Ik wel en ik sta er 1 keer op met mijn man die alleen zijn naam geregistreerd hadquote:Op maandag 20 december 2010 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee niete cht. Ik heb er ook opgestaan en ik heb nog nooit sex met een fokker gehad.
Werksituatie of thuis?quote:Op maandag 20 december 2010 15:21 schreef PeuRac het volgende:
ik krijg een stijve nek/rug/schouders omdat die regenpijp vlak achter mn bureau zit en dus continu kou afstoot
LOL, maar dat klopt dan welquote:Op maandag 20 december 2010 15:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wel en ik sta er 1 keer op met mijn man die alleen zijn naam geregistreerd had
quote:Op maandag 20 december 2010 15:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is een bepaald slag meiden. Is mij opgevallen bij vriendinnen in de afgelopen jaren.
Voor mij iig overduidelijk dat ik nooit met een bontkraagje of neger eindig.
Mijn maatje is een anti, zijn vriendin is een hollandse blonde... die gaan al jaren met elkaar..quote:Op maandag 20 december 2010 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, die meiden eindigen er ook nooit mee, dat is dus het punt. Ze vinden het bijna allemaal wel spannend op een bepaald moment, maar hoeveel echt goed werkende gemengde stellen ken jij? Ik niet 1....
Ik heb de enige Zuid-Amerikaan in Nederland.quote:Op maandag 20 december 2010 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
lol wut, jij hebt de enige neger in Zeeland?.
Ok behalve het snorretje danquote:Op maandag 20 december 2010 15:25 schreef Ang3l het volgende:
En er is ook niks mis met mijn Darryl!!!
[ afbeelding ]
Same diffquote:Op maandag 20 december 2010 15:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb de enige Zuid-Amerikaan in Nederland.
Werkquote:
Naar die Vincents die naast hun blonde snolletjes ook nog met andere snolletjes gaatquote:Op maandag 20 december 2010 15:26 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Mijn maatje is een anti, zijn vriendin is een hollandse blonde... die gaan al jaren met elkaar..
een andere maat Vincent, ook een neger. gaat al jaren met eva, een blonde hollandse dame...
dus waar jullie naar kijken?
Dat klopt wel ja. Maar de aanvullingen ontbrekenquote:
je hebt t met meer fokkers gedaan?quote:Op maandag 20 december 2010 15:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Naar die Vincents die naast hun blonde snolletjes ook nog met andere snolletjes gaat
[..]
Dat klopt wel ja. Maar de aanvullingen ontbreken
De meesten zullen ook wel meevallen, maar dat vreemdgaan is echt een soort verplichting bij negersquote:Op maandag 20 december 2010 15:27 schreef Kluts het volgende:
Ik vind de meeste negers gewoon engerds. En ik val niet voor "psssttt, dushi" en dat soort versiertrucs en ik wil een betrouwbare vent, geen notoire vreemdgaande vrouwenmepper.
Om even te generaliseren.
lekker makkelijk dat scheren over 1 kammetje!quote:Op maandag 20 december 2010 15:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat bepaalde slag meiden heeft meestal een laag IQ, zijn verkoopster en hoogst genoten opleiding is LBO ofzo....
Nee ik ben maagdquote:Op maandag 20 december 2010 15:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je hebt t met meer fokkers gedaan?
De buitenvrouw he!quote:Op maandag 20 december 2010 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De meesten zullen ook wel meevallen, maar dat vreemdgaan is echt een soort verplichting bij negers.
Zoals een neger ooit tegen mij zei toen ik vroeg: Waarom mag jij wel vreemdgaan en je vriendin niet?quote:Op maandag 20 december 2010 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De meesten zullen ook wel meevallen, maar dat vreemdgaan is echt een soort verplichting bij negers.
onbevlekte zwangerschapquote:Op maandag 20 december 2010 15:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee ik ben maagd
[..]
De buitenvrouw he!
Mwhoa, de door mij genoemde groep is wel het slag meiden die voor de foute bontkraagjes en negers vallen.....quote:Op maandag 20 december 2010 15:28 schreef rival het volgende:
[..]
lekker makkelijk dat scheren over 1 kammetje!
alle negers zijn van die straathangers?
álle misschien niet. Er zullen ook wel 1 of 2 goede zijn. Ergens.quote:Op maandag 20 december 2010 15:28 schreef rival het volgende:
alle negers zijn van die straathangers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |