Jawel hoor, loop jou ook niet dagelijks met mijn muzieksmaak te ergeren.quote:
Waarom denkt bijna iedereen dat ik alleen maar metal luister?quote:Op maandag 20 december 2010 09:55 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Jawel hoor, loop jou ook niet dagelijks met mijn muzieksmaak te ergeren.
Voor zover die herrie die jij luistert muziek is.
Omdat appel, en omdat je die M te vaak gebruikt, dat drukt direct een stempel op jequote:Op maandag 20 december 2010 09:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom denkt bijna iedereen dat ik alleen maar metal luister?
Had 'm al eeuwen niet meer gebruikt tot netquote:Op maandag 20 december 2010 09:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Omdat appel, en omdat je die M te vaak gebruikt.
Heul niet waar!quote:Op maandag 20 december 2010 09:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Had 'm al eeuwen niet meer gebruikt tot net
Niets, zolang je mij er niet mee lastig valt.quote:
Met metal val je niemand lastigquote:Op maandag 20 december 2010 09:58 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Niets, zolang je mij er niet mee lastig valt.
*Toch mooi dat sinds ik geen adblocker meer heb alleen maar witte pagina's krijg, kut FOK!
Ditquote:Op maandag 20 december 2010 09:58 schreef BeHappy20 het volgende:
[..]
Met metal val je niemand lastig
Wie dan?quote:Op maandag 20 december 2010 09:59 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nou ik ken iemand die je er wel mee lastig valt.
Zoals op welke manier ?quote:Op maandag 20 december 2010 09:59 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nou ik ken iemand die je er wel mee lastig valt.
Het gebruik van dingen als die M is een leuk voorbeeld daarvanquote:
FU, ga in de hoek staan ofzoquote:
Alsof dat alleen metal isquote:Op maandag 20 december 2010 10:00 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Het gebruik van dingen als die M is een leuk voorbeeld daarvan.
quote:
Och ik zit er mee, maar jij gebruikt het in veelvoud icm. metal dus leg ik die link en metal is kut dus ook die gekke M.quote:
Draag altijd een helm met dit weer, je weet maar nooit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 december 2010 10:02 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Draag altijd een helm met dit weer, je weet maar nooit.Heel goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Nog een nadeelquote:Op maandag 20 december 2010 10:14 schreef Intelligence het volgende:
Ik luister geen metal, vries je zo snel aan vast met dit weer....
Moet je ook niet in de ochtend plannenquote:Op maandag 20 december 2010 10:28 schreef omearos het volgende:
hoi
Heb m'n werk gehaald, was net op tijd voor de vergadernig
tja, niet mijn planningquote:Op maandag 20 december 2010 10:35 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Moet je ook niet in de ochtend plannen
zien!!quote:Op maandag 20 december 2010 10:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
HAH! Ik sta met een fotootje in het bibliotheekblad!![]()
moet de gemeente wel de wegen schoonmakenquote:
Hoezo nu weer? Gisteren reden ze ook gewoon, vanmorgen ook. Hier tenminste.quote:Op maandag 20 december 2010 11:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nu rijden er weer bussen in Twente
Vanmorgen niet in Almelo / Enschede, tenminste dat was te lezen op RTV Oost.quote:Op maandag 20 december 2010 11:06 schreef Samzz het volgende:
Hoezo nu weer? Gisteren reden ze ook gewoon, vanmorgen ook. Hier tenminste.
Dan heeft RTV Oost het wel mis, mijn zusje is vanmorgen om acht uur op de bus gestaptquote:Op maandag 20 december 2010 11:07 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Vanmorgen niet in Almelo / Enschede, tenminste dat was te lezen op RTV Oost.
In Almelo reed echt he-le-maal niksquote:Op maandag 20 december 2010 11:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heeft RTV Oost het wel mis, mijn zusje is vanmorgen om acht uur op de bus gestapt
Enschede ook nietquote:Op maandag 20 december 2010 11:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In Almelo reed echt he-le-maal niks
Nou ja, ik snap het ook wel. Er ligt ook idioot veel sneeuw. Hier ligt 20 cm.quote:Op maandag 20 december 2010 11:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In Almelo reed echt he-le-maal niks
Dan vraag ik me af op welke bus mijn zusje is gestapt danquote:
Goede vraagquote:Op maandag 20 december 2010 11:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af op welke bus mijn zusje is gestapt dan
Ja, iddquote:
Zolang er geen halve meter sneeuw ligt kun je nog prima rijden hoor.quote:Op maandag 20 december 2010 10:48 schreef omearos het volgende:
moet de gemeente wel de wegen schoonmakenmaar ben nu met de auto wel in Almelo gekomen
Lopend is het te doen vanaf daarquote:Op maandag 20 december 2010 11:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, iddIk ga haar maar eens vragen hoe ze in de stad is gekomen
Ik sliep toen nog.
Nee, dat is niet te doen.quote:Op maandag 20 december 2010 11:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lopend is het te doen vanaf daar
Ik had gisteren best moeite om de bolide in te parkeren.quote:Op maandag 20 december 2010 11:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zolang er geen halve meter sneeuw ligt kun je nog prima rijden hoor.
ook met een oldtimer?quote:Op maandag 20 december 2010 11:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zolang er geen halve meter sneeuw ligt kun je nog prima rijden hoor.
morgen je deurrubbers maar behandelen met siliconensprayquote:Op maandag 20 december 2010 11:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh ja, ik moest vanochtend een achterdeur opendoen en dan tussen de voorste stoelen doorklimmen om achter het stuur te komen, de rest zat muurvast
Toen ik hier net aan kwam moest ik via de passagiersdeur naar buiten
Ja. Dat is niet te doen. Niet met dit weer iig, dan doe je er dik een uur over.quote:
Dan is het toch goed te doen, uurtje lopenquote:Op maandag 20 december 2010 11:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Dat is niet te doen. Niet met dit weer iig, dan doe je er dik een uur over.
Parkeren is weer een ander verhaal hč. De vakken zijn nog nauwelijks herkenbaar. Ik pleur het op gevoel ergens neer.quote:Op maandag 20 december 2010 11:18 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik had gisteren best moeite om de bolide in te parkeren.
quote:
Dikke vinger, David. Met dit weer ga je echt niet naar Enschede lopen.quote:Op maandag 20 december 2010 11:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan is het toch goed te doen, uurtje lopen
achterwielaandrijving, altijd feestquote:Op maandag 20 december 2010 11:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
![]()
Desnoods meer gewicht leggen op de aangedreven wielen en de banden een klein beetje leeg laten lopen.
ik heb vorige week maandag van station Enschede Centrum naar Winkelcentrum Deppenbroek gelopen. Was geen pretje en ik was behoorlijk onderkoeld in de benen (voelde niet dat mijn broek nat was)quote:Op maandag 20 december 2010 11:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dikke vinger, David. Met dit weer ga je echt niet naar Enschede lopen.
Ik gok dat jij ook een aantal nieuwe snufjes hebt zoals ABSquote:
Ik dus ook niet. Er ligt nu ook veel meer sneeuw dan maandag en het is glad.quote:Op maandag 20 december 2010 11:26 schreef omearos het volgende:
[..]
ik heb vorige week maandag van station Enschede Centrum naar Winkelcentrum Deppenbroek gelopen. Was geen pretje en ik was behoorlijk onderkoeld in de benen (voelde niet dat mijn broek nat was)
Dus ik kan lopen met dit weer niet aanraden
Ik moet haar per sé voor de deur hebben. Valt niet mee met 20 cm. sneeuw en RWD.quote:Op maandag 20 december 2010 11:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Parkeren is weer een ander verhaal hč. De vakken zijn nog nauwelijks herkenbaar. Ik pleur het op gevoel ergens neer.
ABS heb ik ook pas sinds 3 jaar. Ik kan het missenquote:Op maandag 20 december 2010 11:27 schreef omearos het volgende:
Ik gok dat jij ook een aantal nieuwe snufjes hebt zoals ABS
Wat voor auto heb je eigenlijk? Ik rij een kadett uit 1970
Is de Yeti eigenlijk al gearriveerd?quote:Op maandag 20 december 2010 11:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dikke vinger, David. Met dit weer ga je echt niet naar Enschede lopen.
wat een luxequote:Op maandag 20 december 2010 11:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, nog een uurtje en dan weer noar huus
Gelukkig nietquote:Op maandag 20 december 2010 11:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Is de Yeti eigenlijk al gearriveerd?
Gezelliequote:Op maandag 20 december 2010 11:57 schreef omearos het volgende:
[..]
wat een luxe
Nog 5 uur en dan naar de bloedbank
Wat een levertijd of nietquote:Op maandag 20 december 2010 11:58 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig niet
Volgend jaar januari geloof ik.
Hoezo? Volgens mij heeft dat meer te maken met het lease contract dan met de levering zelf.quote:
Ah oke, dacht dat al een half jaar terug te lezen, en ging er vanuit dat jullie hem toen gekocht hadden, maar met lease is het idd goed mogelijk.quote:Op maandag 20 december 2010 12:00 schreef Samzz het volgende:
Hoezo? Volgens mij heeft dat meer te maken met het lease contract dan met de levering zelf.
Nee, hij moet eerst gemaakt wordenquote:Op maandag 20 december 2010 12:12 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ah oke, dacht dat al een half jaar terug te lezen, en ging er vanuit dat jullie hem toen gekocht hadden, maar met lease is het idd goed mogelijk.
Met al die notificaties, hoef je dat echt niet meer te melden.quote:
Ik zie die dingen niet op m'n werk, weet niet hoe het bij haar isquote:Op maandag 20 december 2010 12:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met al die notificaties, hoef je dat echt niet meer te melden.
Krijg jij geen geel envelopje?quote:Op maandag 20 december 2010 12:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zie die dingen niet op m'n werk, weet niet hoe het bij haar is
Je mag ook geen ADB+ gebruikenquote:Op maandag 20 december 2010 12:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat wel, maar niet die 103 pop-ups
Nou dan.quote:Op maandag 20 december 2010 12:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat wel, maar niet die 103 pop-ups
quote:Op maandag 20 december 2010 12:33 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Vergeet nooit dat DANNY de baas is.
Gezien en antwoordquote:
Omdat appel.quote:Op maandag 20 december 2010 12:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom stoor jij je er eigenlijk aan
Nee, even serieus. Stel je voor dat iedereen hier gaat vermelden wie hij/zij pm't en van wie hij/zij pm's krijgt.quote:
Het is hier altijd al zo'n kwaliteitseruptiequote:Op maandag 20 december 2010 12:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, even serieus. Stel je voor dat iedereen hier gaat vermelden wie hij/zij pm't en van wie hij/zij pm's krijgt.
Wordt een kwaliteitstopic
quote:Op maandag 20 december 2010 12:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
San, je hebt geen PM van me.
Ook leuk
Daarom.quote:Op maandag 20 december 2010 12:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het is hier altijd al zo'n kwaliteitseruptie
Oh, goed zo! Anders raakt m'n box zo vol en passen er geen PM's van lekkere mannen meer bijquote:Op maandag 20 december 2010 12:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
San, je hebt geen PM van me.
Ook leuk
PMquote:Op maandag 20 december 2010 12:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, goed zo! Anders raakt m'n box zo vol en passen er geen PM's van lekkere mannen meer bij
zijn die er op fok dan?quote:Op maandag 20 december 2010 12:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, goed zo! Anders raakt m'n box zo vol en passen er geen PM's van lekkere mannen meer bij
He, dat Henrike ze niet kan vinden, betekent niet dat ik dat ook niet kan.quote:
Uhuquote:Op maandag 20 december 2010 12:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, dat Henrike ze niet kan vinden, betekent niet dat ik dat ook niet kan.
whehe, daar word je even gedistquote:
Indd, en hard.quote:Op maandag 20 december 2010 13:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
whehe, daar word je even gedist
Ik moest wel lachenquote:
Uhu, daarom is het ook kut.quote:Op maandag 20 december 2010 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moest wel lachenEn je weet wie 't zegt toch.
quote:Op maandag 20 december 2010 13:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uhu, daarom is het ook kut.
Ik ben dit hele gesprek al niet serieus, dus zeg me niet wat ik moet doenquote:
Nee, ik wel zekerquote:Op maandag 20 december 2010 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben dit hele gesprek al niet serieus, dus zeg me niet wat ik moet doen
Ja, jij moet zo'n idiote naam hebbenquote:Op maandag 20 december 2010 13:21 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik ben niet te PM'en. Lekker rustig.
Vroeger, toen alles beter wasquote:Op maandag 20 december 2010 13:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vroeger hč, toen hadden we nog geen PM.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
er is geen bedoelingquote:Op maandag 20 december 2010 13:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Henrike![]()
![]()
gaan de heren de dames nu een PM sturen, of wat is de bedoeling?
quote:Op maandag 20 december 2010 13:26 schreef Samzz het volgende:
Alleen lekkere mannenIk heb al een vriendin Samzz...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij kan niet eens pm'enquote:Op maandag 20 december 2010 13:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb al een vriendin Samzz...
quote:Op maandag 20 december 2010 13:26 schreef Samzz het volgende:
Hi Remco
Alleen lekkere mannenen jij beoordeelt dat? of moeten ze maar gokken dat ze lekker zijn en dan een PM sturen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:jij?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Dat laatstequote:Op maandag 20 december 2010 13:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en jij beoordeelt dat? of moeten ze maar gokken dat ze lekker zijn en dan een PM sturen?
[..]jij?
quote:Op maandag 20 december 2010 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste
Ik heb er weer drie binnen
En dan klaag je erover dat ik over PM's praatquote:Op maandag 20 december 2010 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste
Ik heb er weer drie binnen
Irritant he?quote:Op maandag 20 december 2010 13:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En dan klaag je erover dat ik over PM's praat
Er is een verschil tussen één keer iets aangeven of 5 keer zeggen hoeveel PM's je wel niet ontvangt.quote:
Ik wilde een punt makenquote:Op maandag 20 december 2010 13:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen één keer iets aangeven of 5 keer zeggen hoeveel PM's je wel niet ontvangt.
Ja he, zo werkt dat niet hequote:Op maandag 20 december 2010 13:21 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik ben niet te PM'en. Lekker rustig.
quote:Op maandag 20 december 2010 13:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En dat moet door iedereen gezien worden
Hoe meer mensen het snappen, hoe beterquote:Op maandag 20 december 2010 13:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En dat moet door iedereen gezien worden
quote:Op maandag 20 december 2010 13:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe meer mensen het snappen, hoe beter
Gelukkig is die boodschap overgekomenquote:Op maandag 20 december 2010 13:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat jij kinderachtiger bent dan ik dacht.
Ja, wees er vooral blij meequote:Op maandag 20 december 2010 13:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig is die boodschap overgekomen
Dat ben ik. Je bent zo jong als je je voeltquote:Op maandag 20 december 2010 13:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, wees er vooral blij mee
En erg FLUFFEEEHHH?quote:Op maandag 20 december 2010 13:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ben ik. Je bent zo jong als je je voelt
Op dit moment voel ik me zes
FOK! is voor 12 jaar en ouder.quote:Op maandag 20 december 2010 13:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ben ik. Je bent zo jong als je je voelt
Op dit moment voel ik me zes
Jij hebt niks te demandenquote:Op maandag 20 december 2010 13:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
FOK! is voor 12 jaar en ouder.
I demand a ban
quote:Op maandag 20 december 2010 13:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat jij kinderachtiger bent dan ik dacht.
Jammer dat je geen beter weerwoord hebt.quote:
Klopt.quote:Op maandag 20 december 2010 13:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jammer dat je geen beter weerwoord hebt.
Mooi zo. Dan kan het weer over wereldaangaande zaken gaan.quote:Op maandag 20 december 2010 13:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt.
Geen zin om hier nog verder op in te gaan.
Goed planquote:Op maandag 20 december 2010 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi zo. Dan kan het weer over wereldaangaande zaken gaan.
Dat is dan weer jammerquote:Iemand al carbid gekocht?
Je kan altijd nog melden dat je Nicole een pm hebt gestuurdquote:Op maandag 20 december 2010 14:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goed plan
[..]
Dat is dan weer jammer
Serieus, stond er een ufootje op dat pilletje ofzo?quote:Op maandag 20 december 2010 14:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan altijd nog melden dat je Nicole een pm hebt gestuurd
Ik moest lachenquote:Op maandag 20 december 2010 14:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Serieus, stond er een ufootje op dat pilletje ofzo?
Ik heb nog steeds geen reactie op mijn PM!quote:Op maandag 20 december 2010 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is maar net wat je barely noemt
O, dank voor je medelevenquote:Op maandag 20 december 2010 14:23 schreef 100% Tukker het volgende:
Sterkte Teun... ik voel met je mee...
Da's niet grappigquote:Op maandag 20 december 2010 14:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen reactie op mijn PM!
Ik zou me ziekmeldenquote:Op maandag 20 december 2010 14:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nu kan ik niet meer werken. Vervelend
Weet je wat wel grappig is?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 december 2010 14:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Weet je wat wel grappig is?Ik moest er wel om lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Aanlokkelijkquote:Op maandag 20 december 2010 14:35 schreef Samzz het volgende:
Ik zou me ziekmeldenEen gebroken nagel is haast net zo ernstig als een papercut!
ik las het op de weblogquote:Op maandag 20 december 2010 14:46 schreef GimmeGore het volgende:
http://maps.google.nl/?ie(...)401082,1.198883&z=10
welke grapjas heeft Tilburg verplaatst?
Hans Klok?quote:Op maandag 20 december 2010 14:46 schreef GimmeGore het volgende:
Afzinken dat dorp.quote:Op maandag 20 december 2010 14:46 schreef GimmeGore het volgende:
hier ook goed, als het goed is krijg ik zo wat gemaild zodat mijn financiering rond is en de koopovereenkomst doorgang kan vindenquote:Op maandag 20 december 2010 15:36 schreef Assiej het volgende:
[..]
Groente
Tuin
Prut - afval?
Goed en daar?
Leuk zo'n heel levens verhaal terwijl ik alleen vroeg of jij ook 'GTP' wasquote:Op maandag 20 december 2010 15:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hier ook goed, als het goed is krijg ik zo wat gemaild zodat mijn financiering rond is en de koopovereenkomst doorgang kan vinden![]()
Ik had laatst een jongen in de trein en die had zijn duimnagels echt TE lang voor een manquote:
sorry hoorquote:Op maandag 20 december 2010 15:40 schreef Assiej het volgende:
[..]
Leuk zo'n heel levens verhaal terwijl ik alleen vroeg of jij ook 'GTP' was
Mooi om te horen
dus dan kun je snel aan de slag ?
Ah nice!quote:Op maandag 20 december 2010 15:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
sorry hoor![]()
en het wordt wel 2011 voordat alles rond is en ik de sleutel krijg, maar de financiering moet rond voor de 22e (a.s. woensdag); en dat lijkt nu goed te zitten
Begin er niet overquote:Op maandag 20 december 2010 15:41 schreef Assiej het volgende:
Ik had laatst een jongen in de trein en die had zijn duimnagels echt TE lang voor een man
Vet goor![]()
omdat een volledig huis niet zo gek veel duurder is dan een appartement (in Haaksbergen dan) en als ik het kan betalen, kan ik net zo goed voor een volledig huis gaan; kan ik jaren mee verderquote:Op maandag 20 december 2010 15:43 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ah nice!
Waarom ging je eigenlijk niet op een appartement wonen ipv meteen een heel huis te kopen?
Ghehequote:Op maandag 20 december 2010 15:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Begin er niet over
Ik presteer het om een nagel van amper 2mm te slopen
Haaksbergen, the place to bequote:Op maandag 20 december 2010 15:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
omdat een volledig huis niet zo gek veel duurder is dan een appartement (in Haaksbergen dan) en als ik het kan betalen, kan ik net zo goed voor een volledig huis gaan; kan ik jaren mee verder![]()
precies, ik begon ook met appartementen, maar toch uitgekomen bij een volledig huisquote:Op maandag 20 december 2010 16:10 schreef Assiej het volgende:
[..]
Haaksbergen, the place to be
(komt mijn fysio ook vandaan maar woont nu in e'de)
Ja ach keuzes verschillen per persoon he
ben je er al uit hoe je interieur eruit gaat zien?
The 80's babyquote:
Goed topicquote:Op maandag 20 december 2010 16:59 schreef 100% Tukker het volgende:
Topic-tip v/d Dag: Tijdelijke maximumsnelheid
Ben benieuwd voor wat voor een interieur je gaatquote:Op maandag 20 december 2010 16:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
precies, ik begon ook met appartementen, maar toch uitgekomen bij een volledig huismijn interieur heb ik redelijk in m'n hoofd, straks als ik de sleutel heb definitief bestellen etc...
O, die neem ik al standaard niet op.quote:Op maandag 20 december 2010 17:50 schreef Assiej het volgende:
Ik werd net gebeld door onbekend nr
nja ' gebeld ' mijn ringtone speelde hij niet eens af en toen had diegene al opgehangen
-haat aan de onbekende - prive nummers!
Hell yeah \m/quote:Op maandag 20 december 2010 17:55 schreef Daywalk3r het volgende:
Hey Tukkers.
Nog 2 topics en dan zitten we op 666 \m/ !!
ik gok op Markoquote:Op maandag 20 december 2010 18:00 schreef haakon het volgende:
ik vind dat justin of david die moet openen
Ik wil die openenquote:Op maandag 20 december 2010 18:00 schreef haakon het volgende:
Ik vind dat degene die de lapo heeft, dat mag doenquote:Op maandag 20 december 2010 18:00 schreef haakon het volgende:
ROCK ON!quote:
\quote:Op maandag 20 december 2010 18:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat degene die de lapo heeft, dat mag doen
Aiquote:Op maandag 20 december 2010 18:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
ROCK ON!
[..]
\
Ik ga me best doen die lapo te pakken
maar jou nederlands is tog ook heel slegt?quote:
Stelletje taalpuristen!quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 18:00 schreef haakon het volgende:
ik heb een chocolada-fondue setquote:Op maandag 20 december 2010 18:37 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja ik mocht er ook 1 bij de Ola ophalen. Werk er al 3 maand niet maar toch. Wel netjes. Scheelt dat ik er ook wel weerkom, maar anders had ik er alsnog 1 gekregen.
Wel allemaal unilever spulletjes maar wel superhandig spul.
Egt niet!quote:Op maandag 20 december 2010 18:26 schreef rulerofdeath het volgende:
maar jou nederlands is tog ook heel slegt?
Oh nee dat niet. Ik heb soep in zak, Bertolli kip ala toscane pakketje, bertolli lasagne pakketje, kroepoek, kreeftenjus, en nog wat. En dan nog een extra doos erin met afwasmiddel, wasmachine middel, shampoo voor mannen, shampoo voor vrouwen, deo, en nog wat spul.quote:Op maandag 20 december 2010 18:41 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik heb een chocolada-fondue set
Die fout maak ik altijd.quote:
Ik hoop voor je dat je die fout niet in zakelijke brieven maakt, dat staat heel dom.quote:
Nee dat lees ikzelf 10 x door en dat laat ik 10 x doorlezen door een ander.quote:Op maandag 20 december 2010 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je die fout niet in zakelijke brieven maakt, dat staat heel dom.
Oke. Daar leer je toch ook van?quote:Op maandag 20 december 2010 18:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee dat lees ikzelf 10 x door en dat laat ik 10 x doorlezen door een ander.
quote:Op maandag 20 december 2010 18:49 schreef Daywalk3r het volgende:
Nee dat lees ikzelf 10 x door en dat laat ik 10 x doorlezen door een ander.
Nee ik heb geen dyslexie. Ben zelf ook nogal een taalpurist, echter zie ik het vaak in de krant of in ondertitels bij programma's of films.quote:Op maandag 20 december 2010 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke. Daar leer je toch ook van?
Heb je echt dyslexie? Of is dat een smoes, zoals zo vaak.
Oh oke. One never knows.quote:Op maandag 20 december 2010 18:59 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee ik heb geen dyslexie. Ben zelf ook nogal een taalpurist, echter zie ik het vaak in de krant of in ondertitels bij programma's of films.
Daar denk ik nooit bij na. Net zoals heel veel tukkers zeggen "Dat kan wel wezen". Dat heb ik afgeleerd, maar me in plaats van mijn zit er nog steeds in.quote:Op maandag 20 december 2010 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh oke. One never knows.
Maar als je zelf zo'n taalpurist bent, hoe kan je dan die 'me' niet zien?
Bij een fatsoenlijke krant of ondertiteling maken ze die fout niet zo snelquote:Op maandag 20 december 2010 18:59 schreef Daywalk3r het volgende:
Nee ik heb geen dyslexie. Ben zelf ook nogal een taalpurist, echter zie ik het vaak in de krant of in ondertitels bij programma's of films.
quote:Op maandag 20 december 2010 19:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Net als "eens" als "is" spellen.
Brrrrrrr, krijg er kippenvel van.
Nee die fout niet.quote:Op maandag 20 december 2010 19:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bij een fatsoenlijke krant of ondertiteling maken ze die fout niet zo snelHet is meer een verbasterde spreektaal in geschreven vorm. Op zich schrijft vrijwel iedereen hier op ToF behoorlijk goed, maar het ontbreekt er vaak aan om ergens lering uit te trekken of zichzelf te willen verbeteren.
O, dat zie ik wel vaker, vooral dt-fouten zijn erg berucht, ook bij zeer ervaren journalisten.quote:Op maandag 20 december 2010 19:05 schreef Daywalk3r het volgende:
Nee die fout niet.
Maar als je de Tubantia erbij pakt zie je vaak dat er verkeerde woorden staan die wel correct zijn gespeld waardoor ze door de spellingcontrole zijn geglipt of woorden die verkeerd worden afgebroken alvorens ze op de volgende regel door worden geschreven.
Dat vind ik echt heel idioot inderdaadquote:Op maandag 20 december 2010 19:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Net als "eens" als "is" spellen.
Brrrrrrr, krijg er kippenvel van.
quote:Op maandag 20 december 2010 19:07 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Dat vind ik echt heel idioot inderdaad
Die spot ik niet snel want daar ben ik zelf ook geen ster in.quote:Op maandag 20 december 2010 19:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
O, dat zie ik wel vaker, vooral dt-fouten zijn erg berucht, ook bij zeer ervaren journalisten.
Zum kotsenquote:Op maandag 20 december 2010 19:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Of het verschil niet weten tussen jou en jouw en na en naar
Jup. En te veel mensen maken die foutquote:Op maandag 20 december 2010 19:09 schreef Daywalk3r het volgende:
na en naar zijn zulke lelijke fouten.
valt mee hoor!quote:Op maandag 20 december 2010 19:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die is wegbezuinigd. Het gaat financieel slecht met de kranten
dat weet ik welquote:Op maandag 20 december 2010 19:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Of het verschil niet weten tussen jou en jouw en na en naar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |