quote:
Gelukkig! Lachen is gezond!quote:
doeidoei.quote:Op maandag 20 december 2010 00:00 schreef Proletariaat het volgende:
en nu ga ik pitten, morgenochtend![]()
![]()
![]()
Dan ben ik heel gezond!quote:
slaap zachtquote:Op maandag 20 december 2010 00:00 schreef Proletariaat het volgende:
![]()
![]()
Omlaag.quote:
Veel te kleinquote:Op zondag 19 december 2010 23:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]ik kan alleen niet knutselen met gifjes
Daaagquote:Op maandag 20 december 2010 00:00 schreef Proletariaat het volgende:
![]()
![]()
EINDHOVEN DE GEKSTEEEE!!!!quote:Op maandag 20 december 2010 00:01 schreef Pino112 het volgende:
Nice. Goedemorgen
Morgen naar Eindhoven
Z'n linkerarm vliegt in en uit het beeldquote:
okie dokie grr grrquote:Op maandag 20 december 2010 00:01 schreef Waalwijker het volgende:
Ik moet bekennen dat ik Annemieke stiekem gewoon best wel leuk vind.
quote:Op maandag 20 december 2010 00:01 schreef Waalwijker het volgende:
Beter niet hardop zeggen, voor je het weet zit je in Parnassia.quote:Op maandag 20 december 2010 00:01 schreef Waalwijker het volgende:
Het is ook nog eens sadistisch. Als die beste man door de schoorsteen naar beneden komt vliegt ie in de hens.quote:Op zondag 19 december 2010 23:56 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Nee maar serieus, teksten als 'sitting by the fire' 'waiting for the santa to come' (en NEE, niet die flauwe grap maken )
Kom op hé, wat een kuttekst.
tis koud maar jij hebt geen jas nodig ..... Maar veel plezierquote:Op maandag 20 december 2010 00:01 schreef Pino112 het volgende:
Nice. Goedemorgen
Morgen naar Eindhoven
Trusten poes!quote:Op zondag 19 december 2010 23:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben zojuist in een pompoen veranderd... dus dat typt wat lastig... welterusten
niet handug neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |