Jaquote:Op maandag 20 december 2010 19:41 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Ik nietHeb je een kerstpakket gekregen dit jaar?
Hoi Engelquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Twitterpost!!!
ALARM!!!daar staat ie natuulijk ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Ook niet van Danny en Yvonne?quote:Op maandag 20 december 2010 19:51 schreef STING het volgende:
Geen kerstpakket gekregen
Ik ga er wel eentje kopen, bij de AH
Wat heb je uitgezocht?quote:Op maandag 20 december 2010 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, ik zelf wat uitgezocht
![]()
[..]
Hoi Engel
Mijn deuren gefohnt, mijn auto daarna uitgegraven en daarna al glijdend richting het werkquote:
Hier in Brabant is het ook een enorme ramp..quote:Op maandag 20 december 2010 19:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mijn deuren gefohnt, mijn auto daarna uitgegraven en daarna al glijdend richting het werk
Yeps..... ik was rond 17:30 thuis
Over uitgraven gesproken:quote:Op maandag 20 december 2010 19:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mijn deuren gefohnt, mijn auto daarna uitgegraven en daarna al glijdend richting het werk
Yeps..... ik was rond 17:30 thuis
Bij de Jam.quote:Op maandag 20 december 2010 19:53 schreef CherryLips het volgende:
zeg, n00b-vraag, maar waar zou ik de honing kunnen vinden in de supermarkt? welke afdeling?ik kon de pijnboompitjes ook al niet vinden
Vraag het aan iemand als je het niet kunt vinden.quote:Op maandag 20 december 2010 19:53 schreef CherryLips het volgende:
zeg, n00b-vraag, maar waar zou ik de honing kunnen vinden in de supermarkt? welke afdeling?ik kon de pijnboompitjes ook al niet vinden
Entertaiment bon bij de Freerecordshop. De rest vond ik niets aan. Ik hoef geen krultangquote:
ken t alleen volgens recept van mn Amerikaanse tantequote:Op maandag 20 december 2010 19:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik had er lekker ook een plak cheddar bij gedaan
In dat geval: Naast de Honig.quote:
Het was stervensdruk, heb wat dingen gegrepen en een rondje gelopen en ben weggerend./quote:Op maandag 20 december 2010 19:54 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Vraag het aan iemand als je het niet kunt vinden.
Honing bij chocoladepasta enzo, pijnboompitjes bij bakkerspullen (mix voor taart enzo)
In onze appie, staan de pijnboompitten bij de spinazie en andere groenten in zakkenquote:Op maandag 20 december 2010 19:54 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Vraag het aan iemand als je het niet kunt vinden.
Honing bij chocoladepasta enzo, pijnboompitjes bij bakkerspullen (mix voor taart enzo)
Geniet ervan jijquote:Op maandag 20 december 2010 19:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
![]()
soms komen er ineens goeie ideeen naar boven borrelen
Ja. Ik voeg dingen toequote:Op maandag 20 december 2010 19:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ken t alleen volgens recept van mn Amerikaanse tante
Leukquote:Op maandag 20 december 2010 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Entertaiment bon bij de Freerecordshop. De rest vond ik niets aan. Ik hoef geen krultang
Zeg, je vraagt het dus liever op Fok, dan dat je een vakkenvuller aanspreekt?quote:Op maandag 20 december 2010 19:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oja duh
Vervloekte mega AH XL, kan er geen zak vinden.
Honing bij het broodbelegquote:Op maandag 20 december 2010 19:53 schreef CherryLips het volgende:
Bij 'mijn' normale appie staan ze ook bij de pastasauzenquote:Op maandag 20 december 2010 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
In onze appie, staan de pijnboompitten bij de spinazie en andere groenten in zakken
idd bij de groente of bij de zonnatura productenquote:Op maandag 20 december 2010 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
In onze appie, staan de pijnboompitten bij de spinazie en andere groenten in zakken
Prima, een beetje vertragingquote:
Jaquote:Op maandag 20 december 2010 19:55 schreef STING het volgende:
[..]
Zeg, je vraagt het dus liever op Fok, dan dat je een vakkenvuller aanspreekt?
Het is zo simpelquote:Op maandag 20 december 2010 19:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
idd bij de groente of bij de zonnatura producten
Zakken liggen meestal bij de kassa. Zwarte vuilniszakken vaak bij de huishoudartikelenquote:Op maandag 20 december 2010 19:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oja duh
Vervloekte mega AH XL, kan er geen zak vinden.
Bij onze appie staan de pijnboompitjes bij de Japanse nootjes enzo. Verwarrend.quote:Op maandag 20 december 2010 19:54 schreef Samzz het volgende:
Soms is Simpel moeilijk te vinden omdat het zo overduidelijk isquote:
Daar had ik gekeken, en bij de natuurlijke hippienootjes, maar nee hoorquote:Op maandag 20 december 2010 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij onze appie staan de pijnboompitjes bij de Japanse nootjes enzo. Verwarrend.
Ik had het gewoon gevragen, daar is toch niks mis mee? Voor hun alleen maar omzet..quote:
Vast iets leuksquote:
Hoezo voor lul? Als ik iets niet kan vinden vraag ik het gewoon. Als ik iets wel kan vinden en ik vraag het, kijken de vakkenvullers meestal eerst nog een uur naar het vak om dan te constateren dat het leeg isquote:
Vaak wel wat bij me past, een beautypakket ofzoquote:Op maandag 20 december 2010 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vast iets leuks![]()
Ooit eens 2 boeken gehad die vakliteratuur waren
Gelukkig heb je ons nog om je te helpen en dat doen wij(ik tenmiste graag)quote:
Dat doe ik dan morgen bij de Jumbo wel. Had er nu geen zin in met die drukte.quote:Op maandag 20 december 2010 19:57 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Ik had het gewoon gevragen, daar is toch niks mis mee? Voor hun alleen maar omzet..
quote:Op maandag 20 december 2010 19:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Soms is Simpel moeilijk te vinden omdat het zo overduidelijk is
Haha dat is dan weer niets voor mij. Ik ben al mooi genoeg van mijzelfquote:Op maandag 20 december 2010 19:57 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Vaak wel wat bij me past, een beautypakket ofzo
Aargh. Da's irritant!quote:Op maandag 20 december 2010 19:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat doe ik dan morgen bij de Jumbo wel. Had er nu geen zin in met die drukte.
En toen stond er bij de kassa iemand voor me die tien euro had voor boodschappen en 11,30 moest afrekenen, en toen moest er weer iets worden teruggebracht en uit de kassa worden verrekend. Als ik kleingeld had, had ik hem die 1,30 gegeven
*maakt buiging met billen tegen de muur*quote:
Hehequote:Op maandag 20 december 2010 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha dat is dan weer niets voor mij. Ik ben al mooi genoeg van mijzelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
Ik was in Eindhoven vrijdag en zaterdagquote:Op maandag 20 december 2010 19:59 schreef Sam-x het volgende:
[..]
HeheDan moeten we nog 's meeten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |