nee. dat kan niet altijd. morgen hebben we afdelingsvergadering waar ik bij moet zijn dus dan kan het niet.quote:Op maandag 20 december 2010 16:10 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
dan kan je altijd wel binnenblijven
Trek je wel wandjes aan knul?quote:Op maandag 20 december 2010 16:16 schreef dikkelul3bier het volgende:
[..]
nee. dat kan niet altijd. morgen hebben we afdelingsvergadering waar ik bij moet zijn dus dan kan het niet.
je kan altijd stoppen met werken, daar is het nu toch veel te koud voorquote:Op maandag 20 december 2010 16:16 schreef dikkelul3bier het volgende:
[..]
nee. dat kan niet altijd. morgen hebben we afdelingsvergadering waar ik bij moet zijn dus dan kan het niet.
geef me een miljoen, dan stop ik wel met werkenquote:Op maandag 20 december 2010 16:18 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
je kan altijd stoppen met werken, daar is het nu toch veel te koud voor
daar ben ik al mee bezig, voor uitkeringstrekkersquote:Op maandag 20 december 2010 16:19 schreef dikkelul3bier het volgende:
[..]
geef me een miljoen, dan stop ik wel met werken
dat pleit niet voor je. best aardige man hoor, maar de beste man is over de 30, duikt letterlijk achter zijn scherm weg als er een vrouw het kantoor binnen komt en is, waarschijnlijk mede om die reden, al jaren vrijgezel. en ik kwam hem wel eens met zn moeder tegen in de stad een kledingwinkel inlopen... stoere vent hoor... maar goed, dat doet er hier nu niet toe.quote:Op maandag 20 december 2010 15:46 schreef dikkelul3bier het volgende:
[..]
dat is selectief een stuk pakken. als je verder/beter had gelezen dan wist je dat ik dat deed omdat het kon plus dat het nog meer bijkomende voordelen had en voor de laatste keer, het gaat niet om dit specifieke ding.
[..]
Ik snap je collega helemaal.
krijgen die een miljoen tegenwoordig?quote:Op maandag 20 december 2010 16:20 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
daar ben ik al mee bezig, voor uitkeringstrekkers
Helemaal top voor jou en je collega, maar ik ben het alleen met zijn mening eens over jou en je mietjesgedrag. Verder doet dat er inderdaad niet toe.quote:Op maandag 20 december 2010 16:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
dat pleit niet voor je. best aardige man hoor, maar de beste man is over de 30, duikt letterlijk achter zijn scherm weg als er een vrouw het kantoor binnen komt en is, waarschijnlijk mede om die reden, al jaren vrijgezel. en ik kwam hem wel eens met zn moeder tegen in de stad een kledingwinkel inlopen... stoere vent hoor... maar goed, dat doet er hier nu niet toe.
Ach man stel je niet aan.quote:Op maandag 20 december 2010 15:48 schreef dikkelul3bier het volgende:
verwijder deze topic maar. ik discusseer graag, maar dit is tegen een muur praten. als mensen maar 2 regels uit een topic lezen kun je net zo goed stoppen.
Labello is inderdaad net als voedsel een primaire levensbehoeftequote:Op maandag 20 december 2010 15:27 schreef dikkelul3bier het volgende:
[..]
wat een mietje ben jij zeg, elke dag eten. kun je ook best een weekje zonder als normale kerel. en dan ook nog in de supermarkt halen, kan ook best zonder. schiet maar een dier in het wild als een normale kerel.
lees gvd eens wat ik zeg man, ik ga de kou in als het ff moet. als het niet moet dan niet... wat ben jij dom zeg. verder is het gewoon kut fietsen met al die baggersneeuw/zout op de fietspaden. maar dan nog, dood ga ik er neit aan: echter thuis in de warmte zitten is fijner. plus bijkomend voordeel dat ik rustig door kan werken zonder gestoord te worden.
Ik heb die zooi ook wel, maar ik gebruik het hoogstens als ik thuis ben, als ik naar bed ga bijvoorbeeld. Als man zijnde is het not-done om labello in het openbaar te smeren. Dat weet iedereenquote:Op maandag 20 december 2010 18:32 schreef Agiath het volgende:
Ik heb ook labello anders krijg ik lipkanker.
En kuikens delven lipbalsem, ja toch
quote:Op maandag 20 december 2010 18:32 schreef Agiath het volgende:
Ik heb ook labello anders krijg ik lipkanker.
En kuikens delven lipbalsem, ja toch
Hang jezelf op TS,omdat het KAN.quote:Op maandag 20 december 2010 15:06 schreef dikkelul3bier het volgende:
[..]
ik blijf thuis omdat het KAN. als het niet kon ging ik gewoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |