Ahja hier ook genoeg , wandel / fiets routes , zowel langs zee als door het bos.quote:Op maandag 20 december 2010 20:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, kan je best leuk recreatief doorheen wandelen/fietsen/joggen
Heb ik al zo een hendig sjiek geslipte megane gekocht ?quote:
Zo met half lederen bekleding en maar 60k op de tellert?quote:Op maandag 20 december 2010 20:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Heb ik al zo een hendig sjiek geslipte megane gekocht ?
Nee het is geen Privilege Luxe J. Dat trek (wjhehehe) ik niet, dus het is gewoon een Expression Luxe dus wel Climate Control en Keyless Entry enzeau !quote:Op maandag 20 december 2010 20:51 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zo met half lederen bekleding en maar 60k op de tellert?
Zo'n kaartje als sleutel is wel kicken idd.quote:Op maandag 20 december 2010 20:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee het is geen Privilege Luxe J. Dat trek (wjhehehe) ik niet, dus het is gewoon een Expression Luxe dus wel Climate Control en Keyless Entry enzeau !
En neeh net ff meer dan 100 op de tellert.
Vooral als je hem niet in die (whehehhhehe) gleuf hoeft te doenquote:Op maandag 20 december 2010 20:53 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zo'n kaartje als sleutel is wel kicken idd..
Hebben wij ook idd. Super systeem! En zoeen auto met een startknop enzo.quote:Op maandag 20 december 2010 20:53 schreef Joene het volgende:
[..]
Vooral als je hem niet in die (whehehhhehe) gleuf hoeft te doen
Ik had dit allemaal in 2003 al toen ik zelf zo een spiksplinternieuwe megane habt geleased ! en nu moet ik het dus terugkopen #fail #ikquote:Op maandag 20 december 2010 20:54 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hebben wij ook idd. Super systeem! En zoeen auto met een startknop enzo..
Ja zoeen baas moet ik ook nog.quote:Op maandag 20 december 2010 20:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik had dit allemaal in 2003 al toen ik zelf zo een spiksplinternieuwe megane habt geleased ! en nu moet ik het dus terugkopen #fail #ik
ik neig weer ernstig richting de Consultancy Shit J. Dat auto's kopen geeft me stress je weet tog.quote:Op maandag 20 december 2010 20:56 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja zoeen baas moet ik ook nog.
Slecht voor je bloeddruk men.quote:Op maandag 20 december 2010 20:57 schreef Joene het volgende:
[..]
ik neig weer ernstig richting de Consultancy Shit J. Dat auto's kopen geeft me stress je weet tog.
Beide idd , consultancy en eigen auto'squote:
Zien jullie wel hoe ik loop te ploegen met die slee achter me aan.. Twee kinderen er op..quote:
Oh was jij datquote:Op maandag 20 december 2010 21:01 schreef E.T. het volgende:
[..]
Zien jullie wel hoe ik loop te ploegen met die slee achter me aan.. Twee kinderen er op..
De overige 3,5 km heeft Swets de slee getrokken, maar daar zijn geen foto's en geen bewijs van.. Dat vergeten we dus gewoon even![]()
Ah dus nu kan je gewoon Pirates op je ipad kijken op het werk J.quote:Op maandag 20 december 2010 21:04 schreef KingOfMars het volgende:
Netjes kan nu via Air Video filmpjes op de iPad kijken die thuis op de servert staan over 3G en zulks. Leuk speelgoed. Conversie gebeurt thuis dan enzo.
De PI bij de foto van Swets was ook omdat ik op de foto sta natuurlijkquote:
Ik hou d'r van J dat soort geknutsel.quote:Op maandag 20 december 2010 21:05 schreef Joene het volgende:
[..]
Ah dus nu kan je gewoon Pirates op je ipad kijken op het werk J.
Daar zou ik ook van uitgaan als ik jou was ?quote:Op maandag 20 december 2010 21:08 schreef E.T. het volgende:
[..]
De PI bij de foto van Swets was ook omdat ik op de foto sta natuurlijk
Ik ook welquote:Op maandag 20 december 2010 21:08 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik hou d'r van J dat soort geknutsel.
Morgen ff tetsen op het werk want uiteraard heb ik hier in het pittoreske Zuid-Holland geen 3G bereik ondanks Vodafone jeweets.quote:
Dus als ik dan ff zo in de buurt van arkel tuf met die hendig sjiek geslipte megane. Ken ik niet eens navigeren op google maps ?quote:Op maandag 20 december 2010 21:12 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Morgen ff tetsen op het werk want uiteraard heb ik hier in het pittoreske Zuid-Holland geen 3G bereik ondanks Vodafone jeweets.
Niet bepaald J.quote:Op maandag 20 december 2010 21:15 schreef Joene het volgende:
[..]
Dus als ik dan ff zo in de buurt van arkel tuf met die hendig sjiek geslipte megane. Ken ik niet eens navigeren op google maps ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |