hehe wat wordt het? Ik heb zo boerenkoolquote:Op maandag 20 december 2010 18:00 schreef ColdFeet het volgende:
voor Pee natuurlijk. Ik ga gewoon junkfood eten
Er is zelfs al een NK marathon op natuurijsquote:Op maandag 20 december 2010 18:03 schreef DarkElf het volgende:
Hoe kan er nu al weer een zouttekort zijn?![]()
'T moet nog echt winter worden!
Hummus met flatbreads en olijven. En verder wat Meneer aanschaft bij de Delhaize.quote:Op maandag 20 december 2010 18:04 schreef FutureFairytale het volgende:
hehe wat wordt het? Ik heb zo boerenkool
dat noem je junkfood? Slankie!quote:Op maandag 20 december 2010 18:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hummus met flatbreads en olijven. En verder wat Meneer aanschaft bij de Delhaize.
Onvoorstelbaar inderdaadquote:Op maandag 20 december 2010 18:03 schreef DarkElf het volgende:
Jaaaa, morgen is het officieel winter, toch?quote:Op maandag 20 december 2010 18:03 schreef DarkElf het volgende:
Ik liep overigens over het kerkhof terug naar huis en daar hadden ze zand gestrooid. Nou, dat liep reuze prettigquote:Op maandag 20 december 2010 18:13 schreef TAV74 het volgende:
Onvoorstelbaar inderdaadWe hebben hele Nova uitzendingen uit moeten zitten waarin trotse burgemeesters uit stonden te leggen hoe ongelofelijk veel strooizout ze wel niet ingeslagen hadden, uiteraard voorzien van indrukwekkende beelden van loodsen vol zout. En nu is het na drie dagen sneeuw al weer op
quote:Op maandag 20 december 2010 18:00 schreef ColdFeet het volgende:
voor Pee natuurlijk. Ik ga gewoon junkfood eten
quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 17:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
JaHaaa en ma t/m vrij is gezond eten!
Sorry, Ik zal wat minder gebruiken bij het koken.quote:Op maandag 20 december 2010 18:03 schreef DarkElf het volgende:
quote:
Ja, klopt. En als je ook kerstpakketten krijgt en zoquote:Op maandag 20 december 2010 18:40 schreef Stereotomy het volgende:
Gezellig net gegeten in het restaurant met een arts-assistent en een anestaisesists.![]()
Toch wel fijn dat je hier als vol wordt aangezien.
quote:Op maandag 20 december 2010 18:40 schreef Stereotomy het volgende:
Gezellig net gegeten in het restaurant met een arts-assistent en een anestaisesists.![]()
quote:Op maandag 20 december 2010 18:41 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, klopt. En als je ook kerstpakketten krijgt en zo
what the f is een anestaisesists?quote:Op maandag 20 december 2010 18:40 schreef Stereotomy het volgende:
Dat hebbie snel weggewerkt dan?quote:Op maandag 20 december 2010 18:45 schreef Isabeau het volgende:
(en hier thuis is de stilton al weer op, P)
Er liggen al even 2 kreeften in de vriezer en nu ligt er een runderfiletrollade, die we vandaag meenamen bij de deka, ook in de vriezer.quote:Op maandag 20 december 2010 18:21 schreef Isabeau het =
Bluezz, wow-artikel in nrc next (handig die bieb) gelezen. Tsja, wat zal ik eens zeggen. Ten eerste moesten alle wowtermen natuurlijk in tenenkrommend Nederlands worden vertaald + het niveau moest dusdanig geschreven zijn dat ook grootvader die nog nooit van games heeft gehoord het stuk kon volgen. Erg kneuterig dus. Ik herkende er bar weinig van. De schrijver is guildmaster (gildemeester) van een roleplayguild en daar heb ik al helemaal niets mee. Daarbij praat hij alsof alles in de soep loopt als hij een keer de guildchat uitzet, maar ondertussen lees ik dat hij max 10 uur per week speelt. Dus eh, al die andere uren loopt het standaard in de soep of zo? Verder vond ik de naïviteit in zijn guild wel grappig. Denken dat je iemand in je guild server first kan laten worden en daar dan een paar dagen voor uit trekken en 'zijn moeder stond achter hem'. World first was na 5 uur, de meeste server firsts binnen 7 uur daarna. Hoezo 'een paar dagen voor uit trekken'. Maar ik ben je waarschijnlijk alweer kwijt in het verhaal hu
[/quote] [q]Ehm een beetje wel, maar ik begreep het allemaal wel 'een beetje'
Tis mss alsof mensen die eigenlijk van horen zeggen dat we in een SC zitten en 1 postje hebben gezet ooit, uit proberen te leggen wat het is wat we hier doen
[/quote][b] Op maandag 20 december 2010 17:56 schreef DarkElf het volgende:
Jullie zijn lekker samen thuis? (wat staat er op t menu weet je dat al?)
Trut zei toch ook dat ze in Zweden zand strooiden ipv zout?quote:Op maandag 20 december 2010 18:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik liep overigens over het kerkhof terug naar huis en daar hadden ze zand gestrooid. Nou, dat liep reuze prettig
je hebt nu ook Kettle Chips met die smaak.quote:
Die de aneastesie ananaste http://nl.wikipedia.org/wiki/Anesthesie doetquote:Op maandag 20 december 2010 18:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
what the f is een anestaisesists?
(en hier thuis is de stilton al weer op, P)
ik vond het wel een gave quotequote:Op maandag 20 december 2010 18:47 schreef Bluezz het volgende:
Jezus wat een quote![]()
Zoek het antwoord op Isa en Elf
Anesthesiologiequote:Op maandag 20 december 2010 18:48 schreef Stereotomy het volgende:
Die de aneastesie ananaste http://nl.wikipedia.org/wiki/Anesthesie doetmensen in slaap doen enzo
Moeilijk woord vind ik dat altijd
M'n andere twee schoolgenoten zitten alweer 3 uur in Eindhoven denk ikquote:Op maandag 20 december 2010 18:48 schreef FutureFairytale het volgende:
leuk Steer! met nog iemand? ben je sowieso de enige die voor school nu in dat ziekenhuis zit?
Ik heb een spellingchecker als ik reageer?quote:Op maandag 20 december 2010 18:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die de aneastesie ananaste http://nl.wikipedia.org/wiki/Anesthesie doetmensen in slaap doen enzo
Moeilijk woord vind ik dat altijd
waar heb je gegeten?quote:Op maandag 20 december 2010 18:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
M'n andere twee schoolgenoten zitten alweer 3 uur in Eindhoven denk ik
Ben ook de enige die verhuisd is.
Dat lijkt me wel jaquote:Op maandag 20 december 2010 18:40 schreef Stereotomy het volgende:
Ik kan het woord niet dusdanig opschrijven dat 'ie het goeie woord suggereertquote:Op maandag 20 december 2010 18:49 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb een spellingchecker als ik reageer?
De watquote:Op maandag 20 december 2010 18:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
waar heb je gegeten?
ben je trouwens wel eens in de Feesfabrik geweest? ik ken daar een dj, misschien heb je em wel eens gezien...
Er wordt hier nogal op titels gekeken en heb 'maar' een bachelor en ben 'maar' afstudeeronderzoekert.quote:Op maandag 20 december 2010 18:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel jaHad je dat anders niet
![]()
Ik heb ooit ergens gewerkt waar over mijn functie werd vergaderd zonder dat ik erbij was.. heb toen tegen mezelf gezegd dat me dat nooit meer zou gebeuren, maar mèn wat was dat soms lastig om te bewerkstelligen
Ja doe ik, komt van te pas ooit vastquote:Op maandag 20 december 2010 18:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Komt bij mij ook niks, alleen : toevoegen aan woordenboek?
ligt het niet in het centrum dan?quote:Op maandag 20 december 2010 18:55 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en FF net even op Google Streetview gekeken wat je bedoelde: wist niet dat daar een kroeg zatWel eens langsgelopen, maar nooit binnen.
Jawel, ongeveer 500 meter van m'n huis.quote:Op maandag 20 december 2010 19:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ligt het niet in het centrum dan?
ik zou morgen en overmorgen ook wel over willen slaanquote:Op maandag 20 december 2010 18:59 schreef LieLie het volgende:
Ik wil morgen gewoon overslaan en lekker twee dagen weg!
En daarom ga ik nu uit een soort frustratie niks zitten doen en vervelende klusjes uitstellen omdat ik alleen zin heb in twee daagjes weg![]()
haha nou daarom.... maar goed, nooit geweest dus, jammer. anders had ik je gevraagd eens de groetjes te doenquote:Op maandag 20 december 2010 19:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jawel, ongeveer 500 meter van m'n huis.
126 gram volgens het overgebleven folietjequote:
Mijn moeder ziet het ook nog steeds niet helemaal voor zich geloof ikquote:Op maandag 20 december 2010 19:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
126 gram volgens het overgebleven folietje![]()
En ja, ik snap wat je bedoelt. Ik kan ook nooit zo goed aan anderen uitleggen wat fok is en wat ik daar dan zoveel doe. Laat staan wat een slowchat is en hoe dat dan werkt en wie al die mensen zijn en dat het steeds dezelfden zijn die bijna dagelijks terugkomen, of even vanaf een tropisch eiland gedag komen zeggen(ik kon het antwoord vinden ja, maar hoe heb je dat gedaan
)
Ik heb het meestal maar gewoon niet over fok of over wow, een stuk makkelijkerquote:Op maandag 20 december 2010 19:06 schreef LieLie het volgende:
Mijn moeder ziet het ook nog steeds niet helemaal voor zich geloof ik
ik raak in de warquote:Op maandag 20 december 2010 19:07 schreef Isabeau het volgende:
En Steer, de officiële Nederlandse benaming is anesthesioloog. Meestal anesthesist genoemd, maar dat wekt verwarring met het buitenland omdat in het Engels de anaesthetist onze Nederlandse anesthesie-assistent is en de anesthesiologist is de dokter.
Hehe, maar ik wilde toen leuk vertellen dat Sun gezellig langskwam. Dus toen moest ik er toch ook wat uitleg bijgevenquote:Op maandag 20 december 2010 19:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het meestal maar gewoon niet over fok of over wow, een stuk makkelijker
Dat ja.quote:Op maandag 20 december 2010 19:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het meestal maar gewoon niet over fok of over wow, een stuk makkelijker
'persoon die tijdschriften aan het lezen is tijdens de operatie'-istquote:Op maandag 20 december 2010 19:07 schreef Isabeau het volgende:
En Steer, de officiële Nederlandse benaming is anesthesioloog. Meestal anesthesist genoemd, maar dat wekt verwarring met het buitenland omdat in het Engels de anaesthetist onze Nederlandse anesthesie-assistent is en de anesthesiologist is de dokter.
Ik snap hetquote:
Motivatie om te leren is deze week ook erg laagquote:Op maandag 20 december 2010 18:59 schreef LieLie het volgende:
Ik wil morgen gewoon overslaan en lekker twee dagen weg!
En daarom ga ik nu uit een soort frustratie niks zitten doen en vervelende klusjes uitstellen omdat ik alleen zin heb in twee daagjes weg![]()
Pff, ik haat dingen voor school doen in de kerstvakantie, maar ik stel altijd dingen uit zodat er toch niet onderuit komquote:Op maandag 20 december 2010 19:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Motivatie om te leren is deze week ook erg laag
quote:Op maandag 20 december 2010 19:09 schreef Stereotomy het volgende:
'persoon die tijdschriften aan het lezen is tijdens de operatie'-ist
Was trouwens een assistente dus stiekem klopt het nog
quote:Lyrics to Anaesthetists Hymn :
Everybody wonders what anaesthetists do
while the patient is asleep.
Everybody wonders what we do for three hours
while that machine goes beep.
Everybody reckons we drink coffee and we gossip and we're generally subversive.
Everybody reckons we do crosswords and sudoku's and we chat up all the nurses.
But do you really think that's all we do?
Well let me tell you now it isn't true.
Cause we sometimes check the screen,
and every now and then we write stuff.
And if we have to intervene,
we inject a bit of white stuff.
And we offer to alter the light,
or the height of the bed.
Or fiddle with the radio, change the CD,
we even check the patient occasionally.
And if they move, we turn op the vapor,
and then we go back, to reading a paper.
Cause when the patient's asleep,
we just sit and listen to the beep,
we just sit and listen to the
Once upon a time I took pride in my job,
but now I think it's time to depart.
Cause I just sit here every day
and listen to blips of the heart
'Heeft u ook kussentjes?'quote:Op maandag 20 december 2010 19:13 schreef LieLie het volgende:
Ik heb trouwens gave kussentjes voor op de bank gezien![]()
Maar ze hadden er maar één liggen, en ik dacht: kijk eerst of ik ze op internet kan vinden
Hermanquote:Op maandag 20 december 2010 19:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
'Heeft u ook kussentjes?'
'Goedendag'
'Ja... goedendag. Heeft u ook kussentjes?'
'Waarmee kan ik u van dienst zijn?'
'HEEFT U OOK KUSSENTJES'
'....'
'Nou heeft u ze of niet?'
'Nou, we hebben ze wel maar we verkopen ze nooit.'
'Hoezo dat?'
'We hebben maar twee kleuren, maar de V&D heeft er acht'
'Is dat ver dan de V&D?'
'Nee, hier recht tegenover'
En weer verlaat een tevreden klant het pand.![]()
(Herman Finkers)
*slaat het op in haar hoofd en hoopt het morgen nog te wetenquote:Op maandag 20 december 2010 19:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik snap het
Nederlands - de arts
Officieel: anesthesioloog
Meestal: anesthesist genoemd
Nederlands - de assistent van de anesthesioloog
anesthesie-assistent
Engels - de arts
Anesthesiologist
Engels - de assistent
Anaesthetist
Ik vond we even check the patient occasionally zo grappigquote:Op maandag 20 december 2010 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
Jaaa, hoogte van de operatietafel verstellen
Godsamme, moeten we voor iedereen hier een "motiveer to telefoneer" werkgroep starten?quote:
Haha, ja!quote:Op maandag 20 december 2010 19:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Godsamme, moeten we voor iedereen hier een "motiveer to telefoneer" werkgroep starten?
Moet je vooraf geslecteerde mensen bellen? (anders gewoon 5 van ons bellenquote:Op maandag 20 december 2010 19:20 schreef LieLie het volgende:
Haha, ja!
Het bellen is op zich niet zo erg. Maar omdat het een telefonisch interview is vind ik het zo vervelend.
Ik moet de vragen stellen, luisteren, meeschrijven, nadenken of ik wil reageren, nog een vraag stellen, enz. Ik kom vast megadom over bij die mensen
Hehe, helaas, jullie komen niet in aanmerking. Het zijn inderdaad vooraf geselecteerde mensenquote:Op maandag 20 december 2010 19:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moet je vooraf geslecteerde mensen bellen? (anders gewoon 5 van ons bellenwij weten wel dat je niet dom bent
)
O, maar die zijn ook reuze verslavend! En leuk!quote:Op maandag 20 december 2010 19:28 schreef borisz het volgende:
Voor moeders een nieuw hidden object game gedownload. Die is de komende uren weer zoet.
Misschien kan je van iemand iets lenen? Als het maar netjes is is het al goed hoorquote:Op maandag 20 december 2010 19:28 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga morgen bij de avondwake een voorbede oplezen. ik weet niet wat ik aan moet trekken en de dag erna bij de uitvaart ook niet.. ik heb alleen een (nette) spijkerbroek maar niks geschikts erop.. had er eerlijk gezegd nog niet aan gedacht maar mn moeder kwam er net mee...
Goeienavond!quote:Op maandag 20 december 2010 19:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien kan je van iemand iets lenen? Als het maar netjes is is het al goed hoor
zwart of donker en sober, niet te fancy of te glitterquote:Op maandag 20 december 2010 19:28 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga morgen bij de avondwake een voorbede oplezen. ik weet niet wat ik aan moet trekken en de dag erna bij de uitvaart ook niet.. ik heb alleen een (nette) spijkerbroek maar niks geschikts erop.. had er eerlijk gezegd nog niet aan gedacht maar mn moeder kwam er net mee...
Nee? Ik dacht dat elke grotere AH (4 en hoger?) wel een stilton had met een fles port ondersteboven erop.quote:Op maandag 20 december 2010 19:32 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Goeienavond!
Wat Isa zegt FFT.![]()
En de AH had hier geen Stilton. Laat staan Stilton met port!
Lievquote:Op maandag 20 december 2010 19:32 schreef PdeHoog het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.brightideas.com/bright_idea.aspx?ID=665
Ik vind ze stiekem best leuk
Ross! Kijk nou!quote:Op maandag 20 december 2010 19:32 schreef PdeHoog het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.brightideas.com/bright_idea.aspx?ID=665
Ik vind ze stiekem best leuk
En anders de kaasboer vermoedelijk welquote:Op maandag 20 december 2010 19:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee? Ik dacht dat elke grotere AH (4 en hoger?) wel een stilton had met een fles port ondersteboven erop.
* PdeHoog slaat Steer op zijn handquote:
Tis best een grote. Maar nee.quote:Op maandag 20 december 2010 19:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee? Ik dacht dat elke grotere AH (4 en hoger?) wel een stilton had met een fles port ondersteboven erop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |