Oh, het leek alsof kaas gruwelijk ongezond is of zoquote:
Nee. Eten is liefdequote:Op maandag 20 december 2010 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Gewoon niet eten![]()
Food is overrated
Juist! Is ook nog eens goed voor de lijn!quote:Op maandag 20 december 2010 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Gewoon niet eten![]()
Food is overrated
Nou, dat vind ik echt nietquote:Op maandag 20 december 2010 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Gewoon niet eten![]()
Food is overrated
hmm.. ik kan gehakt uit de vriezer halen en een lekkere sloppy joe maken met cheddar...quote:Op maandag 20 december 2010 18:55 schreef Memento-Mori het volgende:
heb rond 16en n 30cm sub op, ben nog vol
quote:
Geen idee. Bij eentje twijfel ik sowieso of hij verstand heeftquote:Op maandag 20 december 2010 18:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan hebben die mensen uit de horeca er blijkbaar geen verstand van.
quote knop stuk?quote:Op maandag 20 december 2010 18:56 schreef missbehavin het volgende:
godtje, niet mijn papa beledigen he!
Natuurlijk hebben wij gelijkquote:Op maandag 20 december 2010 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee. Bij eentje twijfel ik sowieso of hij verstand heeft![]()
Misschien hebben jullie wel gelijk.
Fout. Wij HEBBEN gelijk.quote:Op maandag 20 december 2010 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee. Bij eentje twijfel ik sowieso of hij verstand heeft![]()
Misschien hebben jullie wel gelijk.
quote:Op maandag 20 december 2010 18:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben wij gelijk
Ja nee, dan moest ik weer terug naar het oude topic enzoquote:
Ja eh, als het over biefstuk gaat sowiesoquote:Op maandag 20 december 2010 18:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]zelfde tijd, zelfde gedachte
quote:Op maandag 20 december 2010 18:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, als het over biefstuk gaat sowieso
Doe maar nietquote:Op maandag 20 december 2010 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Gewoon niet eten![]()
Food is overrated
Nu kleurde hij mijn kleur nietquote:Op maandag 20 december 2010 18:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, dan moest ik weer terug naar het oude topic enzo
quote:
Deze keerquote:
Altijd ookquote:
Neequote:
Lucky Joequote:Op maandag 20 december 2010 19:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja. Ik ga een sloppy joe fixen. Vaarwel
He jarige joejoequote:
lekkahquote:Op maandag 20 december 2010 18:55 schreef Memento-Mori het volgende:
heb rond 16en n 30cm sub op, ben nog vol
quote:
jup. en thnx.quote:Op maandag 20 december 2010 19:09 schreef xFriendx het volgende:
Jarig Joe? Gefeliciteerd dan bij deze
quote:
Gefeliciteerdquote:
hmm, dat is wel jammer jaquote:Op maandag 20 december 2010 19:26 schreef JoeBravo het volgende:
thnx all![]()
Beetje jammer dat het vieren er een beetje bij inschiet door het huwelijksjubileum van m'n ouders van gisteren, maar mss dat ik tussen kerst en O&N nog wat doe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |