Wreed is wel het goeie woord denk ik.quote:Op maandag 20 december 2010 14:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dit is wel het meest wrede naamtopic die je je kunt wensen toch!
En ik vond m'n TT nog wel zo leukquote:Op maandag 20 december 2010 14:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dit is wel het meest wrede naamtopic die je je kunt wensen toch!
Dat zou kunnen. Ik kan ook zeggen dat je aan het zeiken wasquote:Op maandag 20 december 2010 14:17 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Kun je ook anders zeggen natuurlijk, maar goed.
en dan weer weg? voor hoe lang? blijft dat zo gaan dan?quote:
Sterkte Krea popjequote:Op maandag 20 december 2010 14:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Volgens de doktert was er grote kans dat het goed komt. Het is prostaatkanker, dus dat is redelijk geneesbaar, als het niet is uitgezaaid in de lymfeklieren. Daar komen ze dus woensdag achter. Duimen draaien.
That's more like it!quote:Op maandag 20 december 2010 14:26 schreef Tally het volgende:
Dat zou kunnen. Ik kan ook zeggen dat je aan het zeiken was
Door drammen vind ik dan wat netter. Maar dan zeg ik toch dat je aan het zeiken was. Ook goed.
Hahahaquote:Op maandag 20 december 2010 14:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is ie toch ook?
Wie gaat dit aanpassen? http://nl.wikipedia.org/wiki/Peter_Luts
Evil never looked so damn good.quote:
Ik denk dat jouw nieuwe nick "Square" wordt.quote:
Ook jij kan te ver gaan Krea.quote:Op maandag 20 december 2010 14:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
En jullie zijn zo'n leuk stelletje..
Een square is saai. En dat ben ik niet.quote:Op maandag 20 december 2010 14:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw nieuwe nick "Square" wordt.
Alhoewel The Klutsinator je ook leuk zou staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |