dat wordt een nieuwe controller jongenquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:03 schreef nero7 het volgende:
Mn D-PAD werkt niet meer in GT5.
Ik kan X of een andere knop rammen zolang ik wil, maar in het XMB menu doet ie het gewoon zoals het hoort. Wanneer ik dus op de PS toets druk, en nogmaals om terug te komen in de game, dan drukt ie wel vanzelf op X, maar eenmalig....WTF!!!
Wie is Fiyah nu weer?!quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Aaait top, de GT-R gewonnen met de instellingen van Fiyah erg handig thnx! 4 sec voorsprong.
Nu de 500 goud en de GT-R.
300k derbij. lvl 21 en bijna 1 mil.
Hiya is engels voor hoi, nouja toen ik me ooit registreerde wist ik niet wat ik nou eens moest verzinnen. Hoi dusquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hiya, sorry..
Hoe kom je aan die naam btw? Want een hasj heet ook zo..
ik had alles standaard..quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De honda in een keer op goud gewonnen, ik weet niet of iemand de specs ervan wilt omdat deze best easy was namelijk.
Heb hem net 1ste gehaald met 4 sec voorsprong met behulp van de specs van Hiya.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:43 schreef TheNeptune het volgende:
Die GT-R Spceial Stage Route 5 waarin je iedereen in 5 ronden in moet halen is echt een grap. Kwam niet verder dan positie 8. Iemand die dit al gedaan heeft?
Of begrijp ik soms de race verkeerd? Je moet iedereen proberen in te halen toch? En dat met die credits die je verdient snap ik al helemaal niet haha.
Ik geef je de settings zo door eerst even roken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik had alles standaard..
tenminste.. de settings..
wel volledig verstelbare versnellingsbak, gezorgd dat ie124 pk had, gewicht goed.. alle bumpers, huge ass spoiler
alleen ik had de top naar 220 gezet ofzo..
niet moeten doen denk ik.. 2e geworden..
met gtr, hiya zn instellingen,, 2e
net nog 3e.. 1e is denk ik niet voor mij weggelegd..
toetsenbord werkt wel weer...quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:03 schreef nero7 het volgende:
Mn D-PAD werkt niet meer in GT5.
Ik kan X of een andere knop rammen zolang ik wil, maar in het XMB menu doet ie het gewoon zoals het hoort. Wanneer ik dus op de PS toets druk, en nogmaals om terug te komen in de game, dan drukt ie wel vanzelf op X, maar eenmalig....WTF!!!
is ff proberen dan.. die challenger is idd een makkie zeg.. paar spoilers erop, top naar 250 en easy winquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die Mazda net 2de even nog wat aanpassen maar Driepink hier heb je die voor de Honda:
Stroomlijnonderelen:
Voorkant: Type B
Spoiler: Type B
Tuning:
Inlaatspruistuk
Volledig aanpasbare overbrenging
Dubbele koppleingsplaat
Semirace vliegwiel
Cardanas
In hoogte verstelbare sportieve ophanging
Comfortbanden zacht (is al zo)
Tuning instellingen:
Carrosserie: Downforce op z'n max
Overbrenging: Snelheid op 250
Ophanging: Rijhoogte -10 allebei - Veerkracht voor 4.6, achter 5.3
Bedankt zal morgen ff kijken. Nu geen zin meer. Bedje wacht haha.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb hem net 1ste gehaald met 4 sec voorsprong met behulp van de specs van Hiya.
Ik heb 'm gehaald met 3 seconden voorsprong.
Ik heb de nieuwste Skyline gekocht, diegene die naast de skyline staat van 250K credits.
Qua tunen:
Sport soft banden
Weight reducties
En dan geloof ik sportluchtfilter, iig dat je precies op de max pk komt.
Flywheel e.d. gedaan
Custom gearbox staat op 3/4 qua instelling bij max speed bij mij.
Custom springs, rijhoogte met 10 tot 15 verlaagt.
Remmen veranderd naar max voor en max - 1 achter
Tevens ook alle aeroparts erop gezet en max downforce achter.
Abs op 1 en de rest uit.
Met 3 sec voorsprong gehaald
Aaiit mooi werk.. 2x man, 2de keer instellingen aangepast.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:25 schreef Driepink het volgende:
crz eerste!![]()
![]()
nu die mazda ff proberen! in 1x 1e plaats ?
was ie bij jou ook zo drifterig ? (bij gebrek aan een beter woordquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Aaiit mooi werk.. 2x man, 2de keer instellingen aangepast.
Nee helemaal niet.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
was ie bij jou ook zo drifterig ? (bij gebrek aan een beter woord)
nou dan weet ik wat ik moet doenquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zat in de 3de lap en stond al 2de.
Ik hoef alleen nog de challenger op goud en dan heb ik ze allemaal. Daarna op naar de tijdritten.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
nou dan weet ik wat ik moet doen
laatste challenge, als ik deze goud heb, alleen nog de 500 goud halen dan, en de gtr.. maar die doe ik wel een andere keer
quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:32 schreef Driepink het volgende:
tijdritten krijg je geen geld voor.. tenminste.. pas op het eind.. ik stond 3063e ofzo
dus ik vraag me af wat ik krijg dan
Haha.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:41 schreef Driepink het volgende:
2e..
zo'n lul ramde de vangrail in, maar ik nam hem mee
Nice nice man, no problem jwz..quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:50 schreef Driepink het volgende:
wat je maar wilt, maar max zoveel pk..
het is echt kut.. je rijdt zoveel rondjes als je wilt, de beste tijd daarvan wordt gebruikt voor klassement..
en 1 tip:
NIET HET GRAS RAKEN
dan krijg je namelijk: volgende ronde telt niet.. >.>
ik zit alweer 1/3e richting de lvl 23, nog niet overal goud, nu wel bij mazda, BEDANKT YURI!![]()
en atm, 2.698.763 credits
ja!quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb je btw die driftraces al geprobeerd?
Ik heb geen idee wat voor auto ik ervoor moet gebruiken...quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja!
ik kan eruit concluderen: ik ben slecht
1300 punten
Welke race?quote:Op dinsdag 21 december 2010 02:03 schreef Driepink het volgende:
dik 50sec voorsprong, bij de extreme reeks nog wel!
nogal vreemd.. pagani zonda R tegen een AR GT 3.2 v6
europees kampioenschap.. nog 1 te gaan, eerst ff paffen en tv laten "afkoelen"quote:
Ik zou voortaan een auto met RWD gebruiken..quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja!
ik kan eruit concluderen: ik ben slecht1300 punten
maarja, ik gebruikte een mini met 250pk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |