waaaaaaaaaaar?quote:Op maandag 20 december 2010 02:14 schreef Stienn het volgende:
[..]
is het ook, maar 1 voordeel. Hier lopen we nog rond in de korte broek!
Ik ben altijd al wel fan van hem geweest. Weet niet waaromquote:Op maandag 20 december 2010 02:13 schreef Mula het volgende:
[..]
Ik vind dat gedeelte met The Lau ook wel lekker klinken, maar die tekst is zooo slecht!
En het is Lange Frans. Die is na dat gedoe met zijn vrouw niet meer serieus te nemen!
zie OPquote:
Als ik nu zeg dat ik je wil afwerken is het wel weer hetzelfdequote:Op maandag 20 december 2010 02:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Awja, op die fiets. 't Klinkt idd als uitgeneukt oid
moehahahquote:Op maandag 20 december 2010 02:14 schreef Stienn het volgende:
[..]
is het ook, maar 1 voordeel. Hier lopen we nog rond in de korte broek!
hij heeft wel een stream... alleen die is net zo langzaam als die van mijquote:Op maandag 20 december 2010 02:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
te lui om de link te posten, gebruik google.
gabber > lange frans fanquote:Op maandag 20 december 2010 02:14 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik ben altijd al wel fan van hem geweest. Weet niet waarom
zit in st maarten, internet is niet zo snel hierquote:Op maandag 20 december 2010 02:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/sr10_player
Altijd leuk, die regionale taalverschillenquote:Op maandag 20 december 2010 02:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als ik nu zeg dat ik je wil afwerken is het wel weer hetzelfde. Maar afgewerkt is gewoon abb
.
Tv hier.quote:Op maandag 20 december 2010 02:15 schreef Yurithemaster het volgende:
zit iedereen hier trouwens op de stream? ik kijk gewoon op tv
101TV is zender van de maand bij Ziggo, dus hier via 101TV.quote:Op maandag 20 december 2010 02:15 schreef Yurithemaster het volgende:
nederland.fmquote:Op maandag 20 december 2010 02:15 schreef Yurithemaster het volgende:
Vroeger luisterde ik wel rap, en vond ik Baas B en Lange Frans altijd de tofste.quote:
radio en streamquote:Op maandag 20 december 2010 02:15 schreef Yurithemaster het volgende:
Misschien omdat je gewoon geen smaak hebt?quote:Op maandag 20 december 2010 02:14 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik ben altijd al wel fan van hem geweest. Weet niet waarom
probeer deze http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-sb het is kut, maar in ieder geval watquote:Op maandag 20 december 2010 02:15 schreef maxymized het volgende:
[..]
zit in st maarten, internet is niet zo snel hier![]()
WEL LEKKER WEER HAHA
Ja hequote:Op maandag 20 december 2010 02:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Altijd leuk, die regionale taalverschillen
quote:Op maandag 20 december 2010 02:16 schreef Mula het volgende:
[..]
Misschien omdat je gewoon geen smaak hebt?
I kid,i kid... Niet slaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |