hehe wat wordt het? Ik heb zo boerenkoolquote:Op maandag 20 december 2010 18:00 schreef ColdFeet het volgende:
voor Pee natuurlijk. Ik ga gewoon junkfood eten
Er is zelfs al een NK marathon op natuurijsquote:Op maandag 20 december 2010 18:03 schreef DarkElf het volgende:
Hoe kan er nu al weer een zouttekort zijn?![]()
'T moet nog echt winter worden!
Hummus met flatbreads en olijven. En verder wat Meneer aanschaft bij de Delhaize.quote:Op maandag 20 december 2010 18:04 schreef FutureFairytale het volgende:
hehe wat wordt het? Ik heb zo boerenkool
dat noem je junkfood? Slankie!quote:Op maandag 20 december 2010 18:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hummus met flatbreads en olijven. En verder wat Meneer aanschaft bij de Delhaize.
Onvoorstelbaar inderdaadquote:Op maandag 20 december 2010 18:03 schreef DarkElf het volgende:
Jaaaa, morgen is het officieel winter, toch?quote:Op maandag 20 december 2010 18:03 schreef DarkElf het volgende:
Ik liep overigens over het kerkhof terug naar huis en daar hadden ze zand gestrooid. Nou, dat liep reuze prettigquote:Op maandag 20 december 2010 18:13 schreef TAV74 het volgende:
Onvoorstelbaar inderdaadWe hebben hele Nova uitzendingen uit moeten zitten waarin trotse burgemeesters uit stonden te leggen hoe ongelofelijk veel strooizout ze wel niet ingeslagen hadden, uiteraard voorzien van indrukwekkende beelden van loodsen vol zout. En nu is het na drie dagen sneeuw al weer op
quote:Op maandag 20 december 2010 18:00 schreef ColdFeet het volgende:
voor Pee natuurlijk. Ik ga gewoon junkfood eten
quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 17:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
JaHaaa en ma t/m vrij is gezond eten!
Sorry, Ik zal wat minder gebruiken bij het koken.quote:Op maandag 20 december 2010 18:03 schreef DarkElf het volgende:
quote:
Ja, klopt. En als je ook kerstpakketten krijgt en zoquote:Op maandag 20 december 2010 18:40 schreef Stereotomy het volgende:
Gezellig net gegeten in het restaurant met een arts-assistent en een anestaisesists.![]()
Toch wel fijn dat je hier als vol wordt aangezien.
quote:Op maandag 20 december 2010 18:40 schreef Stereotomy het volgende:
Gezellig net gegeten in het restaurant met een arts-assistent en een anestaisesists.![]()
quote:Op maandag 20 december 2010 18:41 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, klopt. En als je ook kerstpakketten krijgt en zo
what the f is een anestaisesists?quote:Op maandag 20 december 2010 18:40 schreef Stereotomy het volgende:
Dat hebbie snel weggewerkt dan?quote:Op maandag 20 december 2010 18:45 schreef Isabeau het volgende:
(en hier thuis is de stilton al weer op, P)
Er liggen al even 2 kreeften in de vriezer en nu ligt er een runderfiletrollade, die we vandaag meenamen bij de deka, ook in de vriezer.quote:Op maandag 20 december 2010 18:21 schreef Isabeau het =
Bluezz, wow-artikel in nrc next (handig die bieb) gelezen. Tsja, wat zal ik eens zeggen. Ten eerste moesten alle wowtermen natuurlijk in tenenkrommend Nederlands worden vertaald + het niveau moest dusdanig geschreven zijn dat ook grootvader die nog nooit van games heeft gehoord het stuk kon volgen. Erg kneuterig dus. Ik herkende er bar weinig van. De schrijver is guildmaster (gildemeester) van een roleplayguild en daar heb ik al helemaal niets mee. Daarbij praat hij alsof alles in de soep loopt als hij een keer de guildchat uitzet, maar ondertussen lees ik dat hij max 10 uur per week speelt. Dus eh, al die andere uren loopt het standaard in de soep of zo? Verder vond ik de naïviteit in zijn guild wel grappig. Denken dat je iemand in je guild server first kan laten worden en daar dan een paar dagen voor uit trekken en 'zijn moeder stond achter hem'. World first was na 5 uur, de meeste server firsts binnen 7 uur daarna. Hoezo 'een paar dagen voor uit trekken'. Maar ik ben je waarschijnlijk alweer kwijt in het verhaal hu
[/quote] [q]Ehm een beetje wel, maar ik begreep het allemaal wel 'een beetje'
Tis mss alsof mensen die eigenlijk van horen zeggen dat we in een SC zitten en 1 postje hebben gezet ooit, uit proberen te leggen wat het is wat we hier doen
[/quote][b] Op maandag 20 december 2010 17:56 schreef DarkElf het volgende:
Jullie zijn lekker samen thuis? (wat staat er op t menu weet je dat al?)
Trut zei toch ook dat ze in Zweden zand strooiden ipv zout?quote:Op maandag 20 december 2010 18:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik liep overigens over het kerkhof terug naar huis en daar hadden ze zand gestrooid. Nou, dat liep reuze prettig
je hebt nu ook Kettle Chips met die smaak.quote:
Die de aneastesie ananaste http://nl.wikipedia.org/wiki/Anesthesie doetquote:Op maandag 20 december 2010 18:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
what the f is een anestaisesists?
(en hier thuis is de stilton al weer op, P)
ik vond het wel een gave quotequote:Op maandag 20 december 2010 18:47 schreef Bluezz het volgende:
Jezus wat een quote![]()
Zoek het antwoord op Isa en Elf
Anesthesiologiequote:Op maandag 20 december 2010 18:48 schreef Stereotomy het volgende:
Die de aneastesie ananaste http://nl.wikipedia.org/wiki/Anesthesie doetmensen in slaap doen enzo
Moeilijk woord vind ik dat altijd
M'n andere twee schoolgenoten zitten alweer 3 uur in Eindhoven denk ikquote:Op maandag 20 december 2010 18:48 schreef FutureFairytale het volgende:
leuk Steer! met nog iemand? ben je sowieso de enige die voor school nu in dat ziekenhuis zit?
Ik heb een spellingchecker als ik reageer?quote:Op maandag 20 december 2010 18:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die de aneastesie ananaste http://nl.wikipedia.org/wiki/Anesthesie doetmensen in slaap doen enzo
Moeilijk woord vind ik dat altijd
waar heb je gegeten?quote:Op maandag 20 december 2010 18:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
M'n andere twee schoolgenoten zitten alweer 3 uur in Eindhoven denk ik
Ben ook de enige die verhuisd is.
Dat lijkt me wel jaquote:Op maandag 20 december 2010 18:40 schreef Stereotomy het volgende:
Ik kan het woord niet dusdanig opschrijven dat 'ie het goeie woord suggereertquote:Op maandag 20 december 2010 18:49 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb een spellingchecker als ik reageer?
De watquote:Op maandag 20 december 2010 18:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
waar heb je gegeten?
ben je trouwens wel eens in de Feesfabrik geweest? ik ken daar een dj, misschien heb je em wel eens gezien...
Er wordt hier nogal op titels gekeken en heb 'maar' een bachelor en ben 'maar' afstudeeronderzoekert.quote:Op maandag 20 december 2010 18:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel jaHad je dat anders niet
![]()
Ik heb ooit ergens gewerkt waar over mijn functie werd vergaderd zonder dat ik erbij was.. heb toen tegen mezelf gezegd dat me dat nooit meer zou gebeuren, maar mèn wat was dat soms lastig om te bewerkstelligen
Ja doe ik, komt van te pas ooit vastquote:Op maandag 20 december 2010 18:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Komt bij mij ook niks, alleen : toevoegen aan woordenboek?
ligt het niet in het centrum dan?quote:Op maandag 20 december 2010 18:55 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en FF net even op Google Streetview gekeken wat je bedoelde: wist niet dat daar een kroeg zatWel eens langsgelopen, maar nooit binnen.
Jawel, ongeveer 500 meter van m'n huis.quote:Op maandag 20 december 2010 19:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ligt het niet in het centrum dan?
ik zou morgen en overmorgen ook wel over willen slaanquote:Op maandag 20 december 2010 18:59 schreef LieLie het volgende:
Ik wil morgen gewoon overslaan en lekker twee dagen weg!
En daarom ga ik nu uit een soort frustratie niks zitten doen en vervelende klusjes uitstellen omdat ik alleen zin heb in twee daagjes weg![]()
haha nou daarom.... maar goed, nooit geweest dus, jammer. anders had ik je gevraagd eens de groetjes te doenquote:Op maandag 20 december 2010 19:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jawel, ongeveer 500 meter van m'n huis.
126 gram volgens het overgebleven folietjequote:
Mijn moeder ziet het ook nog steeds niet helemaal voor zich geloof ikquote:Op maandag 20 december 2010 19:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
126 gram volgens het overgebleven folietje![]()
En ja, ik snap wat je bedoelt. Ik kan ook nooit zo goed aan anderen uitleggen wat fok is en wat ik daar dan zoveel doe. Laat staan wat een slowchat is en hoe dat dan werkt en wie al die mensen zijn en dat het steeds dezelfden zijn die bijna dagelijks terugkomen, of even vanaf een tropisch eiland gedag komen zeggen(ik kon het antwoord vinden ja, maar hoe heb je dat gedaan
)
Ik heb het meestal maar gewoon niet over fok of over wow, een stuk makkelijkerquote:Op maandag 20 december 2010 19:06 schreef LieLie het volgende:
Mijn moeder ziet het ook nog steeds niet helemaal voor zich geloof ik
ik raak in de warquote:Op maandag 20 december 2010 19:07 schreef Isabeau het volgende:
En Steer, de officiële Nederlandse benaming is anesthesioloog. Meestal anesthesist genoemd, maar dat wekt verwarring met het buitenland omdat in het Engels de anaesthetist onze Nederlandse anesthesie-assistent is en de anesthesiologist is de dokter.
Hehe, maar ik wilde toen leuk vertellen dat Sun gezellig langskwam. Dus toen moest ik er toch ook wat uitleg bijgevenquote:Op maandag 20 december 2010 19:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het meestal maar gewoon niet over fok of over wow, een stuk makkelijker
Dat ja.quote:Op maandag 20 december 2010 19:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
'persoon die tijdschriften aan het lezen is tijdens de operatie'-istquote:Op maandag 20 december 2010 19:07 schreef Isabeau het volgende:
En Steer, de officiële Nederlandse benaming is anesthesioloog. Meestal anesthesist genoemd, maar dat wekt verwarring met het buitenland omdat in het Engels de anaesthetist onze Nederlandse anesthesie-assistent is en de anesthesiologist is de dokter.
Ik snap hetquote:
Motivatie om te leren is deze week ook erg laagquote:Op maandag 20 december 2010 18:59 schreef LieLie het volgende:
Ik wil morgen gewoon overslaan en lekker twee dagen weg!
En daarom ga ik nu uit een soort frustratie niks zitten doen en vervelende klusjes uitstellen omdat ik alleen zin heb in twee daagjes weg![]()
Pff, ik haat dingen voor school doen in de kerstvakantie, maar ik stel altijd dingen uit zodat er toch niet onderuit komquote:Op maandag 20 december 2010 19:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Motivatie om te leren is deze week ook erg laag
quote:Op maandag 20 december 2010 19:09 schreef Stereotomy het volgende:
'persoon die tijdschriften aan het lezen is tijdens de operatie'-ist
Was trouwens een assistente dus stiekem klopt het nog
quote:Lyrics to Anaesthetists Hymn :
Everybody wonders what anaesthetists do
while the patient is asleep.
Everybody wonders what we do for three hours
while that machine goes beep.
Everybody reckons we drink coffee and we gossip and we're generally subversive.
Everybody reckons we do crosswords and sudoku's and we chat up all the nurses.
But do you really think that's all we do?
Well let me tell you now it isn't true.
Cause we sometimes check the screen,
and every now and then we write stuff.
And if we have to intervene,
we inject a bit of white stuff.
And we offer to alter the light,
or the height of the bed.
Or fiddle with the radio, change the CD,
we even check the patient occasionally.
And if they move, we turn op the vapor,
and then we go back, to reading a paper.
Cause when the patient's asleep,
we just sit and listen to the beep,
we just sit and listen to the
Once upon a time I took pride in my job,
but now I think it's time to depart.
Cause I just sit here every day
and listen to blips of the heart
'Heeft u ook kussentjes?'quote:Op maandag 20 december 2010 19:13 schreef LieLie het volgende:
Ik heb trouwens gave kussentjes voor op de bank gezien![]()
Maar ze hadden er maar één liggen, en ik dacht: kijk eerst of ik ze op internet kan vinden
Hermanquote:Op maandag 20 december 2010 19:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
'Heeft u ook kussentjes?'
'Goedendag'
'Ja... goedendag. Heeft u ook kussentjes?'
'Waarmee kan ik u van dienst zijn?'
'HEEFT U OOK KUSSENTJES'
'....'
'Nou heeft u ze of niet?'
'Nou, we hebben ze wel maar we verkopen ze nooit.'
'Hoezo dat?'
'We hebben maar twee kleuren, maar de V&D heeft er acht'
'Is dat ver dan de V&D?'
'Nee, hier recht tegenover'
En weer verlaat een tevreden klant het pand.![]()
(Herman Finkers)
*slaat het op in haar hoofd en hoopt het morgen nog te wetenquote:Op maandag 20 december 2010 19:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik snap het
Nederlands - de arts
Officieel: anesthesioloog
Meestal: anesthesist genoemd
Nederlands - de assistent van de anesthesioloog
anesthesie-assistent
Engels - de arts
Anesthesiologist
Engels - de assistent
Anaesthetist
Ik vond we even check the patient occasionally zo grappigquote:Op maandag 20 december 2010 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
Jaaa, hoogte van de operatietafel verstellen
Godsamme, moeten we voor iedereen hier een "motiveer to telefoneer" werkgroep starten?quote:
Haha, ja!quote:Op maandag 20 december 2010 19:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Godsamme, moeten we voor iedereen hier een "motiveer to telefoneer" werkgroep starten?
Moet je vooraf geslecteerde mensen bellen? (anders gewoon 5 van ons bellenquote:Op maandag 20 december 2010 19:20 schreef LieLie het volgende:
Haha, ja!
Het bellen is op zich niet zo erg. Maar omdat het een telefonisch interview is vind ik het zo vervelend.
Ik moet de vragen stellen, luisteren, meeschrijven, nadenken of ik wil reageren, nog een vraag stellen, enz. Ik kom vast megadom over bij die mensen
Hehe, helaas, jullie komen niet in aanmerking. Het zijn inderdaad vooraf geselecteerde mensenquote:Op maandag 20 december 2010 19:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moet je vooraf geslecteerde mensen bellen? (anders gewoon 5 van ons bellenwij weten wel dat je niet dom bent
)
O, maar die zijn ook reuze verslavend! En leuk!quote:Op maandag 20 december 2010 19:28 schreef borisz het volgende:
Voor moeders een nieuw hidden object game gedownload. Die is de komende uren weer zoet.
Misschien kan je van iemand iets lenen? Als het maar netjes is is het al goed hoorquote:Op maandag 20 december 2010 19:28 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga morgen bij de avondwake een voorbede oplezen. ik weet niet wat ik aan moet trekken en de dag erna bij de uitvaart ook niet.. ik heb alleen een (nette) spijkerbroek maar niks geschikts erop.. had er eerlijk gezegd nog niet aan gedacht maar mn moeder kwam er net mee...
Goeienavond!quote:Op maandag 20 december 2010 19:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien kan je van iemand iets lenen? Als het maar netjes is is het al goed hoor
zwart of donker en sober, niet te fancy of te glitterquote:Op maandag 20 december 2010 19:28 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga morgen bij de avondwake een voorbede oplezen. ik weet niet wat ik aan moet trekken en de dag erna bij de uitvaart ook niet.. ik heb alleen een (nette) spijkerbroek maar niks geschikts erop.. had er eerlijk gezegd nog niet aan gedacht maar mn moeder kwam er net mee...
Nee? Ik dacht dat elke grotere AH (4 en hoger?) wel een stilton had met een fles port ondersteboven erop.quote:Op maandag 20 december 2010 19:32 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Goeienavond!
Wat Isa zegt FFT.![]()
En de AH had hier geen Stilton. Laat staan Stilton met port!
Lievquote:Op maandag 20 december 2010 19:32 schreef PdeHoog het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.brightideas.com/bright_idea.aspx?ID=665
Ik vind ze stiekem best leuk
Ross! Kijk nou!quote:Op maandag 20 december 2010 19:32 schreef PdeHoog het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.brightideas.com/bright_idea.aspx?ID=665
Ik vind ze stiekem best leuk
En anders de kaasboer vermoedelijk welquote:Op maandag 20 december 2010 19:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee? Ik dacht dat elke grotere AH (4 en hoger?) wel een stilton had met een fles port ondersteboven erop.
* PdeHoog slaat Steer op zijn handquote:
Tis best een grote. Maar nee.quote:Op maandag 20 december 2010 19:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee? Ik dacht dat elke grotere AH (4 en hoger?) wel een stilton had met een fles port ondersteboven erop.
Mauwquote:Op maandag 20 december 2010 19:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog slaat Steer op zijn hand
Rot kat![]()
Die is aan het raiden en zo nu en dan "I hate them so much!" aan het uitroepen, dus die heeft nergens anders tijd voorquote:
Vast wel. Maar ik kreeg zaterdag een lift naar de AH.quote:Op maandag 20 december 2010 19:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En anders de kaasboer vermoedelijk wel
Zelfs niet voor jou?quote:Op maandag 20 december 2010 19:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die is aan het raiden en zo nu en dan "I hate them so much!" aan het uitroepen, dus die heeft nergens anders tijd voor
quote:Op maandag 20 december 2010 19:37 schreef krakkemieke het volgende:
Het wilde zwijn is voorlopig ook onbereikbaar, dus ik denk dat het normandische varkenshaas wordt. Oh wat erg!
LOL, dan komt het in januari heel blauw aan denk ik.quote:Op maandag 20 december 2010 19:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb al een tijdje geen paard meer gehad, ik zal hem even weer herinneren aan onze pony-deal![]()
Krakje, ik kan wel een stuk opsturen met de post?
begin dit jaar toen een oom overleed leende ik iets van mn zusje en voelde me er totaal niet lekker in. het was echt ontzettend saai en niet ik. ik wil natuurlijk niet in glitter of roze, maar dat was echt niks. film die ik kijk is over half uur afgelopen dus dan ga ik in mn kast spitten. en als ik iets heb trek ik het gewoon 2 dagen aan want ik heb denk niks/weinigquote:Op maandag 20 december 2010 19:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien kan je van iemand iets lenen? Als het maar netjes is is het al goed hoor
Nou, wij hebben hier idd gesmuld van dat puntjequote:Op maandag 20 december 2010 19:47 schreef krakkemieke het volgende:
LOL, dan komt het in januari heel blauw aan denk ik.
Ik glibber deze week wel naar het dorp. Ik moet en ik zal, ik vind het zo lekker!
Je bent heel ijverig bezig ja!quote:Op maandag 20 december 2010 19:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik zou morgen naar Belgie gaan, maar dat heb ik afgeblazen. Geen zin en ik heb nog tig andere dingen te doen. Mijn kast afmaken bijv
Beetje ingetogen, netjes en je moet je er vooral ook prettig in voelen hoor! Met ingetogen bedoel ik dan ook dat het geen glitters en zo moet hebben, niet dat het per se zwart of donkerbruin moet zijnquote:Op maandag 20 december 2010 19:49 schreef FutureFairytale het volgende:
begin dit jaar toen een oom overleed leende ik iets van mn zusje en voelde me er totaal niet lekker in. het was echt ontzettend saai en niet ik. ik wil natuurlijk niet in glitter of roze, maar dat was echt niks. film die ik kijk is over half uur afgelopen dus dan ga ik in mn kast spitten. en als ik iets heb trek ik het gewoon 2 dagen aan want ik heb denk niks/weinig
'iets minder leuk' zeggen we danquote:Op maandag 20 december 2010 19:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die is aan het raiden en zo nu en dan "I hate them so much!" aan het uitroepen, dus die heeft nergens anders tijd voor
sorry, is dat blauwe kaas?quote:Op maandag 20 december 2010 19:48 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb iig Reblochon gekocht, vakantie herinnering en het wordt zoals zovaak een frans etentje.
Nee, het is een koeiekaas uit de Savoie, de franse alpen zeg maar. Niet sterk.quote:Op maandag 20 december 2010 19:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
sorry, is dat blauwe kaas?
ik mag niet hetzelfde vestje aan wat ik bij oom aanhad paar weken geledenquote:Op maandag 20 december 2010 19:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Beetje ingetogen, netjes en je moet je er vooral ook prettig in voelen hoor! Met ingetogen bedoel ik dan ook dat het geen glitters en zo moet hebben, niet dat het per se zwart of donkerbruin moet zijn
Zijn "I hate them so much" is de milde versie van zijn irritatie met de raidquote:Op maandag 20 december 2010 19:51 schreef FutureFairytale het volgende:
'iets minder leuk' zeggen we dan![]()
Heb je anders iets waarvan je weet dat je oma dat mooi vond?quote:Op maandag 20 december 2010 19:53 schreef FutureFairytale het volgende:
ik mag niet hetzelfde vestje aan wat ik bij oom aanhad paar weken geledenzal ik morgen vrij nemen om te shoppen
helaas, kleding van boekingen zijn niet voor mijquote:Op maandag 20 december 2010 19:51 schreef krakkemieke het volgende:
FFT: had je niet een fatsoenlijk setje van een modeshow?
Kan nog eentje doen vanavond denk ik.quote:
haha ik wil niet weten wat er anders voor gevloek uitkomtquote:Op maandag 20 december 2010 19:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zijn "I hate them so much" is de milde versie van zijn irritatie met de raid
Ja, dat vooral! Al is het haske roze, als je oma het maar mooi vond.quote:Op maandag 20 december 2010 19:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je anders iets waarvan je weet dat je oma dat mooi vond?
niet echt. oma vond alles wel leuk, lette er niet zo op. roze kan ik niet maken, dan word ik aangekeken in de kerk ipv de pastoorquote:Op maandag 20 december 2010 19:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je anders iets waarvan je weet dat je oma dat mooi vond?
Donkerpaars?quote:Op maandag 20 december 2010 19:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
niet echt. oma vond alles wel leuk, lette er niet zo op. roze kan ik niet maken, dan word ik aangekeken in de kerk ipv de pastoor
hoe lang duurt zo'n gesprekje ongeveer? minuut of 3? dat moet tot 20.30u nog wel gaan tochquote:Op maandag 20 december 2010 19:56 schreef LieLie het volgende:
[..]
Vijf![]()
Maar dat kan vanavond allemaal niet, dat is niet netjes
Heel en schoon en niet te bloot. Klaar.quote:Op maandag 20 december 2010 19:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
niet echt. oma vond alles wel leuk, lette er niet zo op. roze kan ik niet maken, dan word ik aangekeken in de kerk ipv de pastoor
Maak daar maar 30 vanquote:Op maandag 20 december 2010 19:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoe lang duurt zo'n gesprekje ongeveer? minuut of 3? dat moet tot 20.30u nog wel gaan toch
Dat dusquote:Op maandag 20 december 2010 19:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Heel en schoon en niet te bloot. Klaar.
Ik lijk wel een vent.quote:
Ik wil ze nog wel geld geven, maar ik heb weinig met muziek dus weet nooit wat ik dan aan moet vragenquote:Op maandag 20 december 2010 20:01 schreef TAV74 het volgende:
Love will tear us apart aangevraagd voor SR. Nog even nadenken over de tweede plaat voor dit jaar
Ik hoorde The Cure-a forest, dat was lang geleden!quote:Op maandag 20 december 2010 20:01 schreef TAV74 het volgende:
Love will tear us apart aangevraagd voor SR. Nog even nadenken over de tweede plaat voor dit jaar
heb ik maar dat is een jurkje (zonder mouwtjes). ik kan daar een witte broek onder maar wit mag niet he... en heb alleen een wit klein vestje dus is ook niks. en zwarte broek heb ik niet.quote:
en zonder glitterquote:Op maandag 20 december 2010 19:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Heel en schoon en niet te bloot. Klaar.
oowquote:
Dan moet je van de DJ's Martin Solveig & Dragonette - Hello aanvragenquote:Op maandag 20 december 2010 20:01 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik wil ze nog wel geld geven, maar ik heb weinig met muziek dus weet nooit wat ik dan aan moet vragen
Maar die mensen werken overdagquote:Op maandag 20 december 2010 20:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oowdan 1'tje nog ja. maar laat anders lekker. ben je morgen vrij? dan heb je alle tijd
Maar die doet iedereen alquote:Op maandag 20 december 2010 20:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dan moet je van de DJ's Martin Solveig & Dragonette - Hello aanvragen
quote:Op maandag 20 december 2010 20:01 schreef LieLie het volgende:
Ik wil ze nog wel geld geven, maar ik heb weinig met muziek dus weet nooit wat ik dan aan moet vragen
Zeur dan niet dat je het niet weetquote:
oohquote:Op maandag 20 december 2010 20:04 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar die mensen werken overdagDus ik moet nu nog wel minstens één. En dan even kijken hoe laat het is.
ja? ga ik onthouden! als ik dat aantrek en iemand vraagt waarom zeg ik datquote:Op maandag 20 december 2010 20:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]wow, je bent na mij de eerste persoon die ik hoor zeggen weinig met muziek te hebben
Enne, FFT, wit kan op zich wel hoor. Is ook een rouwkleur namelijkHet was zelfs dé rouwkleur van koninginnen.
Adele?? Die wordt momenteel het meeste aangevraagd. Nog wel. Je kunt ook bellen en zeggen 'hello!' dan weten ze ook genoeg en zijn de dj's blij, want dat is hun favoquote:Op maandag 20 december 2010 20:01 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat weet ik ook alleen omdat mijn broer nogal erg actief twittert en hierover steeds iets met het anthem of zo.quote:
"Maar oma was voor mij een koningin!" Opgelost.quote:Op maandag 20 december 2010 20:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja? ga ik onthouden! als ik dat aantrek en iemand vraagt waarom zeg ik dat
krijg ik weer de opmerking: "ja maar, jij bent geen koningin"
Ja dat zeg ikquote:Op maandag 20 december 2010 20:07 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat weet ik ook alleen omdat mijn broer nogal erg actief twittert en hierover steeds iets met het anthem of zo.
En Adele staat al in de top 3 SunOp 1 ook geloof ik
Maar je oma wel in jouw ogenquote:Op maandag 20 december 2010 20:06 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Witte uitvaart
Juliana stak zichzelf, net als haar dochters, bij de uitvaart van haar moeder Wilhelmina volledig in het wit. Wilhelmina wenste een witte uitvaart, net als haar man Hendrik. Juliana vertelde daarover in een tv-interview: "Mijn vader had een idee ontwikkeld hoe hij begraven wilde worden. Hij zei: 'Als ik de eeuwige vrede inga, gaan jullie er geen rouw op nahouden. Ik wil in het wit begraven worden.' Mijn moeder was het daar helemaal mee eens. Zij wilde ook in het wit begraven worden en ik wil 't ook!"
True.quote:Op maandag 20 december 2010 20:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja dat zeg ikmeest aangevraagd = 1.
Als niet muziekliefhebber moet je misschien minder proberen origineel te zijn??![]()
waarom zou iemand daar naar vragen??quote:Op maandag 20 december 2010 20:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 december 2010 20:08 schreef LieLie het volgende:
[..]
"Maar oma was voor mij een koningin!" Opgelost.
ooh tis dus toch juist geen rouwkleur als ik t zo leesquote:
quote:The colour of deepest mourning among medieval European queens was white rather than black. In 1393, Parisians had the unusual spectacle of a royal funeral carried out in white, for Leo V, King of Armenia, who died in exile.[1] This royal tradition survived in Spain until the end of the fifteenth century. It was revived by the Spanish-born Belgian Queen Fabiola at King Baudouin's funeral. The custom for the queens of France to wear deuil blanc, or "white mourning" was the origin of the "white wardrobe" created by Norman Hartnell for Queen Elizabeth (later the Queen Mother) in 1938. Elizabeth was required to make a state visit to France while in mourning for her mother.
Nou, dan vraag je gewoon aan wat je leuk vind?! En dat is Adele, weet ik toevalligquote:Op maandag 20 december 2010 20:09 schreef LieLie het volgende:
[..]
True.
En ik houd best wel van muziek. Maar ik heb er geen verstand van en onthoud nooit wat het dan is en van wie
vind je dat kunnen? tis een beetje een glimmende strakke broeklegging en dat zwarte vestje heeft in de verte wat weg van een motorjackiequote:Op maandag 20 december 2010 20:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
waarom zou iemand daar naar vragen??![]()
je had op de Bluezzdaal meet een zwart bloesje aan toch? en een zwarte broek meen ik. Beetje sluitend shirtje er onder en klaar is Kees FFT.. Toch?
Of denk ik nu te simpel??![]()
Als ik jou was trok ik aan wat IK aan zou willen hebben voor mijn oma.quote:Op maandag 20 december 2010 20:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[..]
ooh tis dus toch juist geen rouwkleur als ik t zo leeshij wilde geen rouw dus in t wit.
Ja, dat vooral. Maar ze zei dat ze alleen wat leuke witte dingetjes had, nou, dat kan ook best hoorquote:Op maandag 20 december 2010 20:12 schreef TAV74 het volgende:
Als ik jou was trok ik aan wat IK aan zou willen hebben voor mijn oma.
Als dát al té is..quote:Op maandag 20 december 2010 20:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vind je dat kunnen? tis een beetje een glimmende strakke broeklegging en dat zwarte vestje heeft in de verte wat weg van een motorjackiemaar ben blij dat je het degelijk vond
Dat mensen hier tips geven en meedenken is ook alleen maar leuk en liefquote:Op maandag 20 december 2010 20:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat vooral. Maar ze zei dat ze alleen wat leuke witte dingetjes had, nou, dat kan ook best hoor
quote:Op maandag 20 december 2010 20:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als ik jou was trok ik aan wat IK aan zou willen hebben voor mijn oma.
mn zusjes en moeder zijn nogal van het: "wat heb je aan? dat kan echt niet. kleed je ff om, zo ga je niet mee". mn vader maakt het net als mij niet zo uit, als het maar niet bloot is maar echt; ik krijg achter elkaar gezeur van ze en dat houdt niet op. dat is echt niet leuk hoorquote:Op maandag 20 december 2010 20:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Als dát al té is..Misschien het bloesje combineren met die spijkerbroek als je denkt dat dat beter valt in de 'gemeente' maar ik zou daar schijt aan hebben geloof ik!
Ik had vorige week gewoon een legging en zwarte jurktrui aan, en zag er netter uit dan de gemiddelde gast. Maar goed, daar kwam verder geen kerk bij kijken.
Dat is zelfs ronduit klote als mensen dat te vaak doen!!quote:Op maandag 20 december 2010 20:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[..]
mn zusjes en moeder zijn nogal van het: "wat heb je aan? dat kan echt niet. kleed je ff om, zo ga je niet mee". mn vader maakt het net als mij niet zo uit, als het maar niet bloot is maar echt; ik krijg achter elkaar gezeur van ze en dat houdt niet op. dat is echt niet leuk hoor
Dat dus!quote:Op maandag 20 december 2010 20:18 schreef Isabeau het volgende:
Dat is idd niet leuk, FFTHet gaat er om dat jij je namelijk prettig voelt!
De situatie an sich was al ongemakkelijk genoeg en om je dan ook helemaal anders voor te doen dan hoe je bent maakt dat er niet beter op. Goede keus van hemquote:Op maandag 20 december 2010 20:21 schreef TAV74 het volgende:
Dat dus!
Mijn oom zat bijvoorbeeld ook gewoon in zijn paarse trui en spijkerbroek toen zijn vrouw begraven werd. Zo is hij ook gewoon, waarom zou hij zich ongemakkelijk gaan zitten voelen in een pak dat hij nooit aan heeft.
Ik vind het ook ronduit onbeschoft als mensen daar dan commentaar op durven te hebben eigenlijk..quote:Op maandag 20 december 2010 20:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De situatie an sich was al ongemakkelijk genoeg en om je dan ook helemaal anders voor te doen dan hoe je bent maakt dat er niet beter op. Goede keus van hem
ik word er ook boos om maar dat is altijd een uitzichtloze discussie, 3 zusjes en een moeder tegen mij. tegen iemand anders zouden ze het niet doen maar tegen een zusje/dochter kunnen ze het wel zeggen dus ja.. mn moeder is tot 23.30u weg dus ik ga kijken en zal wat neerleggen. dan kan mn moeder morgen kijken of het wat is. als ik thuis kom van werk is mn mam al in de kerk nml.quote:Op maandag 20 december 2010 20:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is zelfs ronduit klote als mensen dat te vaak doen!!Ik zou daar heel boos van worden geloof ik..
Misschien bij voorbaat je moeder je kast laten uitmesten voor iets wat zij iig geschikt vindt
Passend: ja, maar dan allereerst wel bij de persoon die het draagt!quote:Op maandag 20 december 2010 20:28 schreef AnneX het volgende:
Voortgaand op kleding bij bepaalde gebeurtenissen: zelf ben ik wel gesteld op passende kleding bij een gelegenheid als rouwen en trouwen.
En dan heb ik al van alles voorbij zien komen en bij mijzelf gedacht hoe verzin je het.
Inderdaad T shirts met banale teksten ( met zwarte achtergrond) en meer daarvan.
Ja, nog een mevrouw gesproken. Nu is het denk ik te laat.quote:
Welterusten!quote:Op maandag 20 december 2010 20:40 schreef MissHobje het volgende:
[..]
\Goeie aflosdan smeer ik hem naar mijn bedje
![]()
Nee, net te laatquote:Op maandag 20 december 2010 20:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik zou nu niet meer bellen nee Lie,
Ja klopt.. Vond het leuker toen je een gratis I-tunes download kreeg vorig jaar.. vind die van Blof niet de moeite waard eigenlijkquote:Op maandag 20 december 2010 20:47 schreef LieLie het volgende:
Oh, leuk, je mag het nummer van Blof downloaden als je doneert. Vind ik wel een leuk nummer!
Vrienden van ons forum.quote:Op maandag 20 december 2010 19:08 schreef Isabeau het volgende:
Pff, als ik zelf iets moet kiezen weet ik het toch nietquote:Op maandag 20 december 2010 20:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja klopt.. Vond het leuker toen je een gratis I-tunes download kreeg vorig jaar.. vind die van Blof niet de moeite waard eigenlijk
Adelequote:Op maandag 20 december 2010 20:49 schreef LieLie het volgende:
[..]
Pff, als ik zelf iets moet kiezen weet ik het toch niet
Oja.quote:
Hoezo ben je van plan om je in Engeland te laten verdoven dan?quote:Op maandag 20 december 2010 19:16 schreef FutureFairytale het volgende:
*slaat het op in haar hoofd en hoopt het morgen nog te weten
hihi, ik ben jullie net aan mijn brain aan het toevoegenquote:Op maandag 20 december 2010 20:48 schreef Bluezz het volgende:
Vrienden van ons forum.
Dat zijn jullie, zo leg ik het altijd uit... beknopt en dan beginnen ze meestal hun al aandacht te verliezen
Wat? Een interview? Daar vind ik het te laat voor (maar daar was je misschien nog niet met teruglezenquote:Op maandag 20 december 2010 20:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan heb jij nog ff tijd om er eentje te doen namelijk
quote:Op maandag 20 december 2010 20:57 schreef LieLie het volgende:
Wat? Een interview? Daar vind ik het te laat voor (maar daar was je misschien nog niet met teruglezen). Ik ben nu de vorige interviews aan het uitwerken voordat ik mijn gekrabbel niet meer kan lezen
*kijkt wazig weg en begint een geeuw te onderdrukkenquote:Op maandag 20 december 2010 20:55 schreef Isabeau het volgende:
hihi, ik ben jullie net aan mijn brain aan het toevoegen
http://www.thebrain.com/products/personalbrain/download/
Speledingetje
Het is een soort mindmapping programma, gratis en voor nietsquote:Op maandag 20 december 2010 20:58 schreef Bluezz het volgende:
*kijkt wazig weg en begint een geeuw te onderdrukkenWat is het
ehm... ah geen port?quote:Op maandag 20 december 2010 21:06 schreef krakkemieke het volgende:
Bluezz, ik heb net gehoord dat er wel Stilton was.... Maar zonder port.Zo klen ik onze albert niet!
Even in port leggen?quote:Op maandag 20 december 2010 21:06 schreef krakkemieke het volgende:
Bluezz, ik heb net gehoord dat er wel Stilton was.... Maar zonder port.Zo klen ik onze albert niet!
AnneX: bij de crematie van mijn zus had ik niet anders verwacht, omdat het bij mijn zus hoorde. Ik had gegruwd van bikers in kostuum.quote:Op maandag 20 december 2010 20:28 schreef AnneX het volgende:
Voortgaand op kleding bij bepaalde gebeurtenissen: zelf ben ik wel gesteld op passende kleding bij een gelegenheid als rouwen en trouwen.
En dan heb ik al van alles voorbij zien komen en bij mijzelf gedacht hoe verzin je het.
Inderdaad T shirts met banale teksten ( met zwarte achtergrond) en meer daarvan.
je klittenbandschoenen?quote:Op maandag 20 december 2010 21:11 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
AnneX: bij de crematie van mijn zus had ik niet anders verwacht, omdat het bij mijn zus hoorde. Ik had gegruwd van bikers in kostuum.
FFT, komt wel goed. Ik heb nog wel iets te leen, maar dat is ver rijden.
Lief maar ik wil een stukje kaas wat doordrenkt is met port!quote:
ooh nu snap ik het, het is al doordrenkt dus. ik dacht al; je kunt toch stilton & port kopen?quote:Op maandag 20 december 2010 21:12 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Lief maar ik wil een stukje kaas wat doordrenkt is met port!
zou nijs zijn ja! chips, ik moet nog kijken. ga nu zoeken!quote:Op maandag 20 december 2010 21:12 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
ROFL! Nee een chique jasje! *Proest*
Gek genoeg krijg ik geen hele Stilton op.quote:Op maandag 20 december 2010 21:17 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
Kan je toch ook zelf doen dan?
Goed zo!quote:Op maandag 20 december 2010 21:20 schreef Bluezz het volgende:
Het zou mij écht niet uitmaken hoe iemand eruit ziet op een begrafenis
En ik heb voor mijn 1e tentamen op neurocampus een 7,2![]()
Je moet vind ik dan wel een stukje hebben wat nog rood is, dan is ie het lekkerstquote:Op maandag 20 december 2010 21:15 schreef krakkemieke het volgende:
Stilton is een heel hoge kaas. En daar maken ze een gat in. In dat gat zetten ze een fles port zodat de kaas doordrenkt wordt met port.
Gefelici!quote:Op maandag 20 december 2010 21:20 schreef Bluezz het volgende:
Lekker!quote:Op maandag 20 december 2010 21:21 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, vanavond een eendeborstfilet gegeten.
Was 50% van de aanbieding. twee euro!Goedkoper dan twee tartaaartjes
En ik had het/hem/haar helemaal prima bereid, inclusief kruisling de huis insnijden.
Tof! Ik ben bang voor zulke dingen, dat het niet goed is..........quote:Op maandag 20 december 2010 21:21 schreef AnneX het volgende:
En ik had het/hem/haar helemaal prima bereid, inclusief kruisling de huis insnijden.
Je hebt geen idee waar mensen zich allemaal wel niet druk om makenquote:Op maandag 20 december 2010 21:20 schreef Bluezz het volgende:
Ik merk zoiets een beetje anders. 'Goh, ze doet niet veel voor zichzelf he? "quote:Op maandag 20 december 2010 21:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt geen idee waar mensen zich allemaal wel niet druk om maken
Ik heb vandaag 'Dagboek van een Doorzetter' uitgelezen, over een jonge journaliste die nogal kampt met overgewicht (93 kg) en vreetbuien en ze wil afvallen. Nou, wat ik bij haar heel erg las is dat haar omgeving haar zo vreselijk dik vindt en dat ook laat merken. Daar heb ik nou, serieus, nooit last van gehad. Ik weet dat ik te zwaar ben, mijn omgeving ook vast en zeker, maar ouders, familie, vrienden etc hebben nou nooit dat ze er continue op of aanmerkingen over maken. Zo van: 'goh, zou je dat wel doen, een dessert?' als je uit eten bent etc.
Omdat ik geen toffe kleren draag, gewoon praktisch. En geen make-up.quote:Op maandag 20 december 2010 21:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik merk zoiets een beetje anders. 'Goh, ze doet niet veel voor zichzelf he? "
Het is toch raar dat andere mensen denken te weten wat jij moet (hoort?) te doen met en in je levenquote:Op maandag 20 december 2010 21:24 schreef krakkemieke het volgende:
Ja. Dat ik het moeilijk heb met sommige dingen wordt vertaald als 'lui' .quote:Op maandag 20 december 2010 21:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is toch raar dat andere mensen denken te weten wat jij moet (hoort?) te doen met en in je leven
Toffe moeder!quote:Op maandag 20 december 2010 21:28 schreef krakkemieke het volgende:
Oh ja! Ik heb het altijd over: het forum waar ik vaak kom. Mijn moeder snapt dat wel.
Dat trucje ken ik wel met watermeloen en wodkaquote:Op maandag 20 december 2010 21:17 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
Kan je toch ook zelf doen dan?
Dat is waarschijnlijk ook het bestequote:Op maandag 20 december 2010 21:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Gefelici!
Ik trek aan wat de overleden persoon mooi vond. Al is het een zomerjurk.
Wel prima geloof ik, taking it slowquote:Op maandag 20 december 2010 14:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh fijn! Even eenHoest met de liefde?
Aah dat artikel wil ook lezenquote:Op maandag 20 december 2010 18:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaaaa, morgen is het officieel winter, toch?
En ik kijk er ook van op ja, alsof ze dachten: nah, dit jaar valt er vast geen sneeuw.
Ik heb 2 uur gewandeld waarbij ik ook bij de bibliotheek ben geweest en langs de ah gegaan voor stilton met port![]()
Bluezz, wow-artikel in nrc next (handig die bieb) gelezen. Tsja, wat zal ik eens zeggen. Ten eerste moesten alle wowtermen natuurlijk in tenenkrommend Nederlands worden vertaald + het niveau moest dusdanig geschreven zijn dat ook grootvader die nog nooit van games heeft gehoord het stuk kon volgen. Erg kneuterig dus. Ik herkende er bar weinig van. De schrijver is guildmaster (gildemeester) van een roleplayguild en daar heb ik al helemaal niets mee. Daarbij praat hij alsof alles in de soep loopt als hij een keer de guildchat uitzet, maar ondertussen lees ik dat hij max 10 uur per week speelt. Dus eh, al die andere uren loopt het standaard in de soep of zo? Verder vond ik de naïviteit in zijn guild wel grappig. Denken dat je iemand in je guild server first kan laten worden en daar dan een paar dagen voor uit trekken en 'zijn moeder stond achter hem'. World first was na 5 uur, de meeste server firsts binnen 7 uur daarna. Hoezo 'een paar dagen voor uit trekken'. Maar ik ben je waarschijnlijk alweer kwijt in het verhaal hu
In mijn omgeving doen mensen dat gewoon al bij mijquote:Op maandag 20 december 2010 21:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt geen idee waar mensen zich allemaal wel niet druk om maken
Ik heb vandaag 'Dagboek van een Doorzetter' uitgelezen, over een jonge journaliste die nogal kampt met overgewicht (93 kg) en vreetbuien en ze wil afvallen. Nou, wat ik bij haar heel erg las is dat haar omgeving haar zo vreselijk dik vindt en dat ook laat merken. Daar heb ik nou, serieus, nooit last van gehad. Ik weet dat ik te zwaar ben, mijn omgeving ook vast en zeker, maar ouders, familie, vrienden etc hebben nou nooit dat ze er continue op of aanmerkingen over maken. Zo van: 'goh, zou je dat wel doen, een dessert?' als je uit eten bent etc.
Hehehe, ze is gewend aan een dochter die met bikers omging.... Een forum is dan keurig......quote:Op maandag 20 december 2010 21:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toffe moeder!
Zo, net de Encyclopaedia Brittanica geïnstalleerdVan de bibliotheek, dus gratis en je hebt geen cd-rom nodig om hem te gebruiken
Dat snap ik welquote:Op maandag 20 december 2010 21:30 schreef ColdFeet het volgende:
Dat trucje ken ik wel met watermeloen en wodka
Isa, dat 'zou je dat nou wel doen', dat zou ik neverever zeggen. Maar als het echt een heel goede vriendin betrof en ze zou in weinig tijd heel veel aankomen en ik zou me er echt zorgen om maken omdat ze over-all slecht in haar vel zit, dan zou ik er wel naar vragen hoor
aaah okquote:Op maandag 20 december 2010 21:15 schreef krakkemieke het volgende:
Stilton is een heel hoge kaas. En daar maken ze een gat in. In dat gat zetten ze een fles port zodat de kaas doordrenkt wordt met port.
gefeliciteerd! goed zeg!quote:Op maandag 20 december 2010 21:20 schreef Bluezz het volgende:
doe je goed! vind ik knap!quote:Op maandag 20 december 2010 21:21 schreef AnneX het volgende:
En ik had het/hem/haar helemaal prima bereid, inclusief kruisling de huid insnijden.
ik weet dat ik aankom van de meds maar een meisje met wie ik danste donderdag begon eerst over haar vetrollen (die ze absoluut niet heeft) en hoorde dag erna van agent dat ze tegen haar die avond zei dat ik ook wel was aangekomen. agent vertelde het niet tegen me omdat ze bang was dat ik onzeker zou worden ofzo. maar dat word je wel een beetje van mensen die zulke dingen zeggen.quote:Op maandag 20 december 2010 21:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
ECHT?? Maar jij hebt toch een doodnormaal figuur?? Afgaande op de foto's?quote:Op maandag 20 december 2010 21:32 schreef Aure het volgende:
In mijn omgeving doen mensen dat gewoon al bij mijNou ben ik niet superslank ofzo en kan er best een paar kilo af, maar sommige mensen doen echt alsof ik een olifant ben
de mijne ook. toen ik naar bloemendaal ging voor de meet toen wist ze dat het van het 'forum' was. maar ze zien me ook wel vaak hierquote:Op maandag 20 december 2010 21:28 schreef krakkemieke het volgende:
Oh ja! Ik heb het altijd over: het forum waar ik vaak kom. Mijn moeder snapt dat wel.
JIJ?quote:Op maandag 20 december 2010 21:32 schreef Aure het volgende:
In mijn omgeving doen mensen dat gewoon al bij mijNou ben ik niet superslank ofzo en kan er best een paar kilo af, maar sommige mensen doen echt alsof ik een olifant ben
Hahaha ja bizar he! Naja ik ben wel ongeveer 8 kilo aangekomen in mn studententijd, dus het is wel een verschil met eerstquote:Op maandag 20 december 2010 21:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
ECHT?? Maar jij hebt toch een doodnormaal figuur?? Afgaande op de foto's?
Kom op zeg, 2 kilo hooguit, Wat een stom geklets!quote:Op maandag 20 december 2010 21:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[..]
ik weet dat ik aankom van de meds maar een meisje met wie ik danste donderdag begon eerst over haar vetrollen (die ze absoluut niet heeft) en hoorde dag erna van agent dat ze tegen haar die avond zei dat ik ook wel was aangekomen. agent vertelde het niet tegen me omdat ze bang was dat ik onzeker zou worden ofzo. maar dat word je wel een beetje van mensen die zulke dingen zeggen.
Wat het bij jou ook lastig maakte was het hele slank&unhappy vs stevig&gelukkig. 'Je ziet er slecht uit' was meer van toepassing toen je slank was. Alleen wil men dat dan niet zeggen omdat je toch al zo in de put zat.quote:Op maandag 20 december 2010 21:34 schreef Isabeau het volgende:
Dat snap ik welmaar in dit boek kwam iedereen zo gemeen over
Van familie (vooral oma en d'r slanke zus) tot de boksleraar in de eerste les ('jij moet echt eerst afvallen hoor!') En we hebben het over iemand die wel 2 marathons had gelopen in 1 jaar
![]()
Wat ik zelf zo naar vond is dat iedereen bij mij over ging van struikelen over de complimenten (waar ik weinig mee kon) tot doodstil blijven toen ik weer aankwam. Nou ja, er iets van zeggen is blijkbaar toch not done. Maar je kan wel een middenweg van support en steun vinden. Vragen wat er is gebeurd, of ze iets voor je kunnen betekenen etc.
Maar ik zou natuurlijk ook echt never zeggen 'zou je dat toetje wel nemen', meer a la 'hé, gaat het wel goed met je'. Hallo, ik weet hoe gevoelig dat soort dingen kunnen liggen jaquote:Er is een groot verschil tussen gemene opmerkingen maken over dik zijn en bezorgd informeren en een luisterend oor bieden (wat jij denk ik bedoelt).
Ah! Als je zoals ik dus obvious te dik bent dan zwijgt iedereen (in mijn omgeving dan), maar als je zichtbaar een beetje bent aangekomen als slank persoon dan mag je er wèl opmerkingen over maken.quote:Op maandag 20 december 2010 21:36 schreef Aure het volgende:
Hahaha ja bizar he! Naja ik ben wel ongeveer 8 kilo aangekomen in mn studententijd, dus het is wel een verschil met eerstMaar dan nog vind ik mezelf niet superdik ofzo. Andere mensen kennelijk wel
die zijn gek. ik heb je 2x gezien en je hebt een heel normaal gezond figuurquote:Op maandag 20 december 2010 21:36 schreef Aure het volgende:
[..]
Hahaha ja bizar he! Naja ik ben wel ongeveer 8 kilo aangekomen in mn studententijd, dus het is wel een verschil met eerstMaar dan nog vind ik mezelf niet superdik ofzo. Andere mensen kennelijk wel
wil je iets zeggen of ben je het met me eens?quote:
Spelopdrachtenquote:Op maandag 20 december 2010 21:37 schreef Isabeau het volgende:
Aure, ik denk dat je er net als ik kromme tenen van zou krijgenIk bedoel, het hele artikel stond vol met termen als gilde en spelopdrachten (quests
).
Ja, jij weet hoe gevoelig dat soort dingen kunnen liggen, het gros van de bevolking blijkbaar toch niet hoorquote:Op maandag 20 december 2010 21:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat het bij jou ook lastig maakte was het hele slank&unhappy vs stevig&gelukkig. 'Je ziet er slecht uit' was meer van toepassing toen je slank was. Alleen wil men dat dan niet zeggen omdat je toch al zo in de put zat.
[..]
Maar ik zou natuurlijk ook echt never zeggen 'zou je dat toetje wel nemen', meer a la 'hé, gaat het wel goed met je'. Hallo, ik weet hoe gevoelig dat soort dingen kunnen liggen ja
ja altijd terwijl ze dun is, een mooie buik heeft (wat ze zelf niet vind) en hele mooie lange dunne armen. ze is sowieso bloedmooi. maar dat ze dan niks zegt en het dan tegen agent zegt terwijl ik net ff naar t toilet ben ofzo... zeg het dan gewoon. ik weet ook wel dat ik niet meer de strakste benquote:Op maandag 20 december 2010 21:36 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Kom op zeg, 2 kilo hooguit, Wat een stom geklets!
Dat meisje maakt zich vast elke maand zorgen om haar vetrollen!
Zo lijkt het vaak wel te gaan inderdaad. M'n broer krijgt ook heel vaak van die opmerkingen naar z'n kop terwijl hij ook niet te dik is, maar gewoon wat is aangekomen net als ik..quote:Op maandag 20 december 2010 21:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah! Als je zoals ik dus obvious te dik bent dan zwijgt iedereen (in mijn omgeving dan), maar als je zichtbaar een beetje bent aangekomen als slank persoon dan mag je er wèl opmerkingen over maken.
Ik zeg er niks over omdat ik denk dat je het zelf wel weet.quote:Op maandag 20 december 2010 21:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah! Als je zoals ik dus obvious te dik bent dan zwijgt iedereen (in mijn omgeving dan), maar als je zichtbaar een beetje bent aangekomen als slank persoon dan mag je er wèl opmerkingen over maken.
brr zo'n lelijke opmerking. of mensen die je maf aankijken als je in de snackbar staatquote:Op maandag 20 december 2010 21:37 schreef ColdFeet het volgende:
Maar ik zou natuurlijk ook echt never zeggen 'zou je dat toetje wel nemen', meer a la 'hé, gaat het wel goed met je'. Hallo, ik weet hoe gevoelig dat soort dingen kunnen liggen ja
Vreemd eigenlijk, van die ongeschreven sociale omgangsregels. Maar het kan iemand wel degelijk heel onzeker maken, kijk maar naar FFT die zich ook regelmatig erg druk maakt om haar figuur en ik ken volgens mij amper mensen met zo'n slank figuurtje als zij heeft.quote:Op maandag 20 december 2010 21:40 schreef Aure het volgende:
Zo lijkt het vaak wel te gaan inderdaad. M'n broer krijgt ook heel vaak van die opmerkingen naar z'n kop terwijl hij ook niet te dik is, maar gewoon wat is aangekomen net als ik..
au..quote:Op maandag 20 december 2010 21:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, jij weet hoe gevoelig dat soort dingen kunnen liggen, het gros van de bevolking blijkbaar toch niet hoor![]()
En ja, ik zag er ook echt slecht uit toen ik slank wasen toch bleef iedereen maar zeggen dat ik er beter uit zag dan ooit
(1 oom zei dat ik er 1000 maal beter uit zag....en nu dan?)
Dat. Alleen mijn moeder heeft ooit een opmerking gemaakt en toen werd ik heel boosquote:Op maandag 20 december 2010 21:41 schreef LieLie het volgende:
Ik heb er niemand over gehoord eigenlijk, toen ik aankwam. Nu ik weer afval zeggen ze het wel.
Niet de strakste? OMG, jammer dat ik geen foto kan posten.quote:Op maandag 20 december 2010 21:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja altijd terwijl ze dun is, een mooie buik heeft (wat ze zelf niet vind) en hele mooie lange dunne armen. ze is sowieso bloedmooi. maar dat ze dan niks zegt en het dan tegen agent zegt terwijl ik net ff naar t toilet ben ofzo... zeg het dan gewoon. ik weet ook wel dat ik niet meer de strakste ben
Ja inderdaad, maar mensen hebben gewoon niet in de gaten hoe onzeker het iemand kan maken. Soms word ik er ook wel gek van, maar meestal heb ik zoiets van /carequote:Op maandag 20 december 2010 21:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vreemd eigenlijk, van die ongeschreven sociale omgangsregels. Maar het kan iemand wel degelijk heel onzeker maken, kijk maar naar FFT die zich ook regelmatig erg druk maakt om haar figuur en ik ken volgens mij amper mensen met zo'n slank figuurtje als zij heeft.
komt door de meiden die me varken, vetzak, vreetzak, dikke zeug en 'wat een vette kont' hebben genoemd toen ik 14 was en veel troep at. (maar ik woog in de 50 kg)quote:Op maandag 20 december 2010 21:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vreemd eigenlijk, van die ongeschreven sociale omgangsregels. Maar het kan iemand wel degelijk heel onzeker maken, kijk maar naar FFT die zich ook regelmatig erg druk maakt om haar figuur en ik ken volgens mij amper mensen met zo'n slank figuurtje als zij heeft.
Laten we het maar niet gaan hebben over de rol van je ouders bij het ontwikkelen van een gezond lichaamsbeeld.... Of je moet net een doos tissues hebben liggen?quote:Op maandag 20 december 2010 21:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat. Alleen mijn moeder heeft ooit een opmerking gemaakt en toen werd ik heel boos
Zo gaat dat iddquote:Op maandag 20 december 2010 21:41 schreef LieLie het volgende:
Ik heb er niemand over gehoord eigenlijk, toen ik aankwam. Nu ik weer afval zeggen ze het wel.
Ik heb er lak aan omdat ik weet hoe ik in elkaar zit. Maar het is stom!quote:Op maandag 20 december 2010 21:43 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar mensen hebben gewoon niet in de gaten hoe onzeker het iemand kan maken. Soms word ik er ook wel gek van, maar meestal heb ik zoiets van /care
Nou, dat laatste is vast wel gebeurd. Dat zit vast niet alleen tussen mijn orenquote:Op maandag 20 december 2010 21:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo gaat dat idd![]()
Ik weet wel een paar mensen die een tikkeltje bezorgd uitspraken dat ik zoveel was aangekomen, maar dat was in die gevallen zonder gemene ondertoon en oprecht vriendelijk en informerend bedoeld. En dat stel ik best wel op prijs! Beter dan dat ze je zwijgend opnemen en achter je rug om gaan roddelen dat je weer zo'n enorm achterwerk hebt
zeker wetenquote:Op maandag 20 december 2010 21:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo gaat dat idd![]()
Ik weet wel een paar mensen die een tikkeltje bezorgd uitspraken dat ik zoveel was aangekomen, maar dat was in die gevallen zonder gemene ondertoon en oprecht vriendelijk en informerend bedoeld. En dat stel ik best wel op prijs! Beter dan dat ze je zwijgend opnemen en achter je rug om gaan roddelen dat je weer zo'n enorm achterwerk hebt
Ik vind het heel erg dat jou dat overkomen is, want het was geheel onterecht en gewoon vals. En je hebt er nu nog last van, want wij kunnen wel 100 keer zeggen dat je mooi bent zoals je bent, je raakt nog steeds enigszins in paniek als de weegschaal een kilo meer aangeeft.quote:Op maandag 20 december 2010 21:43 schreef FutureFairytale het volgende:
komt door de meiden die me varken, vetzak, vreetzak, dikke zeug en 'wat een vette kont' hebben genoemd toen ik 14 was en veel troep at. (maar ik woog in de 50 kg)
Inderdaad als je al niet zo zeker van jezelf bent is de huidige tijd waar je aan alle kanten geconfronteerd wordt met het zogenaamde ideaalbeeld niet echt bevorderlijk voor je zelfvertrouwen. Geldt voor mannen ook in hogere mate dan ze zelf toe durven geven denk ik.quote:Op maandag 20 december 2010 21:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, gelukkig heeft mijn moeder daar verder nooit negatief invloed op gehad, ze was toen gewoon bezorgd en zei het wel 'op de goede manier' zeg maar. Alleen ligt het zo gevoelig bij me dat ik daardoor op tilt sloeg. Werkt ook averechts: als mensen tegen me gaan zeggen dat ik dit of dat niet moet doen, of op zus en zo moet letten ga ik precies het tegenovergestelde doen!!quote:Op maandag 20 december 2010 21:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Laten we het maar niet gaan hebben over de rol van je ouders bij het ontwikkelen van een gezond lichaamsbeeld.... Of je moet net een doos tissues hebben liggen?
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 20 december 2010 21:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg dat jou dat overkomen is, want het was geheel onterecht en gewoon vals. En je hebt er nu nog last van, want wij kunnen wel 100 keer zeggen dat je mooi bent zoals je bent, je raakt nog steeds enigszins in paniek als de weegschaal een kilo meer aangeeft.
Ik ben dolblij dat mijn ouders me nooit te dik hebben genoemdquote:Op maandag 20 december 2010 21:44 schreef ColdFeet het volgende:
Laten we het maar niet gaan hebben over de rol van je ouders bij het ontwikkelen van een gezond lichaamsbeeld.... Of je moet net een doos tissues hebben liggen?
stom hequote:Op maandag 20 december 2010 21:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg dat jou dat overkomen is, want het was geheel onterecht en gewoon vals. En je hebt er nu nog last van, want wij kunnen wel 100 keer zeggen dat je mooi bent zoals je bent, je raakt nog steeds enigszins in paniek als de weegschaal een kilo meer aangeeft.
Ik denk dat we je niet gaan volproppen.... Maar vertellen dat je lekker moet eten.quote:Op maandag 20 december 2010 21:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
stom heik blijf maar aan agent vragen of het niet stoort hoe ik eruitzie terwijl ik opmerkingen van ouders van danseressen heb gekregen dat ik er beter uit zie dan pak em beet, 2 jaar geleden. toevallig heb ik vorige week foto's gekeken van 2 jaar geleden en idd.... heel mager zie ik nu. als ik weer zo'n periode heb, bind me vast en voedt me ajb! ik zal zo eens een foto posten...
Da's een mooie herinnering!quote:Op maandag 20 december 2010 21:50 schreef FutureFairytale het volgende:
mijn oma genoot juist als haar kleinkinderen veel aten, want dan waren we gezonde boerenmensen
naah, 19 nog watquote:Op maandag 20 december 2010 21:51 schreef Stereotomy het volgende:
FF, je hebt een BMI van 18.5. Je kunt jezelf niet dik noemen tenzij je een enorm scheve perceptie hebt.
En hoeveel ben je nou aangekomen van de medicijnen? Alles wat je 'aankwam' was er toch uiteindelijk weet af?
vandaag herinneringen uitgewisseld... zo leuk en grappig. mn oma was behoorlijk ondeugendquote:
Nou je het zegt! Het was mij idd ook al opgevallen. Ik wilde haar vandaag nog bellen, maar het is me ontschoten. Ik ga haar morgen even bellen en vragen hoe alles gaatquote:Op maandag 20 december 2010 21:52 schreef ColdFeet het volgende:
In het kader van de slanke activiteiten: ik heb toch maar bedacht om die kouign amann vanavond te makenWát een project, zeg
Isa trouwens: waar hangt freecell eigenlijk uit? Die zien we hier nooit meer!
Mee eens!quote:Op maandag 20 december 2010 21:52 schreef ColdFeet het volgende:
In het kader van de slanke activiteiten: ik heb toch maar bedacht om die kouign amann vanavond te makenWát een project, zeg
Isa trouwens: waar hangt freecell eigenlijk uit? Die zien we hier nooit meer!
... wat nog steeds prima isquote:Op maandag 20 december 2010 21:54 schreef Aure het volgende:
Is nog steeds netjes toch? Die van mij is 24.
Wil je haar de groeten doen van me?quote:Op maandag 20 december 2010 21:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou je het zegt! Het was mij idd ook al opgevallen. Ik wilde haar vandaag nog bellen, maar het is me ontschoten. Ik ga haar morgen even bellen en vragen hoe alles gaat
Da's leuk!quote:Op maandag 20 december 2010 21:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vandaag herinneringen uitgewisseld... zo leuk en grappig. mn oma was behoorlijk ondeugend
voorbeeld; in het bejaardentehuis wilde een andere bejaarde langs haar met haar rollator maar liep toen weer terug en toen weer heen. zegt ze: "wil iemand die geit even vastzetten?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Dus je stuurt geen beste wensen als iemand wel of niet besmettelijk ziek is?quote:Op maandag 20 december 2010 21:56 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en Isa, behalve dat mensen een soort intuïtieve afkeer hebben voor (extreem) overgewicht en ondergewicht - ik las ergens dat het in de hersenen een zelfde type reactie in de hersenen is als 'afkeer' voor mensen die besmettelijk ziek zijn- is het vaak zo dat in een korte tijd aankomen of afvallen voor vrienden een teken kan zijn dat je emotioneel door een stressvolle periode gaat en daardoor je eetpatroon totaal verstoord is.
En omdat het vrienden zijn gaan ze zich zorgen maken, maar het is ook weer zo'n taboe om te zeggen dat iemand dik is ..,
Ik vind je er nu ook beter uitzienquote:Op maandag 20 december 2010 21:58 schreef FutureFairytale het volgende:
ik haal em zo weer weg, maar dit zag ik 2 jaar geleden dus niet en omdat ik nu meer figuur heb zie ik het wel... zeg alsjeblieft niet dat dit mooi is anders raak ik in paniek.. (gelukkig heb ik de lelijkste foto's uitgezocht)
Je hebt niet terug gelezen hèquote:Op maandag 20 december 2010 22:01 schreef Stereotomy het volgende:
Op welke van de twee foto's ben je 'dik' FF
pfoeh... dankjequote:Op maandag 20 december 2010 22:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind je er nu ook beter uitzien
Hij heeft het over een intuitieve afkeer - ik denk dat dat wel kloptquote:Op maandag 20 december 2010 22:00 schreef krakkemieke het volgende:
Dus je stuurt geen beste wensen als iemand wel of niet besmettelijk ziek is?
Bull. Mensen reageren wel of niet naarmate ze denken dat ze het ook kunnen krijgen. Dat geldt net zo goed voor kanker.
Lezen Steerquote:Op maandag 20 december 2010 22:01 schreef Stereotomy het volgende:
Op welke van de twee foto's ben je 'dik' FF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |