ooh how cutequote:Op zondag 19 december 2010 23:25 schreef Barretje80 het volgende:
en ST...
gefeliciteerd met je nieuwe baan!
is het dan daadwerkelijk een baan of drijft Fok! op vrijwilligers?? ik heb werkelijk-waar geen idee.. )
quote:Op zondag 19 december 2010 23:25 schreef Barretje80 het volgende:
en ST...
is het dan daadwerkelijk een baan of drijft Fok! op vrijwilligers?? ik heb werkelijk-waar geen idee.. )
flesquote:
er kan niet eens een abo van af voor al het werkquote:
ehh???quote:
dus ik zeg how cutequote:Op zondag 19 december 2010 23:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ehh???
MPG had het over een baan...
weet ook wel dat dit soort dingen normaal-gesproken wel vrijwilligers werk is...
Dus.. ik was
Hij is weer thuis en heeft uiteindelijk maar een andere vlucht geboekt, vanaf London City.quote:Op zondag 19 december 2010 23:24 schreef Koen66 het volgende:
![]()
Barretje
idd, heefte r al iemand iets gehoord van Stu?
ik zag op Schiphol vanmiddag toch wel vluchten landen onderweg naar Mijdrechtquote:Op zondag 19 december 2010 23:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij is weer thuis en heeft uiteindelijk maar een andere vlucht geboekt, vanaf London City.
Hopelijk gaat die morgen rond een uur of 4 (als ik het goed onthouden heb) en anders denkt hij er over de ferry te nemenAls hij daar dan ooit kan komen..
naar bed jijquote:
geen zinquote:
bomencollectiequote:
Geen school morgen? (niet overal is het al vakantei namelijk)quote:
twee weken vrij hierquote:Op zondag 19 december 2010 23:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen school morgen? (niet overal is het al vakantei namelijk)
de intercontinentale vluchten gaan ook wel..quote:Op zondag 19 december 2010 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zag op Schiphol vanmiddag toch wel vluchten landen onderweg naar Mijdrecht
wtf is het nu al ook zo dat ze de kerst vakantie verdelen?quote:Op zondag 19 december 2010 23:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen school morgen? (niet overal is het al vakantei namelijk)
Vrijwilligers. In totaal een stuk of 300.quote:Op zondag 19 december 2010 23:25 schreef Barretje80 het volgende:
en ST...
ja, volgens mij dit jaar voor het eerst, omdat kerst in een weekend valt ofzoquote:Op zondag 19 december 2010 23:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
wtf is het nu al ook zo dat ze de kerst vakantie verdelen?
yep...quote:Op zondag 19 december 2010 23:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ahhh.. vroeger...quote:
Fokster LUtte (die ik ken uit andere SC's moet morgen naar school. Zij valt onder ZUid-Nederland. ..quote:Op zondag 19 december 2010 23:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
aah okquote:Op zondag 19 december 2010 23:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ja, volgens mij dit jaar voor het eerst, omdat kerst in een weekend valt ofzo
quote:Op zondag 19 december 2010 23:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ahhh.. vroeger...
morgen er maar vroeg uit.. om niet weer 2 uur over 12 km te hoeven doen..![]()
Ja, daar moet ik toch met Pezu meequote:
ja ik ken ook wel mensen die naar de uni moeten maar die hebben sowieso minder vrij daarquote:Op zondag 19 december 2010 23:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Fokster LUtte (die ik ken uit andere SC's moet morgen naar school. Zij valt onder ZUid-Nederland. ..
Dan ga maar niet naar bed, maar ga ergens anders heen. Donderstraal gewoon op.quote:
Lutte zit op het middelbaar nog..quote:Op zondag 19 december 2010 23:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ken ook wel mensen die naar de uni moeten maar die hebben sowieso minder vrij daar
ach.. schattig en Barretje in 1 post.. dat zal niet vaak voorkomen, dus ik geniet er maar even vanquote:Op zondag 19 december 2010 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, daar moet ik toch met Pezu meeDenken dat je geld krijgt voor werk voor fok
![]()
![]()
Hoe schattig
bosquote:
oohw wowiequote:Op zondag 19 december 2010 23:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach.. schattig en Barretje in 1 post.. dat zal niet vaak voorkomen, dus ik geniet er maar even van
quote:Op zondag 19 december 2010 23:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach.. schattig en Barretje in 1 post.. dat zal niet vaak voorkomen, dus ik geniet er maar even van
Ik kom hier af en toe langs, sinds een maandje ongeveer denk ik. Misschien al wel langer. Vlak voor de verjaardag van Suikertaartje deed ik hier mijn intrede.quote:Op zondag 19 december 2010 23:38 schreef Koen66 het volgende:
Bos, ha dik jou hier al eerder gezien eigenlijk?
heheh de ontkenning in diezelfde post doet het hemquote:Op zondag 19 december 2010 23:39 schreef Koen66 het volgende:
Barretje is niet schattig?
(nog een keer)
Nou, dat was op 16-11, dus reken maar uitquote:Op zondag 19 december 2010 23:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kom hier af en toe langs, sinds een maandje ongeveer denk ik. Misschien al wel langer. Vlak voor de verjaardag van Suikertaartje deed ik hier mijn intrede.
Bos was dus eerder hier dan ikquote:Op zondag 19 december 2010 23:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, dat was op 16-11, dus reken maar uit
Iets meer dan een maand dusquote:Op zondag 19 december 2010 23:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hmm.. ik heb geen idee bij wiens verjaardag ik ben binnen komen vallen.. ik zou kunnen denken dat het die van Lovelylady was, maar die bakt iedere dag Taart!quote:Op zondag 19 december 2010 23:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |