Een nummer met de tekst:quote:Op zondag 19 december 2010 23:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waar moeten ze het dan over hebben?
quote:
Nee maar serieus, teksten als 'sitting by the fire' 'waiting for the santa to come' (en NEE, niet die flauwe grap maken )quote:Op zondag 19 december 2010 23:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waar moeten ze het dan over hebben?
Nu al legendarisch.quote:Op zondag 19 december 2010 23:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een nummer met de tekst:
"au au a, mijn sneeuwballen in de kou"
briliante tekst al zeg ik het zelf!
fapfapfapquote:
Gaat de santa komen?quote:Op zondag 19 december 2010 23:56 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Nee maar serieus, teksten als 'sitting by the fire' 'waiting for the santa to come' (en NEE, niet die flauwe grap maken )
Kom op hé, wat een kuttekst.
Ik ken het niet.quote:
*mompelt iets over een witte kerstquote:Op zondag 19 december 2010 23:56 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Nee maar serieus, teksten als 'sitting by the fire' 'waiting for the santa to come' (en NEE, niet die flauwe grap maken )
ik smeer t wel in je gordijnenquote:
die van marioquote:
quote:Op zondag 19 december 2010 23:57 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben trouwens weer toe aan een nieuwe UIwie maakt er even een mooie cap..
downloaden dan! van het titelloze debuurt van The Presidents of the United States of America!quote:
quote:
nee, dat niet. maar wel een heerlijk nummer!quote:
quote:
EINDHOVEN DE GEKSTEEEEE!!!!!quote:
Nee, ik heb geen levenquote:Op zondag 19 december 2010 23:58 schreef Waalwijker het volgende:
Heb je echt niks beters te doen dan de hele avond gifjes te maken, Briggy?
im gonna iet e lot of pietsjes milions of pietsjesquote:
Niemand hier, anders post je hier niet de hele dagquote:
Meloene! ik bedoel miljoene!quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 23:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben zojuist in een pompoen veranderd... dus dat typt wat lastig... welterusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |