Tijd voor een updatequote:Op maandag 20 december 2010 17:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/KSC#Koffie-Meets
hoe zie je dat?quote:Op maandag 20 december 2010 18:17 schreef Trevland het volgende:
Avond Lui![]()
![]()
![]()
[..]
Die trein gaat de verkeerde kant op
toekquote:
droomquote:
iddquote:
het moet toch gebeurenquote:Op maandag 20 december 2010 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh okee, we gaan schilderen in huis. NU.
Heb vaak zat op dat station gestaan, dit is de trein Schiphol of Alkmaar/Den helder, ik moest die naar Nijmegen hebbenquote:
GMTAquote:
Avond Enfequote:Op maandag 20 december 2010 18:25 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
Ik ga echt zo lopen naar mn werk hè, morgen XD Fietsen werkt echt niet met die sneeuw![]()
enferquote:Op maandag 20 december 2010 18:25 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
Ik ga echt zo lopen naar mn werk hè, morgen XD Fietsen werkt echt niet met die sneeuw![]()
quote:
zag hetquote:
Ja, dat geloof ik. Ik heb gewoon geen zin om het halve stuk met mn fiets te slepen, dan ga ik wel lopenquote:Op maandag 20 december 2010 18:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Avond Enfe![]()
Oh, hier ging het goed op de fiets
Gfquote:Op maandag 20 december 2010 18:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
enfer![]()
[..]
ik ben blij dat ik niet naar buiten hoef
Dat snap ik. hoever is het dan naar je werk?quote:Op maandag 20 december 2010 18:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik. Ik heb gewoon geen zin om het halve stuk met mn fiets te slepen, dan ga ik wel lopenEn ik wil ook niet wéér op mn bek gaan, dat speelt ook mee
[..]
Gf
Zonder sneeuw en tegenwind gemiddeld 7 minuutjes fietsen gok ik. Lopen in die sneeuw een half uur denk ik, dus nog wel te doenquote:Op maandag 20 december 2010 18:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat snap ik. hoever is het dan naar je werk?
Dan is het ook wel te doen, ik zit tegen de 5 km aan voordat ik bij mijn werk benquote:Op maandag 20 december 2010 18:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zonder sneeuw en tegenwind gemiddeld 7 minuutjes fietsen gok ik. Lopen in die sneeuw een half uur denk ik, dus nog wel te doen
Volgens google is het 2,7km
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |