Hoeveel gulden?quote:
Oke, zullen we de deal sluiten in mijn huis vol kamerplanten?quote:Op maandag 20 december 2010 15:31 schreef tralalala het volgende:
10.000 voor een vrachtwagen vol met sloffen hout sigaretten.
nsfwquote:
Directquote:Op maandag 20 december 2010 15:34 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Oke, zullen we de deal sluiten in mijn huis vol kamerplanten?
[..]
nsfw![]()
Maare, vroegie het nou direct of zattie subtiel te hinten?
Oke, eerst even met de Baron bespreken.quote:Op maandag 20 december 2010 15:34 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Oke, zullen we de deal sluiten in mijn huis vol kamerplanten?
[..]
nsfw![]()
Maare, vroegie het nou direct of zattie subtiel te hinten?
Ik weet niet of het nou een mafkees is of dat hij gewoon ballen heeft..quote:
Als jij je deal niet nakomt, dan hoef je niet bang te zijn hoor.quote:Op maandag 20 december 2010 15:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Oke, eerst even met de Baron bespreken.
Stacey
Mafkees omdat toen hij ermee geconfronteerd werd hij deed alsof zijn neus bloeddequote:Op maandag 20 december 2010 15:37 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ik weet niet of het nou een mafkees is of dat hij gewoon ballen heeft..
Trouwens, hij is wel je leraar he dus nog illegaal ook.. Misschien is dat iets voor UiN
Dan kom ik met 20 man die kant op ja!!!quote:Op maandag 20 december 2010 15:39 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Als jij je deal niet nakomt, dan hoef je niet bang te zijn hoor.
Maar ik schiet wel je kop van je romp!
En ik zocht die met Stacey eigenlijk, kon haar niet vinden
Verborgen camera actie, auto vol met die dingen, Joran-style.. Maar dan met Maraca als Patrick en die instructeur als Joran.quote:Op maandag 20 december 2010 15:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mafkees omdat toen hij ermee geconfronteerd werd hij deed alsof zijn neus bloeddeHij zag de ernst er niet van in
Er zit een camera in de auto alleen heeft hij de beeldenquote:Op maandag 20 december 2010 15:42 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Verborgen camera actie, auto vol met die dingen, Joran-style.. Maar dan met Maraca als Patrick en die instructeur als Joran.![]()
En dan de laatste les hem mee naar binnen vragen, snel een ander kamertje ingaan, en dan komt Alberto en vraagt hem of hij even wil gaan zitten!
Denk dat je Alberto maar weer eens moet gaan sms-en, dit heeft potentie!!
Hahaha, gozer, ik vlucht gewoon naar het buitenland met mijn valse paspoort.quote:Op maandag 20 december 2010 15:41 schreef tralalala het volgende:
Maar dan trappen mijn vrienden je wel verrot!
Serieus, heeft hij dat gezegd? Waarom hangt er een camera in anywayquote:Op maandag 20 december 2010 15:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Er zit een camera in de auto alleen heeft hij de beeldenDie hij tegen mij gaat gebruiken als het tot een rechtszaak komt
Ja, want het werkt echt in mijn nadeel
Met Dreft zeker?quote:
Ja, die vent is echt niet goed in zijn hoofdquote:Op maandag 20 december 2010 15:47 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Serieus, heeft hij dat gezegd? Waarom hangt er een camera in anyway![]()
De betreffende les is natuurlijk allang gewist![]()
Wat een lef zeg.. Fok!knokploeg, iemand?
Fuckquote:Op maandag 20 december 2010 15:48 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Met Dreft zeker?
Ik schrijf je bij mijn oom in op de zeilschool!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |