
Ahh, toffe actie is dit toch
Ondanks die "vergaderingen"![]()
Greys is gewoon aan het werk. Dat hebbie wel eens met FOK!-ersquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:34 schreef knoblaucha6 het volgende:
GREYS, wil je nou mijn "statiegeld" of niet, zit ik een hele fles cola leeg te zuipen (ipv wijn want wijnflessen hebben geen statiegeld) dus ik zit me op te offeren hier
Geintje uiteraard, ik ga de lege flessen maar eens wegbrengen![]()
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:40 schreef Scissor het volgende:
Ik wil ook meedoen voor 2 euro per maand![]()
enne, welke dieren 'hebben' we dan eigenlijk? Volgens de linkjes in de OP zijn die dieren helaas inmiddels overleden
Top, dan wacht ik dat nog even afquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:41 schreef Queller het volgende:
[..]
Die update komt eraan; Greesje heeft een update gevraagd bij DTH
Dat, lieve schat, snapt mijn beeldige doch zeer ernstig gedeukte achterste waar ik de hele dag op zit (quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:40 schreef Queller het volgende:
[..]
Greys is gewoon aan het werk. Dat hebbie wel eens met FOK!-ers
Cutequote:
Net antwoord gehad, ik gooi het er maar even snel in want ik weet dat jullie (en ik ookquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:40 schreef Scissor het volgende:
Ik wil ook meedoen voor 2 euro per maand![]()
enne, welke dieren 'hebben' we dan eigenlijk? Volgens de linkjes in de OP zijn die dieren helaas inmiddels overleden
Ik heb 'm je nog even gestuurdquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:44 schreef knoblaucha6 het volgende:
Oeh, Bieberen Shanti... het is dat HHH geen harige medebewoners duld maar anders...
Overigens heb ik nog geen pm maar ook geen haast
Volgens mij wel heurquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:44 schreef knoblaucha6 het volgende:
Oeh, Bieberen Shanti... het is dat HHH geen harige medebewoners duld maar anders...
Overigens heb ik nog geen pm maar ook geen haast
Dafuque ik heb echte eigen adoptantenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:49 schreef Queller het volgende:
Pinkje kijkt ook echt FOK!s. Zo van 'dafuck'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |