quote:
Jaaaa, morgen is het officieel winter, toch?
En ik kijk er ook van op ja, alsof ze dachten: nah, dit jaar valt er vast geen sneeuw.
Ik heb 2 uur gewandeld waarbij ik ook bij de bibliotheek ben geweest en langs de ah gegaan voor stilton met port
Bluezz, wow-artikel in nrc next (handig die bieb) gelezen. Tsja, wat zal ik eens zeggen. Ten eerste moesten alle wowtermen natuurlijk in tenenkrommend Nederlands worden vertaald + het niveau moest dusdanig geschreven zijn dat ook grootvader die nog nooit van games heeft gehoord het stuk kon volgen. Erg kneuterig dus. Ik herkende er bar weinig van. De schrijver is guildmaster (gildemeester) van een roleplayguild en daar heb ik al helemaal niets mee. Daarbij praat hij alsof alles in de soep loopt als hij een keer de guildchat uitzet, maar ondertussen lees ik dat hij max 10 uur per week speelt. Dus eh, al die andere uren loopt het standaard in de soep of zo? Verder vond ik de naïviteit in zijn guild wel grappig. Denken dat je iemand in je guild server first kan laten worden en daar dan een paar dagen voor uit trekken en 'zijn moeder stond achter hem'. World first was na 5 uur, de meeste server firsts binnen 7 uur daarna. Hoezo 'een paar dagen voor uit trekken'. Maar ik ben je waarschijnlijk alweer kwijt in het verhaal hu
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."