quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 12:03 schreef Metalbas het volgende:
[..]
Normale negers? nog nooit van gehoord.
quote:Op maandag 20 december 2010 12:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ohh, die ja, ja, die was echt leuk hè?
Die negers zijn toch vertrokken? Ik hoorde iemand vanochtend op de radio zeggen dat het hele land wit was..quote:Op maandag 20 december 2010 12:03 schreef porsche1 het volgende:
Vlissingen, ik voel me niet veilig in dit topic.Daar wonen veel negers, van die rare. Niet van die normale.
Nel wie?quote:
Wow, je hebt de profielknop gevonden! Toch knap voor iemand die busjes rijdt.quote:Op maandag 20 december 2010 12:03 schreef porsche1 het volgende:
Vlissingen, ik voel me niet veilig in dit topic.Daar wonen veel negers, van die rare. Niet van die normale.
Ze zitten misschien wel overal ondergedoken.quote:Op maandag 20 december 2010 12:04 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Die negers zijn toch vertrokken? Ik hoorde iemand vanochtend op de radio zeggen dat het hele land wit was..
wat kan ik ooit met de vraag: wie weet welk liedje er rond één uur werd gedraaid?quote:
Nope, die rondleiding op het Loo staat al hogerquote:Op maandag 20 december 2010 12:04 schreef cheese. het volgende:
http://cgi.ebay.nl/Offici(...)69852#ht_2267wt_1141
en dit gaat het meest opleveren.
Zag denet dat je uit Zeeland kwam. Dus was benieuwd waar.quote:Op maandag 20 december 2010 12:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wow, je hebt de profielknop gevonden! Toch knap voor iemand die busjes rijdt.
quote:Op maandag 20 december 2010 12:04 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Die negers zijn toch vertrokken? Ik hoorde iemand vanochtend op de radio zeggen dat het hele land wit was..
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstatsquote:Op maandag 20 december 2010 12:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wat kan ik ooit met de vraag: wie weet welk liedje er rond één uur werd gedraaid?
op 3fmfan staat geen playlist van tussen 1 en 2 uurquote:Op maandag 20 december 2010 12:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wat kan ik ooit met de vraag: wie weet welk liedje er rond één uur werd gedraaid?
Veiling is nog niet afgelopen; en volgens mij heeft zo'n officiële bal een hogere waarde.quote:Op maandag 20 december 2010 12:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, die rondleiding op het Loo staat al hoger
Duurste koffie is Kopi Luwakquote:Op maandag 20 december 2010 12:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik las iets over koffie gister, duurste ter wereld ofzo, welke is dat dan?
quote:Op maandag 20 december 2010 12:05 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Zag denet dat je uit Zeeland kwam. Dus was benieuwd waar.
quote:Op maandag 20 december 2010 12:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Duurste koffie is Kopi Luwak![]()
Zijn koffiebonen gegeten door een Luwak (soort kat die koffiebessen eet) en uitgepoept en daarna gebrand.
We zullen 't zienquote:Op maandag 20 december 2010 12:05 schreef cheese. het volgende:
[..]
Veiling is nog niet afgelopen; en volgens mij heeft zo'n officiële bal een hogere waarde.
Geweldig!quote:Op maandag 20 december 2010 12:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zijn koffiebonen gegeten door een Luwak (soort kat die koffiebessen eet) en uitgepoept en daarna gebrand.
Klinkt aantrekkelijkquote:Op maandag 20 december 2010 12:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |