Ik heb een leven Techno.quote:Op maandag 20 december 2010 14:37 schreef Techno het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd voor een eigen SC, want je al een mooie banner...
Ik zie bij burgertrut in het woordenboek idd niet jouw foto staanquote:Op maandag 20 december 2010 14:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een square is saai. En dat ben ik niet.
Hm. Ik ben depressief.quote:Op maandag 20 december 2010 14:36 schreef Rifoki het volgende:
Are you depressive? do the test!
Here's a simple test to check wether or not you are depressive. If listening to this song doesn't at least put a smile on your face, you are definitely depressive. This is audioprozaq and a must-dance-song!
Ik heb ervan geleerd Godt. Jij wist me zelf te melden dat je wel eens 700 posts had gehaald.quote:Op maandag 20 december 2010 14:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik pak de dagcijfers weer er even bij.
Het spijt me voor je.quote:
In 2005 samen met Pheno.quote:Op maandag 20 december 2010 14:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb ervan geleerd Godt. Jij wist me zelf te melden dat je wel eens 700 posts had gehaald.
Wat betekent het dat je allemaal figuurtjes in die tekening ziet?quote:Op maandag 20 december 2010 14:36 schreef Rifoki het volgende:
Are you depressive? do the test!
Here's a simple test to check wether or not you are depressive. If listening to this song doesn't at least put a smile on your face, you are definitely depressive. This is audioprozaq and a must-dance-song!
Sorry Godt, vergeef me.quote:Op maandag 20 december 2010 14:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
In 2005 samen met Pheno.
En staat er geen ban op DM's posten?![]()
Dat weet ik ook niet.quote:Op maandag 20 december 2010 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat betekent het dat je allemaal figuurtjes in die tekening ziet?
Ik moest wel lachen trouwens, dus niet depressed
Staat er een ban op het posten van DM's?quote:Op maandag 20 december 2010 14:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
In 2005 samen met Pheno.
En staat er geen ban op DM's posten?![]()
quote:Op maandag 20 december 2010 14:41 schreef STING het volgende:
[..]
Jouw TT?
*voegt plagiaat toe aan de lijst van misdaden*
As het antwoord ja is is het dan ook met terug werkende kracht?quote:Op maandag 20 december 2010 14:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Staat er een ban op het posten van DM's?
Waarom die haat!quote:Op maandag 20 december 2010 14:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
As het antwoord ja is is het dan ook met terug werkende kracht?![]()
Dan neem ik die uitkeringstrekker even te grazen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |