penisnijd.quote:
En zo hoort hetquote:Op maandag 20 december 2010 12:20 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
überhaupt, mensen die in de verdediging schieten vanwege een mening van iemand anders.nou, je mag mijn muzieksmaak zo kut vinden als je wilt
als je maar weet dat het me geen zak uitmaakt
Waar zie je trouwens hoeveel post je hebt gemaakt?quote:
Penofoobquote:
Ik heb opgeschreven vanacht om 00:00 dat ik 30148 posts had. En nu heb ik er 30650 ofzo.quote:Op maandag 20 december 2010 12:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waar zie je trouwens hoeveel post je hebt gemaakt?
Dat.quote:Op maandag 20 december 2010 12:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Kunnen die postkrikkers dat niet gewoon op plaatsen doen die daar geschikt voor zijn?
Mensen die fappen op postcountsquote:Op maandag 20 december 2010 12:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waar zie je trouwens hoeveel post je hebt gemaakt?
quote:Op maandag 20 december 2010 12:21 schreef alors het volgende:
Ik vind Moneygrabbber duizend keer leuker dan dat schelle HelloPlus de titel is toepasselijker
Die update niet zo vaak.quote:Op maandag 20 december 2010 12:21 schreef Ajacied422 het volgende:
http://thuisserver.net/fokdagcijfers/
Blof heeft er vast een hele diepe filosofische intellectuele verklaring voor... die jongens zijn zulke tekstdichtersquote:Op maandag 20 december 2010 12:20 schreef cygnusx het volgende:
beetje dubieuse titel ook om anthem te worden......
okéquote:Op maandag 20 december 2010 12:22 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik heb opgeschreven vanacht om 00:00 dat ik 30148 posts had. En nu heb ik er 30650 ofzo.
zoals [ONZ]quote:Op maandag 20 december 2010 12:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Kunnen die postkrikkers dat niet gewoon op plaatsen doen die daar geschikt voor zijn?
vind je hebt gelijk, iedereen heeft een verschillende smaak van muziek, gelukkig maar want als ik het daar voor het zeggen had dan kregen jullie mooie oude soulnummers te horen.quote:Op maandag 20 december 2010 12:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En zo hoort het![]()
Het is gewoon irritant als iedereen steeds zegt dat je zeikt, zo ervaar ik het helemaal niet. Er wordt in dit landelijke megaevenement gewoon te veel specifieke muziek gedraaid. Had ik in dat huis gezeten had ik toch wel andere platen gedraaid, ook voor buiten, want die staan vaak erg stil.
quote:Op maandag 20 december 2010 12:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Blof heeft er vast een hele diepe filosofische intellectuele verklaring voor... die jongens zijn zulke tekstdichters
Om welke 2 uur? om 8 uur had porsche ook al 421 posts gemaakt.quote:
..quote:Op maandag 20 december 2010 12:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En zo hoort het![]()
Het is gewoon irritant als iedereen steeds zegt dat je zeikt, zo ervaar ik het helemaal niet. Er wordt in dit landelijke megaevenement gewoon te veel specifieke muziek gedraaid. Had ik in dat huis gezeten had ik toch wel andere platen gedraaid, ook voor buiten, want die staan vaak erg stil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |