WTF dat is zonde van die biefstukquote:Op maandag 20 december 2010 18:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Doe mij maar biefstukjus met brood
Dat sterrenvlees was er nu is (alleen varkens geloof ik) zitten ook aardige strenge richtlijnen aan zover ik heb gezien.quote:Op maandag 20 december 2010 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb scharrelvlees even gegoogled, dat klinkt wel goed! In feite hetzelfde principe als biologisch, maar dan nog strenger. Ik ga me daar meer in verdiepen, die tak ken ik nog niet goed genoeg.
Een goede slager is inderdaad vaak vele malen beter dan de AH of C1000. Ik heb een tijdje bij een ambachtslager gewerkt en we gingen samen iedere week naar de boeren om zelf de dieren te kiezen. Zo krijg je als slager ook een goed beeld van hoe een dier heeft geleefd en wat het gevoerd is, zijn ziektebeeld, enz. enz.
Daar is nooit gesproken over waar het gekocht is. Dus Peu zijn opmerking is wel degelijk relevant.quote:Op maandag 20 december 2010 18:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, maar ik haakte in over die biologische crap....
Mja. Ik vind het te lekker om het op te geven. Ik hou van vlees.quote:Op maandag 20 december 2010 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik vind dat wel interessant. Mede door m'n interesse voor die dingen, zal ik iig nooit meer varkensvlees eten
Jij kluift toch van (levende) mannen?quote:Op maandag 20 december 2010 18:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Doe mij maar biefstukjus met brood
Hoezo dat?quote:Op maandag 20 december 2010 18:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
WTF dat is zonde van die biefstuk
Zit je weer op de mierenneuk stoel vandaag?quote:Op maandag 20 december 2010 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar is nooit gesproken over waar het gekocht is. Dus Peu zijn opmerking is wel degelijk relevant.
Ja. Maar dat vult niet zo goedquote:Op maandag 20 december 2010 18:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jij kluift toch van (levende) mannen?
Als je dat interessant vindt, moet je dat eens doenquote:Op maandag 20 december 2010 18:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat sterrenvlees was er nu is (alleen varkens geloof ik) zitten ook aardige strenge richtlijnen aan zover ik heb gezien.
Mijn dichtstbijzijnde slager is toevallig een biologische. Ik heb hem nog niet ondervraagd hoe hij de beesten selecteert.
Bij een goeie biefstuk moet je groente en aardappels en eventueel champignons eten. En geen brood.quote:
Je moet het ook niet opgeven, ben je gekquote:Op maandag 20 december 2010 18:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mja. Ik vind het te lekker om het op te geven. Ik hou van vlees.
Dan moet je misschien wat dikkere mannen uitzoekenquote:Op maandag 20 december 2010 18:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Maar dat vult niet zo goed
Nooit meer kaas inderdaad....quote:Op maandag 20 december 2010 18:40 schreef Memento-Mori het volgende:
Er is in cul n nooit meer kaas of nooit mwer vlees topic, 100% nooit meer kaas hier
Ik eet bijna geen kaas, maar wat is er mis mee?quote:Op maandag 20 december 2010 18:40 schreef Memento-Mori het volgende:
Er is in cul n nooit meer kaas of nooit mwer vlees topic, 100% nooit meer kaas hier
Wat een bullshit. Groente en aardappelen en evt. champignons verpesten juist de smaak.quote:Op maandag 20 december 2010 18:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij een goeie biefstuk moet je groente en aardappels en eventueel champignons eten. En geen brood.
Getverquote:Op maandag 20 december 2010 18:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet je misschien wat dikkere mannen uitzoeken
Gek wel.quote:Op maandag 20 december 2010 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet het ook niet opgeven, ben je gek
Dat vind jij misschien, maar jij bent raar dus tsjaquote:Op maandag 20 december 2010 18:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Groente en aardappelen en evt. champignons verpesten juist de smaak.
Ik eet een biefstuk, en daarna de jus met witbrood. Heerlijk is dat.![]()
Sterker nog. Ik vind die jus met brood lekkerder dan de biefstuk
Een dikke man steelt stevig trekquote:
Dude.. Groente en zo verpesten juist het vlees. Puntquote:Op maandag 20 december 2010 18:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vind jij misschien, maar jij bent raar dus tsja![]()
Het zijn juist de verschillende smaken van de groenten en het vlees dat het lekker maken. Althans dat vinden heel veel mensen. Die smaak hebben.![]()
Ik zou het niet weten want ik heb geen smaak
Ik raak een dikke man nog met geen stok aanquote:Op maandag 20 december 2010 18:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een dikke man steelt stevig trekOf je moet gewoon 2 dunnen mannen per keer nemen kan ook
Je kan menig chef kok biefstuk met brood voor zetten en ze zullen er van smullen.quote:Op maandag 20 december 2010 18:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vind jij misschien, maar jij bent raar dus tsja![]()
Het zijn juist de verschillende smaken van de groenten en het vlees dat het lekker maken. Althans dat vinden heel veel mensen. Die smaak hebben.![]()
Ik zou het niet weten want ik heb geen smaak
Dat vind jijquote:Op maandag 20 december 2010 18:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dude.. Groente en zo verpesten juist het vlees. Punt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |