Ik was nog bezigquote:Op maandag 20 december 2010 00:15 schreef Djahani het volgende:
Je foto's werken niet echt
Edit : nu wel
Om te kopen ?quote:Op woensdag 22 december 2010 18:15 schreef Letstalk het volgende:
Jemig wat een mooie wagen, helaas beetje duur voor mij...
Waarschijnlijk ben je blind...quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:37 schreef klaasdj het volgende:
Ben ik blind of is er geen richtprijs?
Jemig, je hebt gelijk. Zit ik ff helemaal verkeerd te kijken. Het is ook zo veel informatie.quote:
Zo rond de 1000 euro zou het moeten kosten, het zijn geen moeilijke auto's om gas in te bouwen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:29 schreef TeleluvR het volgende:
Eens kijken wat de inbouw van gas moet kosten: Dan is het écht goedkoop rijden!
Ik ken het hahaquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:35 schreef fathank het volgende:
Bazenauto, alleen voorlopig geen geld want moet nog een heel appartement inrichten etc.
Moeilijk te zeggen natuurlijk, maar het is een auto van 25 jaar oud en dan kan er wel eens wat kapot gaan.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:55 schreef squatt3r het volgende:
Hmm, ik zit in enorm dilemma, maar overweg OV-jaarkaart. Dan heb ik voor 'daarnaast' een auto nodig om wat in te cruisen of trips te maken. Maar ik ben een auto-leek, is een dergelijke auto dan een handige keuze? Ik ben wat bang dat er bij zo'n auto mogelijk om de paar maanden iets mankeert, of is de verwachting dat dat meevalt? (moeilijk om iets over te zeggen natuurlijk..)
En die tikkende klepstoter, is dat constant, of na het starten? Zoiets zorgt toch voor slijtage op de motor, of zit ik ernaast?
Wel een meesterlijke wagen..
tikken van de motor daar zit ik mee. kan klein ding zijn maar ook een ding dat over een maand de hele motor er uit mag omdat hij vast is gelopen..quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:29 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Wat zou je er voor over hebben ?
Tsja, het is 25 jaar oud dus je weet nooit wat er kan gebeuren.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:32 schreef T42 het volgende:
[..]
tikken van de motor daar zit ik mee. kan klein ding zijn maar ook een ding dat over een maand de hele motor er uit mag omdat hij vast is gelopen..
neej ik blijf toch maar weer van benzen af die hebben mij in verleden al niet goed gedaanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:08 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Tsja, het is 25 jaar oud dus je weet nooit wat er kan gebeuren.
Maar je mag best een bod doen hoor
2300 zonder zeuren meenemenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:28 schreef mafkees01 het volgende:
Uiterste vraagprijs? Ken wel iemand die op zoek is naar zo'n auto, dus dan zal ik hem de prijs doorgeven...
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:44 schreef Niveath het volgende:
Als mijn huidige auto volgende week geen apk meer krijgt dan koop ik zo'n auto. Dus ik hou je topic in de gaten.
Je ziet deze Mersledessen vaak genoeg met 2 mln op de teller. Zegt genoeg lijkt me! Succes met verkoop, als ik niet net een glof 1 had gekocht wou ik deze wel hebbenquote:Op zondag 2 januari 2011 21:32 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen natuurlijk, maar het is een auto van 25 jaar oud en dan kan er wel eens wat kapot gaan.
Daarentegen zijn de onderdelen wel heel goed verkrijgbaar en niet duur, en elke garage kan er mee overweg.
Het is constant, en een gevolg van slijtage.
Die klepstoter is wel het laatste waar ik me druk om maak.
Thanks, je ziet van weinig auto's van deze leeftijd nog zoveel modellen rondrijden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:12 schreef matthisl het volgende:
[..]
Je ziet deze Mersledessen vaak genoeg met 2 mln op de teller. Zegt genoeg lijkt me! Succes met verkoop, als ik niet net een glof 1 had gekocht wou ik deze wel hebben
Er mist geen 1 voor je 850 ?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:26 schreef powerflux het volgende:
onder het mom van: 'die niet waagt, die niet wint': 850eu ivm slecht lakwerk (dus enorme kans op terugkerende roest) en tikken v.d. motor?
helaas. ik had ook eigenlijk geen accoord verwacht - maar toch bedankt voor het antwoord.quote:
*proestquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:26 schreef powerflux het volgende:
onder het mom van: 'die niet waagt, die niet wint': 850eu ivm slecht lakwerk (dus enorme kans op terugkerende roest) en tikken v.d. motor?
Ik ben verzekerd bij www.diks.nlquote:Op vrijdag 21 januari 2011 05:44 schreef Bouke-p het volgende:
Jammer dat ik voorlopig nog niet in Nederland ben, anders was ik ff komen kijken. Het liefste neem ik n BMW 7 serie maar dit zou ook niet verkeerd zijn.
mag ik vragen waar je hem verzekerd hebt? Ik zoek nog een goede maatschapij, waar je n oldtimer als enige auto kan verzekeren.
denk dat je hem nog we ff hebt je koopt een diesel voor de zelfde prijs zonder tikken namelijkquote:Op zondag 13 februari 2011 18:58 schreef junkiexp het volgende:
¤ 2100 en doe ik er niks meer aan en mag je hem zo meenemen.
Voor ¤ 2300 maak ik het lekke reservewiel en monteer ik een nieuwe einddemper.
Dan kan je makkelijk de APK door
Ik rijd er al een jaar mee rond en het wordt niet erger maar ook niet minder.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:24 schreef DZK het volgende:
Mooie bak hoor. Ben op zoek naar zoiets. Maar dat tikken van die motor... denk dat je daar wel gelijk iets aan moet laten doen. Tikt ie erg hard? En altijd?
Is ook geen probleem, kost amper wat per maandquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:12 schreef T42 het volgende:
[..]
denk dat je hem nog we ff hebt je koopt een diesel voor de zelfde prijs zonder tikken namelijk
handel in deze auto's is slecht.
ik kocht mijn w108 uit 69 voor 2200 euro geen diesel wel LPG en automaat.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:51 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Is ook geen probleem, kost amper wat per maand
Automaat + Diesel + Belastingvrij ?
Doe eens wat linkjes van fatsoenlijke auto's....
2de is rechts gestuurd, vandaar de lage prijs !quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:40 schreef T42 het volgende:
[..]
ik kocht mijn w108 uit 69 voor 2200 euro geen diesel wel LPG en automaat.
was goedde dagelijkse bak. en 2jaar apk
hier 2 printscreens van een autobedrijf:
http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/3541407.html
http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/3541408.html
edit 1e linkje is trouwens benzinehad filter op diesel gezet
jah was 2min zoeken op 1 auto site hé als ik heel markplaats af ga zoekken kost me te veel tijdquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:33 schreef junkiexp het volgende:
[..]
2de is rechts gestuurd, vandaar de lage prijs !
en 157.000 km
Die biedingen moet je gewoon weer 500 euro vanaf halen, die slaan nergens op.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:39 schreef davidov2009 het volgende:
[..]
Kletskoek, kijk eens hoe goed deze oude merc loopt:
http://link.marktplaats.nl/428866824\
Van binnen ook zeker niet meer de mooiste, dichtgekit zonnedak, motorisch volgens beschrijving wel in orde. Vraagprijs van 2200, maar teller staat nu al op 2500... BINNEN 3 DAGEN!
Misschien wel geinteresseerd, daarom ook deze post! Eens even een paar nachtjes over slapenquote:Op zondag 13 maart 2011 23:36 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb hem van marktplaats gehaald, werd een beetje gek van mensen die bellen en niet komen of voor de helft van de prijs.
Nu alleen nog op Fok te koop dus
Nieuwe prijs : ¤ 1900 zo meenemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |