tja je kan hier in elk geval posten en dan niet een half topic verder zijn. dat is wel fijn.quote:Op zondag 19 december 2010 22:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
vind ik persoonlijk wel beter...
rare figuren in dat andere topicquote:Op zondag 19 december 2010 22:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
beter toch, meer kwaliteit en alles
snller typen!quote:Op zondag 19 december 2010 22:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja je kan hier in elk geval posten en dan niet een half topic verder zijn. dat is wel fijn.
Nog sneller. Ik probeer ook zoveel mogelijk te lezen, maar dat is bijna niet meer mogelijk.quote:
dat dusquote:Op zondag 19 december 2010 22:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja je kan hier in elk geval posten en dan niet een half topic verder zijn. dat is wel fijn.
heeft meer met lezen te maken... daarbij.. ik hoef niet overal om te posten. Ben niet geil op postaantallen.quote:
lezen? dat kan ik niet eens! analfabetisme ftw!quote:Op zondag 19 december 2010 22:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nog sneller. Ik probeer ook zoveel mogelijk te lezen, maar dat is bijna niet meer mogelijk.
quote:
ik ook nietquote:Op zondag 19 december 2010 22:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
heeft meer met lezen te maken... daarbij.. ik hoef niet overal om te posten. Ben niet geil op postaantallen.
Toch lees je mijn post wel!!quote:Op zondag 19 december 2010 22:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lezen? dat kan ik niet eens! analfabetisme ftw!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |