Misschien heb je Justin Timberlake gemistquote:Op maandag 20 december 2010 14:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mooie collectie, deze man heeft smaak...
quote:Op maandag 20 december 2010 17:44 schreef slvrbld het volgende:
American beauty
Apocalypse now
Donnie Darko directors cut 2disc (5 euro)
Eternal sunshine of the spotless mind
Forrest Gump
Mystic River
LA Confidential
Requiem for a Dream
The Ring
V for Vendetta
Voor ¤27 excl?
V for Vendetta is momenteel gereserveerd voor slvrbld.quote:Op woensdag 22 december 2010 05:13 schreef xaban06 het volgende:
Goodfellas 2 disc
Memento
V for Vendetta
15 inc.
Je hebt PM.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:57 schreef n_gger het volgende:
American beauty
Carlitos way (Mits het niet die zuigende prequel is)
Der untergang
Falling down
It
LA Confidential
Matrix reloaded
Matrix revolutions
Natural Born Killers
Platoon
Rounders
Taxi Driver
V for Vendetta
¤33,- excl
En mocht je V for Vendetta, American Beauty en LA Confedential al verkocht hebben, betaal ik je ook ¤27,- voor de andere 10.
Zijn zojuist bezorgd. Perfect in orde.quote:Op maandag 27 december 2010 15:40 schreef Ill-Skillz het volgende:
Verkocht zijn:
Carlito's way
Der Untergang
Falling Down
Goodfellas
It
Natural Born Killers
Platoon
Rounders
Tevens kick!
Mooi zo!quote:Op woensdag 29 december 2010 14:00 schreef n_gger het volgende:
[..]
Zijn zojuist bezorgd. Perfect in orde.
Dit zijn alledrie 2disc SE's.quote:Op woensdag 29 december 2010 02:28 schreef Lolaatje het volgende:
Ik bied 12,50 inclusief verzenden voor The usual suspects, Trainspotting en Reservoir Dogs.
Omdat we allemaal overstappen op Blu-Ray / FUll HD Mediaplayers / FullHD televisies en dan is de DVD verzameling gewoon een kwalitatief minderwaardige sta in de weg aan het worden.quote:Op maandag 20 december 2010 14:45 schreef TimMer1981 het volgende:
Valt me op dat er de laatste dagen erg veel complete DVD-collecties verkocht worden op Fok; ben erg benieuwd waarom.
Je hebt PM.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:47 schreef Borizzz het volgende:
Harry Potter Geheime kamer 2disc
The Name of the Rose
From Hell 2disc
Braveheart
10,- excl.
Ik denk eerder omdat mensen denken dat je met zo'n overrated Bluray-geval ineens snaarstrak beeld hebt bij oudere films die op minderwaardig celluloid zijn gefilmd.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:20 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Omdat we allemaal overstappen op Blu-Ray / FUll HD Mediaplayers / FullHD televisies en dan is de DVD verzameling gewoon een kwalitatief minderwaardige sta in de weg aan het worden.
Dvd'tje kope?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik denk eerder omdat mensen denken dat je met zo'n overrated Bluray-geval ineens snaarstrak beeld hebt bij oudere films die op minderwaardig celluloid zijn gefilmd.
DVD's zijn prima, gemakkelijk en snel te downloaden en goed beeld. Het enige wat nog beter beeld geeft is een Laserdisc, maar die zijn weer niet zo eenvoudig te branden.
Blu-ray downloaden ongecomprimeerd is ook klaar binnen het uur. En inderdaad voor de echt oude films heb je niet altijd een haarscherp beeld, maar voor alles wat de laatste 15 jaar gefilmd is, is 1080P een zoveel scherper beeld op een fullHD tv dan eender welke dvd ook zal kunnen benaderen.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik denk eerder omdat mensen denken dat je met zo'n overrated Bluray-geval ineens snaarstrak beeld hebt bij oudere films die op minderwaardig celluloid zijn gefilmd.
DVD's zijn prima, gemakkelijk en snel te downloaden en goed beeld. Het enige wat nog beter beeld geeft is een Laserdisc, maar die zijn weer niet zo eenvoudig te branden.
bedanktquote:
Hoi, Platoon is weg.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:16 schreef mtchel112 het volgende:
ik ben wel geintereserrd in jackass en we were sokdiers, wat wil je er voor?
oke, laat dan maarquote:Op zondag 9 januari 2011 15:53 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Hoi, Platoon is weg.
Jackass the Movie en We Were Soldiers zijn beiden regio 1. Dit betekent dat ze geen nederlandse ondertitels hebben en alleen afspeelbaar zijn in een regiovrije dvdspeler.
Als dat geen probleem is mag je ze voor 11,- incl verzenden hebben. PM even als je ze wil, kunnen we het afronden.
Is goed. PM me ff je gegevens, dan PM ik jou de mijne.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:21 schreef Felon het volgende:
Lock, stock + Heat voor 10'tje inclusief?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |