Jawel hoor, loop jou ook niet dagelijks met mijn muzieksmaak te ergeren.quote:
Waarom denkt bijna iedereen dat ik alleen maar metal luister?quote:Op maandag 20 december 2010 09:55 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Jawel hoor, loop jou ook niet dagelijks met mijn muzieksmaak te ergeren.
Voor zover die herrie die jij luistert muziek is.
Omdat appel, en omdat je die M te vaak gebruikt, dat drukt direct een stempel op jequote:Op maandag 20 december 2010 09:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom denkt bijna iedereen dat ik alleen maar metal luister?
Had 'm al eeuwen niet meer gebruikt tot netquote:Op maandag 20 december 2010 09:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Omdat appel, en omdat je die M te vaak gebruikt.
Heul niet waar!quote:Op maandag 20 december 2010 09:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Had 'm al eeuwen niet meer gebruikt tot net
Niets, zolang je mij er niet mee lastig valt.quote:
Met metal val je niemand lastigquote:Op maandag 20 december 2010 09:58 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Niets, zolang je mij er niet mee lastig valt.
*Toch mooi dat sinds ik geen adblocker meer heb alleen maar witte pagina's krijg, kut FOK!
Ditquote:Op maandag 20 december 2010 09:58 schreef BeHappy20 het volgende:
[..]
Met metal val je niemand lastig
Wie dan?quote:Op maandag 20 december 2010 09:59 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nou ik ken iemand die je er wel mee lastig valt.
Zoals op welke manier ?quote:Op maandag 20 december 2010 09:59 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nou ik ken iemand die je er wel mee lastig valt.
Het gebruik van dingen als die M is een leuk voorbeeld daarvanquote:
FU, ga in de hoek staan ofzoquote:
Alsof dat alleen metal isquote:Op maandag 20 december 2010 10:00 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Het gebruik van dingen als die M is een leuk voorbeeld daarvan.
quote:
Och ik zit er mee, maar jij gebruikt het in veelvoud icm. metal dus leg ik die link en metal is kut dus ook die gekke M.quote:
Draag altijd een helm met dit weer, je weet maar nooit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 december 2010 10:02 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Draag altijd een helm met dit weer, je weet maar nooit.Heel goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Nog een nadeelquote:Op maandag 20 december 2010 10:14 schreef Intelligence het volgende:
Ik luister geen metal, vries je zo snel aan vast met dit weer....
Moet je ook niet in de ochtend plannenquote:Op maandag 20 december 2010 10:28 schreef omearos het volgende:
hoi
Heb m'n werk gehaald, was net op tijd voor de vergadernig
tja, niet mijn planningquote:Op maandag 20 december 2010 10:35 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Moet je ook niet in de ochtend plannen
zien!!quote:Op maandag 20 december 2010 10:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
HAH! Ik sta met een fotootje in het bibliotheekblad!![]()
moet de gemeente wel de wegen schoonmakenquote:
Hoezo nu weer? Gisteren reden ze ook gewoon, vanmorgen ook. Hier tenminste.quote:Op maandag 20 december 2010 11:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nu rijden er weer bussen in Twente
Vanmorgen niet in Almelo / Enschede, tenminste dat was te lezen op RTV Oost.quote:Op maandag 20 december 2010 11:06 schreef Samzz het volgende:
Hoezo nu weer? Gisteren reden ze ook gewoon, vanmorgen ook. Hier tenminste.
Dan heeft RTV Oost het wel mis, mijn zusje is vanmorgen om acht uur op de bus gestaptquote:Op maandag 20 december 2010 11:07 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Vanmorgen niet in Almelo / Enschede, tenminste dat was te lezen op RTV Oost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |