ik had er lekker ook een plak cheddar bij gedaanquote:
Omdat dat teruggaan inhield dat we nog 4 uur in een rij moesten wachten op het vliegveld.quote:Op maandag 20 december 2010 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat er is erg aan terug gaan naar NY?
Nee oke, da's niet zo fijn iddquote:Op maandag 20 december 2010 19:48 schreef STING het volgende:
[..]
Omdat dat teruggaan inhield dat we nog 4 uur in een rij moesten wachten op het vliegveld.
Toen we uiteindelijk bij ons hotel aankwamen, was het hotel vol.. 40 minuten later, oh wacht, er zijn toch wel kamersvolgende dag weer op het vliegveld doorgebracht en toen pas gaan vliegen. Nou oh joy
![]()
![]()
Lekkerrrquote:Op maandag 20 december 2010 19:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
even vuur spugen en dan nummer 2
Twitterpost!!!quote:Op maandag 20 december 2010 19:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Verdomd pittige sloppy joe..
Wel lekker..
Misschien toch een tikje teveel Piri Piri
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:
Jaquote:Op maandag 20 december 2010 19:41 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Ik nietHeb je een kerstpakket gekregen dit jaar?
Hoi Engelquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Twitterpost!!!
ALARM!!!daar staat ie natuulijk ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Ook niet van Danny en Yvonne?quote:Op maandag 20 december 2010 19:51 schreef STING het volgende:
Geen kerstpakket gekregen
Ik ga er wel eentje kopen, bij de AH
Wat heb je uitgezocht?quote:Op maandag 20 december 2010 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, ik zelf wat uitgezocht
![]()
[..]
Hoi Engel
Mijn deuren gefohnt, mijn auto daarna uitgegraven en daarna al glijdend richting het werkquote:
Hier in Brabant is het ook een enorme ramp..quote:Op maandag 20 december 2010 19:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mijn deuren gefohnt, mijn auto daarna uitgegraven en daarna al glijdend richting het werk
Yeps..... ik was rond 17:30 thuis
Over uitgraven gesproken:quote:Op maandag 20 december 2010 19:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mijn deuren gefohnt, mijn auto daarna uitgegraven en daarna al glijdend richting het werk
Yeps..... ik was rond 17:30 thuis
Bij de Jam.quote:Op maandag 20 december 2010 19:53 schreef CherryLips het volgende:
zeg, n00b-vraag, maar waar zou ik de honing kunnen vinden in de supermarkt? welke afdeling?ik kon de pijnboompitjes ook al niet vinden
Vraag het aan iemand als je het niet kunt vinden.quote:Op maandag 20 december 2010 19:53 schreef CherryLips het volgende:
zeg, n00b-vraag, maar waar zou ik de honing kunnen vinden in de supermarkt? welke afdeling?ik kon de pijnboompitjes ook al niet vinden
Entertaiment bon bij de Freerecordshop. De rest vond ik niets aan. Ik hoef geen krultangquote:
ken t alleen volgens recept van mn Amerikaanse tantequote:Op maandag 20 december 2010 19:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik had er lekker ook een plak cheddar bij gedaan
In dat geval: Naast de Honig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |