Het is dat je een vrouw bent, anders...quote:
'Afmaken' wilde ik eerst schrijvenquote:Op zondag 19 december 2010 22:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is dat je een vrouw bent, anders...
nee niet met oud en nieuw , dan ga ik op stap en een dronken tuintegel door de sneeuw... dat gaat niet goed!quote:Op zondag 19 december 2010 22:04 schreef nectarientje het volgende:
Ik wil geen witte kerst en geen witte verjaardag. Oud en nieuw graag wel weer wit, dan houdt het vuurwerk lekker snel op.
Ok, dan helemaal geen sneeuw meer. Kan WheeleE ook normaal boodschappen doenquote:Op zondag 19 december 2010 22:07 schreef tuintegel het volgende:
nee niet met oud en nieuw , dan ga ik op stap en een dronken tuintegel door de sneeuw... dat gaat niet goed!
Je mag blijven slapenquote:Op zondag 19 december 2010 22:04 schreef nectarientje het volgende:
Ik wil geen witte kerst en geen witte verjaardag. Oud en nieuw graag wel weer wit, dan houdt het vuurwerk lekker snel op.
Wanneer ben jij jarig?quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 22:06 schreef mschol het volgende:
leuke vergelijkingsfoto's
dit was de situatie vannochtend in de tuin:
[ afbeelding ]
de situatie 2 dagen eerder:
[ afbeelding ]
let op de stenen gans als herkenningspunt
yup, erg bijzonder voor den haag imho... meestal is het na een dagje wel weg....quote:Op zondag 19 december 2010 22:08 schreef Lovechild het volgende:
Mooi, mschol. Op foto twee is het ook al een aardig pak.
De laatste twee winters niet... en dan is de winter officieel nog niet eens begonnen..quote:Op zondag 19 december 2010 22:09 schreef mschol het volgende:
[..]
yup, erg bijzonder voor den haag imho... meestal is het na een dagje wel weg....
Dan snap ik wel dat je geen sneeuw wilt jaquote:
Owh ja!quote:
Ik dacht al, wat hoor ik toch...quote:Op zondag 19 december 2010 22:10 schreef MissMSX het volgende:
Owh ja!
Ergens in de krochten van m'n hersenen rammelde er iets
Mooooooh?quote:
Rappende negers!quote:
Dat komt binnen nu en 5 minuutjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |