Niks meer aan de hand sinds die ene keer?quote:Op maandag 20 december 2010 14:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Had je nog een nieuwe wasmachien nodig ?
Niks mis met nieuwe setjes T.quote:Op maandag 20 december 2010 14:33 schreef Tally het volgende:
Mja als ik nu begin over dat setje kan ik die iPad helemaal wel vergeten
Gelukkig maar ? anders had ik nog wel een ouderwets wasrek van oma ?quote:Op maandag 20 december 2010 14:33 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Niks meer aan de hand sinds die ene keer?
Zo waar de jesters parmantig in naar voren komenquote:
Als ik straks geworpen heb! Nu is het alleen maar zonde J.quote:Op maandag 20 december 2010 14:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Zo waar de jesters parmantig in naar voren komen
Hmmm tussen 4500 en 5000 komt eerst JK voor een beetje tweedehands met een aantal hendig sjiek geslipte km's erop.quote:Op maandag 20 december 2010 14:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zo een sjiek hendig slippende Renjoo heppie toch voor 300 euro wel J?
Doe maar luxe met slechts tweedehands en niet zes- of zevendehands, paster!quote:Op maandag 20 december 2010 14:42 schreef Joene het volgende:
Hmmm tussen 4500 en 5000 komt eerst JK voor een beetje tweedehands met een aantal hendig sjiek geslipte km's erop.
Enorm JK. Ik doe het !quote:Op maandag 20 december 2010 15:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Doe maar luxe met slechts tweedehands en niet zes- of zevendehands, paster!
Valt net niet binnen mijn budget, JK. Anders ja.quote:Op maandag 20 december 2010 15:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Een Citroën DS Cabriolet, UI.
Een Kone of een Schindler?quote:Op maandag 20 december 2010 16:17 schreef KingOfMars het volgende:
Zo, lift naar het station gehosseld voor de terugweg, ga natuurlijk niet weer dat pokke eind lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |