ooh how cutequote:Op zondag 19 december 2010 23:25 schreef Barretje80 het volgende:
en ST...
gefeliciteerd met je nieuwe baan!
is het dan daadwerkelijk een baan of drijft Fok! op vrijwilligers?? ik heb werkelijk-waar geen idee.. )
quote:Op zondag 19 december 2010 23:25 schreef Barretje80 het volgende:
en ST...
is het dan daadwerkelijk een baan of drijft Fok! op vrijwilligers?? ik heb werkelijk-waar geen idee.. )
flesquote:
er kan niet eens een abo van af voor al het werkquote:
ehh???quote:
dus ik zeg how cutequote:Op zondag 19 december 2010 23:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ehh???
MPG had het over een baan...
weet ook wel dat dit soort dingen normaal-gesproken wel vrijwilligers werk is...
Dus.. ik was
Hij is weer thuis en heeft uiteindelijk maar een andere vlucht geboekt, vanaf London City.quote:Op zondag 19 december 2010 23:24 schreef Koen66 het volgende:
![]()
Barretje
idd, heefte r al iemand iets gehoord van Stu?
ik zag op Schiphol vanmiddag toch wel vluchten landen onderweg naar Mijdrechtquote:Op zondag 19 december 2010 23:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij is weer thuis en heeft uiteindelijk maar een andere vlucht geboekt, vanaf London City.
Hopelijk gaat die morgen rond een uur of 4 (als ik het goed onthouden heb) en anders denkt hij er over de ferry te nemenAls hij daar dan ooit kan komen..
naar bed jijquote:
geen zinquote:
bomencollectiequote:
Geen school morgen? (niet overal is het al vakantei namelijk)quote:
twee weken vrij hierquote:Op zondag 19 december 2010 23:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen school morgen? (niet overal is het al vakantei namelijk)
de intercontinentale vluchten gaan ook wel..quote:Op zondag 19 december 2010 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zag op Schiphol vanmiddag toch wel vluchten landen onderweg naar Mijdrecht
wtf is het nu al ook zo dat ze de kerst vakantie verdelen?quote:Op zondag 19 december 2010 23:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen school morgen? (niet overal is het al vakantei namelijk)
Vrijwilligers. In totaal een stuk of 300.quote:Op zondag 19 december 2010 23:25 schreef Barretje80 het volgende:
en ST...
ja, volgens mij dit jaar voor het eerst, omdat kerst in een weekend valt ofzoquote:Op zondag 19 december 2010 23:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
wtf is het nu al ook zo dat ze de kerst vakantie verdelen?
yep...quote:Op zondag 19 december 2010 23:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
wtf is het nu al ook zo dat ze de kerst vakantie verdelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |