Bij dit doel weet je iig wel zeker dat ELKE CENT aan de dieren besteed wordt, we zijn er al een paar keer geweest (je kunt er op bezoek gaan) en dan twijfel je geen seconde meer, er blijft daar niks aan de strijkstok hangenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:48 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het enige waar ik me bezwaard om voel is dat ik liever doneer aan een goed doel voor dieren dan voor mensen![]()
Een tientje is echt teveel, dat hoeft niet joh! Kijk maar wat je wilt missen, maar tien vind ik persoonlijk iets te gortig. Doe gewoon een paar euro, dan merk je het amper en kan je er misschien langer mee doorgaanquote:Maar ik wil best best iedere maand meebetalen hoor, 2 euro is natuurlijk peanuts, een 10tje per maand kan ik ook wel missen.
Dus ja, ik wil me er best voor aanmelden
Iddquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:05 schreef Kper_Norci het volgende:
Nu nog iets voor mijn eigen katten verzinnen voor dierendag![]()
Maar tof dat jullie er mee doorgaan, net de OP nog bekeken, die beestjes gun je het gewoon
Ik krijg asielactie-flashbacksquote:
Dit dusquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd
We zijn er nu een aantal keren geweest en hebben met eigen ogen gezien dat ze echt geweldig zijn voor de dieren en dat iedere cent ook daadwerkelijk besteed wordt aan de dieren![]()
Dus ja, die gun ik mijn geld meer dan een Rode Kruis oid, waar de salarissen van de directie een compleet land van water en voedsel zou kunnen voorzien
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:19 schreef indaha het volgende:
[..]
Dit dusen daarom wil ik ook voor de Fokbeestjes
nog wel een donatie doen , dus schrijf me maar in
Wat lief!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:24 schreef indaha het volgende:
Nou ik dacht aan 5 euro per maand , maar dan maak ik gelijk voor 6 maanden over want anders vergeet ik het misschien en dan schrijf ik wel op de kalender wanneer het half jaar om is ( de leeftijd speelt ook mee he)
Prima dan maak ik het morgen overquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat lief!
Ik zal je een PM sturen met het rekeningnr!
Je hebt ooit de inlog van de DTH rekening gehad, ik neem aan dat je die dan kwijt bent?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:32 schreef Queller het volgende:
Die ElisaB, daar hoor je ook nix meer van
Hoeveel stort ik nou eigenlijk?Ik weet niet eens van welke rekening
Terwijl ik het er een paar weken geleden nog met Greesje over heb gehad...
Ik ben echt zo'n administratieve kneus
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt ooit de inlog van de DTH rekening gehad, ik neem aan dat je die dan kwijt bent?
Adopteert een bees, met Ingetje en Greysquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:01 schreef Greys het volgende:
De TT rijmt straks ook niet meer zo lekker
Goedzoooooquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:26 schreef Greys het volgende:
Ik heb een mail gestuurd naar Dierenthuis voor de laatste stand van zaken met onze adopties, wie we eigenlijk in plaats van Roxanne hebben 'gekregen'![]()
Dan zijn we binnenkort weer helemaal up to date
Geen probleem, voelt ook heel goed om te doen! En mochten jullie een keer daar op bezoek gaan dan komt het ook wel hier te staan neem ik aan? Want het lijkt me leuk om dan mee te gaan om ook een kijkje te nemenquote:
Nee daar mag je hier ook gewoon over jubelen en upates plaatsen enzo! Graag zelfs, dat deden we hier iddquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:45 schreef Rewimo het volgende:
Was dit nou ook het topic voor mensen die individueel een Dierenthuis-dier geadopteerd hebben? Of ben ik in de war en hadden we daar weer een ander topic voor
quote:Beste adoptant,
Met Reneetje gaat het goed, van mensen moet ze nog steeds weinig weten.
Maar dat geeft niet.
Als Reneetje tevreden is zijn wij het ook.
Vissen in de vijver maakt hun verblijf spannend, het zijn
snelle visjes dus alleen kijken niet aankomen.
Een parasol tegen de warme zon op het terras.
Eindelijk is haar verblijf klaar, nog een schilderij aan de muur dat is
alles.
Een verwarmd waterbed en het waterbed van alice en steven wat ze ook mogen
gebruiken.
Wat zou je je als kat nog meer wensen ?
Supergaafquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:03 schreef Rewimo het volgende:
Dan doe ik even de laatste update van Reneetje
[..]
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |