Nee, dat is ook niet vol te houden.quote:Op zondag 26 december 2010 00:26 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nou, naast verdrietig, ben ik er ook vooral ook erg moe van. De nacht van vrijdag op zaterdag ben ik bijna de hele nacht opgebleven om hem bij te staan. Want hij wilde de hele tijd rondlopen en eten, maar dat ging natuurlijk niet, want hij viel telkens om en dan lag ie op z'n ruggetje te spartelen.
Vanmiddag heb ik even geslapen, maar vanavond ging het heel snel nog erger bergafwaarts met hem. Als hij omviel, ging ie niet eens meer spartelen.
En ik maar hopen dat ie zou overlijden en vredig zou inslapen, maar hij bleef maar doorademen.
Maar het is aan de andere kant ook wel een opluchting dat ie nu een spuitje heeft gehad. Ik heb niet de energie om nog een hele nacht bij dat hok te gaan zitten.

Nou, weinig gemerkt van feest en kerstquote:

Ja meid, het valt niet mee he?quote:Op zondag 26 december 2010 22:04 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, weinig gemerkt van feest en kerst! Mijn lieve hamster Jippie overleden en ik zou eigenlijk naar mijn ouders gaan, maar dat kon door andere (minder-fijne-prive-)omstandigheden al niet doorgaan. Verder heel weinig gegeten door al het gedoe en al helemaal geen alcohol gedronken
!
Ach ja:

Hoe is het eigenlijk met jouw teckel?quote:Op zondag 26 december 2010 22:26 schreef Lavenderr het volgende:
Ja meid, het valt niet mee he?
Het zal even tijd nodig hebben, maar je hebt voor Jippie gedaan wat je kón doen, en je moet maar zo denken, hij heeft geen pijn meer en hij heeft het goed bij je gehad.

Mijn leaseteckel bedoel je. Ja, prima!quote:Op zondag 26 december 2010 22:33 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met jouw teckel?

Oh, ik dacht dat ie van jou wasquote:Op zondag 26 december 2010 22:46 schreef Lavenderr het volgende:
Mijn leaseteckel bedoel je. Ja, prima!
Is zo'n lieffie.
Die kan je helemaal bespelen met haar ogen, ze kan zielig kijken, en komedie spelen. Teckels kunnen zich vreselijk aanstellen, die piepen om niks.
[ afbeelding ]

Nou, soms denk ik ook weleens dat ze van mij is, ze is bij mij net zo thuis als bij haar baasje.quote:Op zondag 26 december 2010 22:50 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ie van jou was, maar je hebt zelf geen dieren?
Mijn broer heeft ook ooit een teckel gehad, was een komisch gezicht als hij ermee in de sneeuw ging wandelen.

Die teckel van mijn broer wilde sowieso nooit wandelen, ook al was er geen sneeuwquote:Op zondag 26 december 2010 23:08 schreef Lavenderr het volgende:
Nou, soms denk ik ook weleens dat ze van mij is, ze is bij mij net zo thuis als bij haar baasje.
Ja, sneeuw is echt zielig voor teckels, loopt ze met haar buik doorheen en gaat ze heel dramatisch rillen, dus dan draag ik haar maar naar een stukje waar geen sneeuw ligt.

Wat ik altijd zo frappant vind is dat ze als we gaan lopen ineens trekt met een achterpoot en net doet alsof ze daar pijn aan heeft. Dan moet ik haar echt meetrekken, maar rara hoe is het mogelijk, zodra mevrouw gedaan heeft wat ze moet doen is zíj het die me meetrekt naar huis, waar een koekje op haar wacht. Flapperdeflap gaan de oortjes en ze is helemaal de pijn aan haar pootje vergetenquote:Op zondag 26 december 2010 23:17 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Die teckel van mijn broer wilde sowieso nooit wandelen, ook al was er geen sneeuw. Het was al een tweedehands teckel en ik weet niet wat ermee aan de hand was. Hij liep een klein stukje en dan bleef ie gewoon staan, dan moest je 'm een stukje dragen en dan wilde die wel weer een paar stapjes doen.

Mijn kerst was echt geweldig!quote:Hebben jullie een fijne Kerstviering allemaal?

Dat hadden wij ook met een teckel.. we hoefden maar te zeggen "ahhhh doet je poootje pijnnn?? " en dan ging hij mank lopenquote:Op zondag 26 december 2010 23:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat ik altijd zo frappant vind is dat ze als we gaan lopen ineens trekt met een achterpoot en net doet alsof ze daar pijn aan heeft. Dan moet ik haar echt meetrekken, maar rara hoe is het mogelijk, zodra mevrouw gedaan heeft wat ze moet doen is zíj het die me meetrekt naar huis, waar een koekje op haar wacht. Flapperdeflap gaan de oortjes en ze is helemaal de pijn aan haar pootje vergeten. De dramaqueen
.

Goedemorgenquote:Op maandag 27 december 2010 08:36 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Mijn kerst was echt geweldig!
Heerlijk genoten van de gezelligheid met vrienden, lekker eten, lekker drinken. Gewoon top!
We hadden zelfs een typisch kerst cliche waarbij twee vrienden niet ergens heen konden gaan door een kapotte auto en zonder eten thuis zaten. Uiteraard hadden wij meer dan genoeg en kwamen ze dus bij ons en was hun kerst geredt!
Hoe meer ziel hoe meer vreugd immers, zeker met kerst!

Mijn kerst bestond ook voornamelijk uit ziekte, alleen niet van mezelf...quote:Op maandag 27 december 2010 11:32 schreef Michielos het volgende:
Mijn kerst bestond voornamelijk uit griep en ziekte. Ik heb zo lekker "gegeten"

Maar JP, ik heb nog helemaal geen reactie van je gekregen op de grote concurrent van zanger Petro: Nanko .quote:Op maandag 27 december 2010 11:28 schreef JoepiePoepie het volgende:
Rare beesten zeg die teckels!
Nog 4 a 5 dagen en dan heb ik feest!

quote:Op maandag 27 december 2010 11:51 schreef Lavenderr het volgende:
Maar JP, ik heb nog helemaal geen reactie van je gekregen op de grote concurrent van zanger Petro: Nanko .
Tja, daar valt ook niets meer op te zeggen he, Petro kan wel inpakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |